Skocz do zawartości

gtszudi

Forumowicz
  • Zawartość

    587
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O gtszudi

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Pruszcz Gdański
  • Model
    Nie Opel
  • Silnik
    K4M
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Panowie , w końcu kończę remont mojego miejsca warsztatowego , zamierzam zajmować się mechaniką ogólną , mam 12 - letnie doświadczenie mechaniczne , parę lat u Zdunka , Motor Centrum , BMG , Hukałowicz. Lokalizacja : Pruszcz Majkowskiego 5 Telefon : 501 414 633 Warsztat wyposażony w geometrię komputerową , niedługo również będzie i obsługa klimatyzacji. Diagnostykę wykonuję Clip'em , Gutmann , Launch , VCDS. Zapraszam
  2. uchwyty przewodow widać już po otwarciu maski , ostatnio na serwisie miałem taki przypadek ze przewod latal luźno bo zapiecie uchwytu peklo. zas nadkola musisz sprawdzić czy nie sa luźne w dolnej części za i przed kolem.
  3. do sprawdzenia uchwyty przewodow wspomagania kierownicy , oraz nadkola. te elementy często w J lubia pukac
  4. gtszudi

    Metaliczne szczęknięcie w silniku, Astra IV

    2 bieg i 1000 obrotów ? zapewne wylacza się sprezarka klimatyzacji
  5. gtszudi

    Falowanie obrotów

    bledy jakies sa ?
  6. gtszudi

    cieknie olej silnikowy...

    wg mnie uszczelka miski / uszczelniacz walu , lub gdzies z góry delikatnie się saczy na dol.
  7. a na co chcesz czekac ? okresl się dokładnie o który czujnik chodzilo mechanikowi , czy polozenia walu korbowego czy walka rozrządu (o ile ma takowy bo nie pamiętam już) nie raz spotkałem się ze czujnik który się rozgrzal wariowal. niech mechanik da kod bledu albo dokładnie określi.
  8. odkopie. silnik jest Nissana oznaczenie M9R w jakim stanie jest tuleja cylindryczna ? czy masz sprawdzona owalność , lejkowatosc , beczkowatość , itp. itd. ? to podstawa która odpowiada na to czy silnik warto remontować. opcja taka : tuleja na 4-ty i nowy tlok tak aby masa nie roznil się +- 5g od pozostałych. ewentualnie drugi silnik , w jakim stanie panewki ?
  9. gtszudi

    Corsa B 1.2 brak mocy na 5 biegu

    w jaki sposób smar mialby dostać się miedzy docisk a tarcze a zamach ? nierealne. ja to bym sprawdzil czy sprzeglo jest dobrze wyregulowane , i czy ktores z podcisnien przypadkiem nie jest luźne oraz kody bledow.
  10. gtszudi

    dzwonienie zaworów x12xe

    wg mnie zdaje ci się ze to zawory. jak może zawor dzwonic na benzynie a na gazie już nie ? przecież układ olejowy pracuje i na benzynie i na gazie. albo mapy ci się rozjechaly od jezdzenia na gazie , i za ubogo na benzynie jest przez co spalanie stukowe się wkrada , słyszalne najczęściej przy przyspieszaniu.
  11. gtszudi

    zmiana silnika

    koncze offa bo szkoda z toba gadac. twój poziom wypowiedzi nic nie wnosi do tematu , nie mowiac o tym ze nie wiesz co piszesz.
  12. gtszudi

    zmiana silnika

    to wnosi tyle , ze odradzasz komus cos , bo jesteś guru i znasz się na wszystkim. nie podnos mocy bo to za dużo kosztuje zebys podnosil. chce mieć więcej mocy , podalem mu co ma najtańszym kosztem , bo rownie dobrze moglby glowe od 18e , walek 16sh , kolektor wydechowy c20xe , zapodać i tez będzie fajny przyrost który znudzi mu się prędzej niż "zajechane" c20xe
  13. jeśli cos jest uszkodzone , i nie działa jak należy to będzie ciagle blad pokazywać. zaslepienie egr to wstawienie blaszki żeby wylaczyc go z obiegu , ale tak czy siak on będzie dalej podpięty wiec musi być sprawny
  14. sprawdz dokładnie rozrząd. opisz dokładnie sytuacje kiedy auto zgasło i już nie odpalilo
  15. gtszudi

    zmiana silnika

    Gawlak , powinieneś czasem odpuscic. zeswapowalem c20xe już pare w ciągu paru lat wszystkie kupowane na pale , każdy na hamowni wypluł nie mniej niż 144 km. auta do dziś jezdza wiec o co kaman ?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.