Skocz do zawartości

MarcB

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana MarcB w dniu 21 Lutego

Użytkownicy przyznają MarcB punkty reputacji!

Reputacja

2

O MarcB

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Sandomierz
  • Model
    Opel Astra III
  • Inna marka
    Passat w TDI
  • Silnik
    1.3 cdti 2006r.
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Cześć, Mam problem, ktoś upierniczyl zatrzask przewodu paliwowego wchodzacego do filtra paliwa. Wymienia sie sam zatrzask czy caly przewod? Ktoś podrzucić mi może jakieś namiary czego szukać na szrotach/portalach? Bo na razie mam związane tyrtytką A ja strasznie nie lubię druciarstwa. Zaznaczyłem na zdjęciu. Bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  2. Jestem po wymianie, na razie pali bez problemu. Poczekam aż temperatura spadnie poniżej zera to napiszę więcej. Pozd Zapomniałem dopisać, miałem oczywiście zamontowany rozrusznik 1,1 kW.
  3. Auto jutro idzie do mechanika. Wymiana rozrusznika na 1.8kW. Była akcja serwisowa w oplu i wymieniali rozrusznik do 2009 jeśli problemy nie ustepowaly. Opel radził aby mieć akumulator naładowany do pełna i odpalam auto z wcisnietym sprzeglem. I wmawiali , że paliw itp itd. Tym co się awanturowali wymieniali po cichu rozrusznik z 1.1kW na 1.8kW i problem nagle ustępował. CUD. Sprawdź jakiej mocy masz rozrusznik. Jeśli auto do tej pory jeździło bez problemów z obrotami, przyspieszanie itp to pewnie masz to co ja. W przyszłym tygodniu odbieram auto i zdam relację. Jak co potrzeba do wrzucę
  4. To już mój nty samochód. Zawsze odpalam z wcisnietym sprzęgłem. Zimą grzeję po 2 - 3 razy jak mrozy duże. Miasto uzupełnię.
  5. Dzisiaj -7.5C, odpalił z półobrotu. Co jest grane? Pozd
  6. Cześć, Dzięki za odpowiedź. Też zaczynam myśleć o układzie paliwowym. Ujemna temperatura powoduje zwiększenie gęstości oleju napędowego, a tym samym zwiększenie pracy pompy paliwa koniecznej do przepompowania paliwa i uzyskania niezbędnego ciśnienia. W temperaturach dodatnich pompa ma łatwiej. Tak zaczynam kombinować. Tylko trzeba mi po pierwsze jakiegoś mechanika który ma ogarnięte ople i mógłby postawić diagnozę, po drugie kogoś kto podejmie się naprawy. Akumulator był naładowany do pełna. Prąd wykluczam. Ktoś ma jakieś pomysły? Pozdrawiam
  7. cześć, jestem nowy na forum, jestem z polski południowo-wschodniej. miałem już kilka aut od malucha do passata b5. teraz mam opla h 1.3 cdti hatchback z 2006 roku. zarejestrowałem się, bo potrzebuję pomocy z autem, bo lokalni mechanicy nie dają rady. może, szanowni forumowicze mi pomogą. auto mogę dostarczyć, jak odpali, do każdego kto potrafi mi je naprawić. a oto moja historia: na początku grudnia kupiłem astrę 3 z 1.3cdti od pierwszego właściciela w Polsce, z przebiegiem trochę ponad 195000km. od tego czasu zrobiłem ze 2-3 tysiące kilometrów bez problemu. a
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.