Skocz do zawartości

ceq

Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ceq

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Tomaszów Mazowiecki
  • Model
    Opel Insignia
  • Silnik
    2.0 160KM
  • Nadwozie
    Liftback
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. ceq

    Brak błędów ale nie odpala

    Wykręciłem zawór z pompy cr podłączyłem pod 12v i tłoczek się przesuwa. Bez zasilanie jest przepływ, z zasilaniem przepływ zamknięty Wykręciłem i wyczyściłem 2 zawór, jest on z kulka u góry. Czy ta kulka to odpowietrzenie? Wracając do pompy w zbiorniku. Przekręcając kluczyk pompa wstępna podpompuje dawkę paliwa do pompy cr, a podczas rozruchu pompa wstępna nie pracuje a pompa cr zasysa już paliwo sama? Czy dobrze piszę? Czy ciśnienie jakie wytwarza pompa wstępna zmierzę tylko za pomocą diagnoskopu? Dzisiaj zmierzę jaką dawkę paliwa podaje pompa ze zbiornika.
  2. ceq

    Brak błędów ale nie odpala

    Nie pokaże żadnego ciśnienia, ponieważ na listwe wtryskową nie dochodzi paliwo sprawdzilem to organoleptycznie
  3. ceq

    Brak błędów ale nie odpala

    Nie mam manometru do sprawdzania ciśnienia, ale gdy odkręcę przewód zasilający listwę wtryskowa i próbuje uruchomić silnik paliwo praktycznie nie leci. Ze zbiornika paliwa do pompy wysokiego ciśnienia paliwo na pewno dochodzi. Może wykręcę zawór SCV i spróbuję go wyczyścić?
  4. ceq

    Brak błędów ale nie odpala

    Pompa w zbiorniku sprawna 100%, po zdjęciu wężyka zasilającego z pompy wysokiego ciśnienia paliwo jest podawane. Zawór scv do wymiany?, czy jest inna możliwość oczyszczenia tego zaworu.
  5. Witam Proszę o pomoc przy diagnozie mojego przypadku. Podczas powrotu do domu podjeżdżając do ronda samochód zgasł, wcześniej żadnych innych objawów. Szybko go chciałem uruchomić bo pomyślałem że z mojej winy, ale chwilę musiałem pokręcić. Uruchomił się i kontynuowałem jazdę do domu, lecz już na biegu jałowym dziwnie zaczął chodzić jakby nie na wszystkich garach. Wjechałem do garażu zgasiłem i już nie mogę go uruchomić. Co sprawdziłem 1) Interfejs CDIF3 brak błędów 2) Wymieniłem filtr paliwa trochę był brudny 3) Zdjąłem wężyk zasilający z pompy wysokiego ciśnienia paliwo dochodzi 4) Zdjąłem wężyk powrotny z pompy wysokiego ciśnienia paliwo też jest 5) Po zdjęciu przewodu zasilającego listwę wtryskową brak ciśnienie ( paliwo delikatnie kapie) 6) Zdjąłem osłonę rozrządu wszystko się kreci Czy pompa wysokiego ciśnienia mogła się zapchać jakimś syfem, którego filtr paliwa nie zdołał zatrzymać. Co mogę jeszcze sprawdzić, czy ktoś miał taki przypadek. Z góry dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam
  6. Może po opisie na tylnej ściance ktoś by coś wyczytał.
  7. Cześć Jaki to jest wyświetlacz, ile wyświetla linijek, czy ktoś się orientuje. Pozdrawiam Poprawiłem "regulamin 3,1"/ andrzej_m55
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.