Skocz do zawartości

kubala_1986

Użytkownik
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kubala_1986

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Włocławek
  • Model
    Opel Corsa B
  • Silnik
    X14SZ
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Ja mam w corsie x14sz, i kiedyś pocilo mi się podobnie jak u Ciebie tylko ze spod DISa to do wymiany był oring pod nim, u ciebie nie wiem czy też jest ale wydaje mi się ze jakieś uszczelnienie jest tam napewno
  2. kubala_1986

    Opel Corsa b dużo pali za dużo 1.4 1993 na wstryku wersja JoY

    Zacznij od sondy. I daj znać jak zmierzysz.
  3. kubala_1986

    Opel Corsa b dużo pali za dużo 1.4 1993 na wstryku wersja JoY

    Czy aż takie to nie wiem, zmierz jakie ma napięcie po rozgrzaniu, czy stałe, czy skacze. Prawidłowe napiecie powinno wynosić chyba coś około 1V ale nie jestem pewien, musisz pogrzebać w necie. A jak że spalinami, nie czuć w nich benzyny?
  4. kubala_1986

    Opel Corsa b dużo pali za dużo 1.4 1993 na wstryku wersja JoY

    Przyczyn może być kilka, najlepiej jednak postaraj się odczytać błędy bo to będzie najtańsze rozwiązanie. Najczęściej za problem ze zbyt dużym spalaniem odpowiada sonda lambda, dlatego wpierw zacząlbym od niej, zmierzył miernikiem jakie wartosci podaje.
  5. Nie kupuj wynalazków marketowych, ani nawet markowych w dużych sklepach. Mi dopiero skończyły się problemy jak kupiłem Centre w typowym sklepie z akumulatorami. Gość opowiedział co trafia do marketów i skąd później problemy.
  6. Dolanie wody czy elektrolitu nic nie da jak masz aku zasiarczony, on już nie przyjmie tyle prądu ile musi i nie utrzyma wymaganego napięcia. Sprawdź wpierw prąd jaki masz na podłączonym aku bo jeżeli obecny padł przez jakiś wiekszy upływ prądu w instalacji to kupisz nowy i po roku-dwóch będzie to samo.
  7. Niech ktoś mnie poprawi jak się mylę ale prąd w normie powinien mieścić się między 20 a 50mA.
  8. Padł aku i nie trzyma napięcia przerabialem juz to kilka razy na Centrach kupionych w markecie. Od 3 lat mam centre ze sklepu z akumulatorami i jak narazie zero problemów nawet przy obecnych temperaturach. Tamte padały po 2 zimach mimo doładowywania prostownikiem przed zimą i w trakcie, poprostu po kilku godzinach traciły napięcie. Oczywiście pod warunkiem że masz prawidłowy pobór prądu na wyłączonej stacyjce i coś nie zzera aku. Możesz sprawdzić prąd jaki bierze auto na wyłączonym zapłonie.
  9. kubala_1986

    Trudne i niemożliwe odpalanie

    Jak Włocławek to tylko spec od Opli na ul.Wiązowej na Michelinie. Gość pracował kilkanaście lat w salonie Opla i nie robi nic poza oplami. Sprawdzony, pewny i uczciwy. Jak coś to na priv podam nr
  10. kubala_1986

    Maź Na Bagnecie I Korku Oleju 1.2 16V 75Km

    Ludzie, piszą wam inni ze "maslo" na korku wytraca się z powodu tempetatury jaka teraz mamy, można zrobić i 200km dziennie a ono i tak się pojawi (może w trochę mniejszej ilosci). Przyjdzie wiosna, zrobi się cieplej i "masło" zniknie. Nie szukajcie problemów tam gdzie ich nie ma (no chyba ze komuś ubywa płynu chłodniczego, to trzeba reagować).
  11. Wycie jest jednostajne tzn. czy słychać powiedzmy coś jakby "łuuuuuuuu" czy bardziej "łuu łuu łuu" i im szybciej tym częstotliwość przyspiesza? Tak jak napisałeś jezeli na luzie tez słychać to trzeba szukać w kołach, podjedz gdzieś na warsztat który miałby "rozpedzarke" do kół, zakręcić każdy pokolei i powinno być słychać różnice.
  12. Jeżeli kopci i zalewa to szukałbym problemu w czujniku który reguluje dawkę paliwa - czujnik temp. płynu i potencjometr przepustnicy (ew. przeplywomierz).
  13. kubala_1986

    CORSA B X14SZ podwyzszone wolne obroty na zimnym silniku

    Witam. Problem rozwiązany, czujnik temp. był dobry a winnym okazał tps. Przypomniało mi się ze przed wymiana uszczelek pod k.ssacym i przepustnica (wariowaly obroty, na wolnych palił na 3 gary, wywalal błąd biegu jalowego) szukając rozwiązania podmienilem stary potencjometr na jakiś zwykły "made in china". Po uszczelnienia dolotu komputer chyba nie polubil nowego tpsa (wydaje mi się ze widział ze przepustnica jest lekko otwarta, choć pewny nie jestem bo kompa nie podlaczalem), założyłem wiec stary i jak ręką odjol. Obroty na zimnym 1300, po chwili 900. Może komuś pomoże moja przygoda. Temat do zamknięcia.
  14. Witam. Sytuacja wygląda tak ze na zimnym silniku jak odpale obroty dochodzą do 1800/2000 i spadają do 900 wraz ze wzrostem temperatury silnika. Silnik pracuje równo, wymieniane ostatni były uszczelki pod k.ssacym i przepustnica bo łapał lewe powietrze. Obroty nie faluja, trzymają się równo, silnik podczas jazdy chodzi idealnie, obroty spadają równo, nie wieszaja sie tylko na zimnym to chyba powinny być max 1500 przy takich temperaturach. Później jak silnik się rozgrzeje, po zgaszeniu i odpaleniu obroty są prawidłowe ale wystarczy ze silnik trochę bardziej wystygnie (5 minut i dłużej) i problem od nowa. Czytając różne podobne tematy stawialbym na czujnik temperatury na ECU, poniewaz wpływ na obroty ma tylko temperatura silnika. Nowy czujnik Boscha juz zamówiłem i mam nadzieje ze to będzie to. Czy ktoś z kolegów miał podobne problemy?
  15. Witam kolegów. Szukałem na forum i w internecie ale konkretów brak. Będę musiał wymienić kostkę stacyjki, stara juz kończy swój żywot, zaczęła rozlaczac radio tzn. jak poruszam kluczykiem to radio łapie raz nie. Pytanie, czy żeby ją wymienic trzeba wyjmować wkład stacyjki czy wystarczy wypiac wtyczkę, odkręcić śrubki które ja trzymają i wyjdzie bez problemu? Czy jednak nie obejdzie się bez wyjęcie wkładu? Jest gdzieś manual os astry i tam każą wyjmować wkład. A jak jest w corsie?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.