Skocz do zawartości

Bucynek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bucynek

  • Urodziny 25.09.1982

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Nowa Wieś Wielka
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.8 16v 116KM (x18xe1)
  • Nadwozie
    hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. czujnik temperatury cieczy na komputer, miałem to samo, to powinno być to
  2. witam, mam blosa w xe, możesz zostać przy sfi, z tym cofaniem gazu to nie prawda , znaczy moze prawda ale przez dwa lata ani razu mi nic nie walneło;-)), no i rok na powercap-ie też nic się nie dzieje, kolejność podłączenia masz taką filtr powietrza>>>>przepływka>>>>>BLOS>>>>>SFI.ja mam drugą gen, przełacznik manualny benzyna gaz , emulator wtrysku, i wsio smiga az miło;-) ustawianie blosa również proste, dostępna w formacie pdf instrukcja regulacji w necie, polecam BLOSA naprawde.
  3. okey, sprawdze sobie tak jak mowisz te wtryski i wtyczke
  4. witam mam maly problemik z asterką i silniczkiem c20xe, problem nie jest straszny ale nie daje mi spokoju, jak odpale zimny silnik , a pali od kopa, to troszke nierowno pracuje jakby mu garnek czasem wysiadal i czuc benzynke nieprzepalona z tlumika, jak auto pochodzi i sie troszke zagrzeje problem znika , jak gasze cieply i zapalam to nie ma tego problemu auto od razu chodzi rowniutko i nic nie smierdzi bzynką, stawiam na którys z wtryskow ze leje,nie ma bledow, uklad szczelny, swiece praktycznie nowe, kable rowniez.....nurtuje mnie to troche bo moja astrunia kaszle sobie jak jest zimna a jak ciepla to nie ma problemu absolutnie książkowo;-) czy dobrze stawiam zeby wtryski sprawdzic??? tylko tez kwestia jak je sprawdzic;-)
  5. proponuje wykręcic czujnik wału (nie wałków) i zobaczyc czy kabelek który wychodzi zaraz z czujnika nie jest uszkodzony nadłamany itd. ja miałem nadłamy i obroty wajchowały od 900 do 2000 do 1500 różnie, mozliwe że czasami masz przerwe w sygnale z tego czujnika i dlatego tak sie dzieje, ja bym srawdził ten kabel od czujnika wału lubi pękać i się łamać tuż przy czujniku, bo w samym czujniku to nie ma sie co popsuć
  6. rzeczowa porada może byc trudna może byc wiele przyczyn, u mnie mialem podobnie auto gaslo jakbym wylaczyl kluczykiem , okazalo sie ze kabelek od czujnika walu korbowego mialem ukruszony i czasami przestawal stykać ( dawać sygnał na ecu) no i gasnął, sprawdz stan kabla przy czujniku wału korbowego.
  7. nie wiem jak jest w c18xe ale u mnie czujnik wałków to czujnik halla , a wału korbowego to są osobne kody bo osobne czujniki , chociaż jak miałem uszkodzony czujnik wału to pokazał dwa błedy - czujnika halla i wału - ale reasumujac w c20xe są to osobne kody. sprawdz sobie czujnik halla - jesli masz, jestem zielony w c18xe
  8. moze to za katem się zapchało, odkręć wydech za katem odpal moze byc głośno;) przejedz sie zobacz czy sie odmuli jak nie to szukaj przyczyny gdzies indziej, niestety tylko to przychodzi mi do głowy skoro mówiłes że słyszysz jakieś buczenie przy wkrecaniu go może kata wydmuchalo dalej w wydech i zapchało środkowy, musisz sprawdzic caly wydech
  9. zostaje czujnik polozenia walu jak mowiles, miales ten blad wiec moze cos nie stykac, radze sprawdzic jak najszybciej
  10. dobry trop myśle ja mialem podobnie regulator cisnienis paliwa byl zepsuty - objawy byly takie ze zalewało mi motor i kiepsko zapalal, nie wim jak jest w twoim silniku ale u mnie w c20xe zdjąłem ten wężyk co idzie od reg. do przepustnicy i walila tamtędy benzyna - membranka poszła i całe paliwo wracalo do kolekt. ssacego i zalewalo motor, reasumując ja sprawdzilem wlasnie w ten sposob regulator ciśienia paliwa, zdjąłem z niego węzyk który idzie do kolektora ssącego dodałem gazu i zobaczyłem jak wystrzeliwuje tamtędy benzyna - był uszkodzony normalnie nie powinien tamtędy puszczac benzyny - mam racje chlopaki czy sie myle sprawdz jeszcze ten czujnik polozenia walu a konkretnie kabel przy czujniku - lubią się łamać - tak było u mnie przynajmniej - czasami stykał czasami nie - te dwie usterki byly jednoczesne u mnie czli regulator cisnienia paliwa i ukruszony kabel przy czujniku;-)
  11. miałem to samo bardzo podobne objawy w c20xe, u mie był to czujnik położenia wału, kabelek się ułamał i dostawał złe impulsy lub w ogole, a odpala dobrze? czy ciężko, w kazdym razie ja radze czujnik polozenia wału sprawdzić czy kabelek zaraz przy czujniku nie puścił, u mnie też nie paliła się kontrolka a mimo to były błędy wskazujące na czujnik wału, sprawdz jak mozesz bledy, nawet jak ci sie nie pali kontrolka
  12. no tak myslałem , dziękuję i Pozdrawiam , temat zamykam;))))
  13. sprawa się wyjaśiła, dziękuję za pomoc i sugestie, to czujnik wału był uszkodzony a konkretnie kabel wychodzący zaraz z czujnika był ułamany, juz zrobione i działa (polutowałem , jedna rzecz nie daje mi spokoju teraz , na gazie z wyciągniętym bezpiecznikiem pompy paliwa chodzi pięknie, ale jak mam na benie to się zalewa i ciezko zapala, błedów nie ma śmierdzi benzyną, i jak sciągnąłem ten mały węzyk z regulatora ciśnienia paliwa to wystrzeliwała tamtędy benzyna, jak przytkałem palcem to ciśnienie po chwili było tak duże ze dostałem po oczach, regulator do wymiany , czy zapchało się coś od powrotu paliwa, na gazie nie mam odcięcia pompy paliwa więc paliwko krązy po listwie podczas jazdy na gazie, no tak krązy ale jeśli tyle beny wali w regulator ciśnienia paliwa to się nie dziwie że mam okopcone świece i kuleje, po wyjęciu bezp. pompy na gazie smiga jak złoto, problem tkwi w tym regulatorze, dlaczego tak wyrzyca tą benzynę tamtędy???
  14. przepraszam że dopiero odpisuje , po wymianie cewki i modułu wyświetla tylko błąd 19 , więc hall chyba ok. jak sprawdzić ten czujnik położenia wału, bo najwyrażniej to on tu szwankuje, silnik lepiej odpala ale nadal telepie motorem, i czuc że nie pali na wszystkie garki, jak dodam gazu to zaczyna dobrze chodzić ale też się zdarzy że zapłon wyleci, jest jakaś metoda na spr, tego czujnika wału http://obrazki.elektroda.net/7_1278420144.jpg kiedy obroty skaczą to słychać klikanie z tego co oznaczone na obrazku jest nr. 8 , nie mam pojęcia co to jest
  15. sprawdze, a ten błąd 19 to tyczy się czujnika położenia wału?? czy jest wspólny z hallem
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.