Skocz do zawartości

marmi

Forumowicz
  • Zawartość

    1036
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana marmi w dniu 10 Sierpień 2013

Użytkownicy przyznają marmi punkty reputacji!

Reputacja

19

O marmi

  • Tytuł
    łysy wąż
  • Urodziny 22.03.1983

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Katowice
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    VW GOLF VI
  • Silnik
    2.0TDI CR BLUEMOTION
  1. Jesli jest to prawy przód to będzie zapewne jak w cc przy silniku 1.3 odpływ ewentualnej wody z puszki filtra powietrza...
  2. Przesadzacie z tymi kosztami i kłopotami, do grupy vw masowo większość dokłada używaną klimę i nie ma z tym problemów i koszt również nie jest przesadny ok 3yś... Generalnie jedyny problem w corsie to podpięcie elektryki, bo dokładanie klimy nie jest tak powszechne jak w innych autach... Częśći używane są tanie, generalnie w cc kompresor nie sprawia kłopotów więc nie ma się czego bać, ważne tylko jak był składowany po demontażu... Do montazu klimy potrzebujesz komplet przewodów, kompletną nagrzewnicę, kompresor, łapę pod kompresor, pasek, oczywiście skraplacz, oraz inny/lub drugi wentylator zależnie od modelu cc... Pełno jest firm montujących klimę jesli sam nie masz za bardzo wiedzy co jak zrobić, generalnei koszt całkowiy z robocizną to ok 3-4 tyś.
  3. Tylko nowy skraplacz, ceny nie są wysokie, jak juz wymieniasz to pamietaj też o wymianie filtra osuszacza, bo nie wiem czy w corsie jest w komplecie ze skraplaczem czy nie.
  4. marmi

    Wymiana paska wieloklinowego - Corsa C

    Jak już wymieniacie pasek osprzętu to warto sprawdzić w jakim stanie jest pompa wody, bo czasem ma luzy i lepiej profilaktycznie wymienić...
  5. marmi

    opel meriva rozrząd

    Zarówno dayco jak i conitech to porządne i sprawdzone firmy, możesz swobodnie brać którąś z nich, ja bardziej obecnie polecam conti.
  6. Poduszka z hydropodstawą znacznie lepiej tłumi wszelkie wibracje i ruchy silnika/skrzyni... Nie powinno się pakować jednej poduszki zwykłej drugiej hydro...
  7. Z tesy dwustronną piankową taśmę odporną na różnicę temperatur...
  8. Nodd jak zalezy Ci na zyciu swoim i bliskich to nie radziłbym jeździć tym autem każda stłuczka skończy się złożeniem całego przodu, tam praktycznie nie ma podłużnicy tylko pozostała rdza... Według mnie jesli w ogóle miałbys to robić to najpierw bym sprawdził jak wygląda reszta podłogi oraz tylne podłużnice... Według mnie dać za spawanie tego auta 2 tyś to paranoja to auto jest tyle lub mniej warte... przy okazji kupno samemu migomatu nic nie da takie coś trzeba umieć zrobić, u kolegi praktycznie nie barzo opłaca się wzmacniać to co jest ale raczej wymienić cała podłużnice z młodszego egzemplarza...
  9. Soczewki pasują bez problemu, niestety są marnej jakośći zwróć uwagę czy nie są już zmatowiałe/poszarzałe bo wtedy nadają się do regeneracji....
  10. Czujnikowi nic nie powinno być, do wymiany wiadomo poducha, sterownik jak ma być porządnie to do wymiany, jak lubisz ruletkę to skasowanie crash daty, pas jesli był zapięty to napinacz zapewne również....
  11. tak nalezy zalać go do pełna paliwem, potem ze 3 razy przekręcić zapłon i dopiero odpalać...
  12. Rozumiem że sprawdziłeś i jestes pewien że grzeją cały czas?? Grzania non stop to one by długo nie wytrzymały, jeśli tak jest uszkodzony jest zapewne przekaźnik świec.
  13. przecież jest łańcuch, póki nie ma objawów jego uszkodzenia nie ma co wymieniać. Do wymiany pompy wody nie trzeba ściągać łapy silnika, dostęp w miarę jest, pompa to kilka śrubek, jak już wymieniasz to wymień tez pasek i napinacz jeśli trochę lata.
  14. Jak leci ci z kratek podobne to albo klima nie działa albo ledwo zipie, zacznij od sprawdzenia ilości czynnika. czy to automat czy manual jak puści się na max klime to powiedzmy po tych 2 minutach powietrze lecące z kratek powinno mieć mniej niż +10.
  15. Popieram zdanie Arkos producentowi nie zależy na trwałości i żywotności aut, niektórzy zalecają wymienę oleju nawet co 50tyś i tak samo filtrów, wiadome jest że przez te dwa latka gwarancji nic się z autem nie stanie jak się nie będzie nic przy nim robiło a co potem to wiadomo... Z punktu widzenia trwałości silnika a szczególnie delikatnych częsci jak turbo olej powinno sie wymieniać co 15tyś.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.