Skocz do zawartości

plastik78

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O plastik78

  • Urodziny 31.10.1978

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    Z19DTH
  • Nadwozie
    KOMBI
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Więc dziś porównałem na żywo w/w skrzynie nie pasują łapy trzymające nie pasują także rozmiary wejścia półosi w dyfer więc rozebrałem moją piep.... m32 rozpadło się łożysko stożkowe na 6 biegu obudowa cała więc jutro jadę zakupić łożyska i niestety zostanę z m32 więc nie długo będzie na sprzedaż astra MAM JESZCZE PYTANIE CZY KTOŚ MÓGŁBY PODAĆ ROZMIARY ŁOŻYSK SKRZYNI M 32
  2. witam wiem że pytanie było już parę razy na różnych forach ale nie uzyskałem odp więc pytam czy ktoś dokonał zamiany skrzyni biegów z wadliwej skrzyni m32 na f40 .Dla laików f40 nie jest to automat, jeżeli ktoś dokonał takiej zamiany to proszę o opis jakie części są faktycznie potrzebne .F40 podobno się nie psuje i kosztuje guziki no i przenosi 400nm dodam że moja m32 po naprawie 50000km znowu się rozpadła proszę o konkrety
  3. przekaźnik k11 i bezpiecznik są uzależnione od wersji kompresora klimatyzacji jak masz sprężarkę z zaworkiem to nie masz przekaźnika jak ze sprzęgłem to jest przekaźnik i bezpiecznik niestety nie wiem co z resztą
  4. powinny być trzy śrubki na torx"a i trzy zatrzaski obok śrubek szczerze jeszcze nie rozbierałem ale niebawem mnie to czeka muszę przerobić instalacje sterowania kompresorem klimy mam pobieżną instrukcje jak to zrobić niestety nie mam pierwszej strony gdzie jest opisane rozmontowanie przedniej centralki elektrycznej
  5. kolego astra h jest bardziej skomplikowanym autem niż ci się wydaje włącznik załącza przekaźnik w przedniej centralce elektrycznej a dopiero z niej wyczhodi prąd na reflektory z doświadczenia zawodowego jeżeli są to ksenony to raczej przetwornica lub cewka myślę że pasują z prawej na lewą przełożyć w celu diagnostyki
  6. kolego podaj jakie koszty tego usunięcia jeżeli można prosić , ja właśnie przez uwalony egr zapchałem dpf od dwóch dni auto przestało ciągnąć od dołu jak już turbo zaczęło pompować jechało normalnie wymontowałem egr i okazało się że był otwarty wyczyściłem rozruszałem i okazuje się że nie mogę odpalić rozszczelniłem tłumik przed dpf i odpalił < egr uwalił się przed wypalaniem>i przez 120km zapchał go na amen na rozszczelnionym wydechu zacząłem wypalanie op-com"em i skręciłem podczas wypalania i udało się po czym wyjechałem na drogę i w palnik wypalał się jeszcze raz jakieś ok15 km po czym pokazał saturacje 14% teraz jest O.K. pozdrawiam
  7. witam wiem że to stary temat ale mam pytanie czy po zmianie softu wzrosło zużycie paliwa i czy coś się rozpadło /kic ja tez jestem ciekawy, i by inny admin nie usunal tego postu
  8. mam tak samo potarganą skrzynie m32 odzyskałem trochę kasy obchnąłem mechanizm różnicowy ale u mnie rozpadło się łożysko na wałku przy 6 biegu z tego co słyszałem od handlarzy na bazarze w poznaniu te łożysko rozpada się przy jakimś przebiegu mam już naprawioną i działa super teraz moje pytanie znalazłem jeden post ale wyczerpujący jak coś ominąłem podajcie link ile wam palą auta z silnikami Z19DTH
  9. włącz zapłon naduś pedał gazu i hamulca równocześnie na wyświetlaczu przebiegu powinny pojawić się kody ECN wpisz w google i na pewno coś znajdziesz
  10. jak wyżej pisałem sprawdź EGR u mojego kumpla testowaliśmy go op-com-em najpierw go odkręciliśmy bardzo prosta operacja po czym włączyłem test zaworu i nic a kodów błędów nie wywalał podmieniliśmy z mojej asterki i śmigał aż miło a tak poza tym to na wolnych obrotach silnik pracował idealnie kupił nowy i nie ma problemu . A jak mechanicy w ASO nie słuchają sugestii to powinni być pewni co jest popsute radzę zmienić serwis
  11. mój kolega przy astrze z Z19DTH miał podobnie i był to zawór egr elektrycznie był o.k. po wyciągnięciu okazało się że był częściowo otwarty a w tym silniku zawór nie ma czujnika położenia no chyba że już sprawdzaliście
  12. kolego zawór egr znajduje się na kolektorze dolotowym powinna do niego dochodzić rurka powrotu spalin
  13. najlepiej poszukaj w necie książki "sam naprawiam" ja zaciągnąłem z chomika będzie wszystko opisane operacja w z19dth jest dosyć skomplikowana dla amatorów i potrzeba trochę narzędzi -trzeba podwiesić silnik -odkręcić poduszkę sinika-potrzeba trochę narzędzi-torx nasadki-gwiazdki jeżeli nie jesteś zawodowym "naprawiaczem" odradzam
  14. odpalał i gasł bez względu na temp jak już odpalił to chodził w miarę równo tylko głośniej no i mniejsza moc jednak objawy mogą być różne ty masz silnik z17dtl a ja z19dth no i u mnie wywalało kod, na nie odpalonym silniku szło skasować jak tylko odpaliłem pojawiał się znowu, zainwestowałem w fejsa z e-bay przyszedł po 8 dniach i działa super zapłaciłem za niego 29 funtów
  15. z odpalaniem miałem podobny problem odpalał i gasł po czym odpalałem drugi raz i zapalał miałem przestawiony pasek rozrządu i na początku nie generował żadnych kodów później wyskakiwał kod synchronizacji czujników wałka i wału sam poprawiłem -trochę roboty ale pomogło
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.