Skocz do zawartości

jazuu

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O jazuu

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    opel
  • Silnik
    Y17DT
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A gdzie mam szukać? pod siedzeniem jest jakaś kostka? Tylko kable tam widziałem, jeśli by był przerwany kabel to rezystancja by chyba wyszła dużo większa?
  2. Witam, Dziś odebrałem samochód od mechanika, przeciek układu chłodzenia, był odłączany akumulator aby wymienić wężyk. Samochód odebrałem, dosunąłem fotel, przekręciłem kluczyk i kontrolka poduszek już nie zgasła. Mechanik zarzeka się że z tym nie mieli nic wspólnego. Podłączył auto do kompa i jest błąd napinacza pasów od strony kierowcy - za duża rezystancja. Z kompa odczytał że ma: 3 omy, od strony pasażera 2.7 oma. gdzie szukać przyczyny i rozwiązania, oni umywają ręce twierdząc że to nie ich wina.
  3. @luceo2 dzięki za odpowiedź, racja z tą anteną i rozwiązywaniem problemów, ja też wolę zlikwidować przyczynę niż leczyć dziurami w bagażniku. A powiedz mi jeszcze jak tą listwę ściągnąć, złapać i ciągnąć do góry? Nie połamie się, zaczepy się nie pozrywają? Mam ją po prostu odgiąć do góry i puść, zaczynać od strony klapy czy z przodu?
  4. Roboty może i niewiele, ale aura za oknem niesprzyjająca, a garażu nie mam. Tylko tak się zastanawiam, zawsze mokro jest od strony kierowcy, jeśli to by była uszczelka pod anteną to chyba lało by się na dwie strony. Jak będzie cieplej to sprawdzę tą listwę dachową bo z tego co piszą na forum to najczęstsza przyczyna. Szukałem jakiś zdjęć miejsca w którym dochodzi do przecieku w tym miejscu ale nie mogę nic znaleźć.
  5. Masz może jakieś zdjęcia jak to wyglądało? u mnie też mokro w kuwecie po lewej stronie. Trochę boję się zrywać tą listwę w obawie że się złamie. Mam też sparciałą uszczelkę pod anteną i zastanawiam się czy to też może być źródło wody
  6. Czesc, mam mery 1.7 dti juz 5 rok, i na poczatku bylem przerazony tym dzwiekiem, szukalem przyczyny i ..... nie znalazlem. musisz sie do tego przyzwyczail, problem jest przy nizszych temperaturach opoczenia i na zimnym silniku po przekroczeniu ok. 1600 obrotow. jak sie zrobi cieplej na dworze (tak +10 st) problem zniknie i nawet na zimnym silniku tego nie uslyszysz. ponoc ten tym tak miewa.
  7. ja smaruje smarem grafitowym, minus taki ze raz na 1.5 roku trzeba operacje powtorzyc, na szczescie to tylko 30 min roboty i znowu cisza. Mery miala juz 3 smarowania grafitowym.
  8. Napisz ile zapłaciłeś za malowanie, mam podobny problem u siebie plus dodatkowo jeszcze progi. Malujesz cale drzwi czy tylko do listwy ?
  9. moje spalanie z 40tys jakie zrobilem mery to 5.54 l/100km, wprawdzie to DTI ale mysle ze w CDTI bedzie to podobnie. więc jednak możliwe ...
  10. 2 lata temu smarowalem smarem grafitowym i daje rade 15 min roboty i po klopocie
  11. http://www.4start.eu/alternator-opel-meriva-17-dti-p-1086.html nowy altek 460 PLN do merivy kumpel niedawno oddawal alternator ojca do regeneracji : 280 PLN
  12. to ile miales za oknem ze zamarzlo, mrozy odeszly z tydzien temu, moze to nie jest wina zamarznietego paliwa.
  13. U mnie tez kontrolka tak sie zachowuje, zalana jest 10w40, jutro jade na wymiane i zaleje go 5w ale nie sadze ze sie cos zmieni. Dodatkowo kontrolka czasami lubi sobie pomrugac w ciagu tych 5sekund zanim nie zgaśnie.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.