Skocz do zawartości

ekmir

Użytkownik
  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ekmir

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Z uwagi na brak świateł cofania niedawno wymieniłem czujnik wkręcany w silnik. Światła się ponownie pojawiły i było wszystko OK. Kilka dni temu zaobserwowałem jednak ponowny brak świateł cofania. Okazało się, że jest spalony bezpiecznik. Niestety po wymianie bezpiecznik ponownie uległ uszkodzeniu (przepaleniu). Wygląda na to, ze w układzie jest zwarcie. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem ? Gdzie może najprawdopodobniej może znajdować się przyczyna zwarcia ?
  2. Gdzie on powinien się znajdować ? Nie mogę go namierzyć
  3. Obrotomierz działa. A czemu pojawia się też dziwne działanie kierownicy (przy skręcie w lewo) ?
  4. W Corse C 1.0 (silnik: Z10XE) w dniu dzisiejszym pojawiły się problemy z prędkościomierzem. W czasie jazdy nagle wskazówka opadła na 0 km. Potem kilka razy naprzemiennie wszystko wracało do normy i występowały przypadki wskazywania 0 km podczas jazdy. Teraz już cały czas wskazówka prędkościomierza "stoi" na 0 km. W sytuacji gdy wskazówka prędkościomierza wskazuje 0 km podczas jazdy mamy do czynienia również z dziwnym objawem lekkiego skrętu w lewo (lekko kręcącej się kierownicy w lewą stronę). Objaw ten nie zawsze występuje przy prędkości 0 km podczas jazdy ale jeśli się pojawia to tylko w takich momentach. Skręt w prawo jest bez zmian. Co może być przyczyna takiego zachowania auta ?
  5. ekmir

    Wymiana paska wieloklinowego - Corsa C

    A czy we wszystkich Corsach C - wymiana paska jest taka prosta ? Mam Corse C 1.0 (silnik: Z10XE) z klimatyzacją. Czy w tym modelu wymiana paska (i ewentualnie rolki/napinacza) też jest taka prosta ?
  6. Mam do wymiany jeszcze uszczelniacz. Jakiej firmy wybrać: oryginał GM, Febi czy może Corteco lub Elring ?
  7. W ostatnim okresie zaobserwowałem podczas jazdy, że silnik w Corsie C 1.0 (silnik Z10XE) jakoś dziwnie pracuje. Dźwięk, który towarzyszy pracy silnika przypomina tak jakby klekotanie/terkot. Nagrałem ten dźwięk: https://vocaroo.com/i/s0hsq3pI7A4y Bardzo proszę o pomoc w diagnozie przyczyny i podpowiedź w jaki sposób usunąć problem.
  8. ekmir

    Zapieczone tylne hamulce zafira

    Ponieważ hamulce tylne i ręczny przestały poprawnie działać podjąłem próbę ich samodzielnej regeneracji. Zakupiłem odpowiednie zestawy naprawcze. Zdemontowałem zaciski i jarzma. Z zacisków wyciągnąłem/wykręciłem tłoczki i odpowietrzniki. Problem pojawił się w momencie próby przełożenia środka ze starych tłoczków do nowych. Zdemontowałem w obu tłoczkach wewnętrzny pierścień segera. Niestety ten wewnętrzny tłoczek z gwintem w obu przypadkach nie chce wyjść Po wielu próbach, w końcu udało się wyjąć/wyciągnąć ten wewnętrzny "tłoczek" z wewnętrznym gwintem. Niestety troszkę został z zewnątrz potraktowany szczypcami. To chyba jednak nie będzie przeszkadzać w roli jaką spełniać będzie w zregenerowanym zacisku ?
  9. Po zdemontowaniu schowka okazało się, ze jest problem ze złączem. Dmuchawa działa w zależności od poruszania złączem kablowym.
  10. A co może być przyczyną jeśli nawiew nie działa na żadnym zakresie ?
  11. Chęci są Pytanie czy ta metoda jest skuteczna do Opla Corsy C, bo wszystkie wpisy dotyczą Astry
  12. W tym wątku owszem podane są kody błędów ale wskazania metody ich odczytu nie znalazłem ...
  13. Czy te błędy da się odczytać "na zworkę" ? czy ewentualnie w grę wchodzi metoda "gaz - hamulec" ? Corsa C 1.0 silnik: Z10XE
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.