Skocz do zawartości

hetman83

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O hetman83

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Vectra C
  • Silnik
    1.8 140KM
  • Nadwozie
    HB
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Pod silnikiem w magistrali wodnej puszczały 2 oringi, wymienione i do tej pory jest ok, płynu nie ubywa, może na początku coś minimalnie pewnie przez zapowietrzenie a do teraz jest ok.
  2. Tutaj mam nagranie jak silnik jest nagrzany, myślę że kzfr do wymiany a też słyszałem teorię żeby te dwa zaworki wyjąc i zdjąć z nich sitka i że to pomaga, zgadzacie się z tym ??. Co do luzów sam nie będę mierzyć oddam to w profesjonalne ręce żebym czegoś nie odwalił. Mam jeszcze pytanie odnośnie cen KZFR, ale aledrogo są różne aukcje, wszystkie od firmy INA, na 1 aukcji oba koła kosztują 660 a na innych np prawie 1000 albo 1150 z zaworkami+oba kołą, skąd taka różnica 300zł skoro to ta sama firma ale inny sprzedający ?? kzfr nagrzany.mp3
  3. Dzięki za tabelkę, chciałbym sam to pomierzyć i jaki szczeliniomierz najlepiej kupić, widzę na aledrogo z 32 listkami i wartości są : 0,02 0,03 0,04 0,05 0,06 0,07 0,08 0,09 0,10 0,13 0,15 0,18 0,20 0,23 0,25 0,28 0,30 0,33 0,38 0,40 0,45 0,50 0,55 0,60 0,63 0,65 0,70 0,75 0,80 0,85 0,90 1,00 mm, czy taki będzie dobry. Szukam jeszcze schematu jak się numeruje zawory patrząc od góry, które ssące i wylotowe. Wiem że trzeba mierzyć na zimnym silniku do tego jeszcze na coś zwrócić uwagę, jakieś obliczenia się robi ?
  4. Witam, czytałem wiele tematów o podobnej tematyce i tu w tym temacie chciałbym zamieścić jakby dwa wątki odnośnie tego silnika z instalacją LPG, jedna kwestia to KZFR, ich hałasowanie i diagnoza, druga sprawa to sprawdzanie luzów zaworowych gdyż przy LPG jest to ważna bardzo sprawa dla tego silnika. Zamieszczam tu mój film uruchomienie auta po zimnej nocy, coś tam klekocze. Niedawno gdzieś czytałem na jakimś forum że to mogą być te zawory tzw solenoidy, że wystarczy je wyjąc i przeczyścić i powinno być dobrze o ile to one, też ponoć jakiś filtr oleju ze specjalnym dziubkiem się stosuje który p
  5. Te Bottari to lipa podobno z marketów, kupię raczej taki za 210zł w sklepie z akumulatorami. mogę też mieć Centry za 220zł ale zawsze 10 na piwko zostaje
  6. Prądu mi nic nie bierze po kryjomu, podpiąłem jak trzeba i pokazuje 20mA więc w normie? muszę kupić nowy, tak jak na fotce da radę ? 160zł. Mogę jeszcze mieć jakiś za 210zł nie pamiętam firmy ale ma jakąś funkcję start stop i technologię fbb , ffb dokładnie nie pamiętam i chyba 45ah i 400A. Nie wiem czy warto dopłacać te 50zł.
  7. Witam, 2 dni temu nie mogłem odpalić Corsy, kable pomogły i śmigała, po nocy znów to samo a wcześnie nie było z tym problemu. Dziś zmierzyłem napięcie na wyłączonym silniku po całym dniu stania jej na dworze, było to 11,36 albo 11,7 V - około jak dobrze pamiętam, tak czy siak za mało żeby tym ruszyć. Po odpaleniu kablami gdy auto chodzi napięcie pokazuje niby 14,44 ale tak skacze że i 13,9 się załapie - jakby wariował. Później Corsę wyłączyłem i aku pokazywał 12,49 i co pare sekund o 0,01 V mniej aż po 2h widzę a tu 12,0 V i pewnie do rana zejdzie jeszcze niżej, czy aku do wymiany ? Chciałbym
  8. Witam po dłuższej przerwie. Dziś miałem dziwną sytuację, ogólnie ostatnio dużo jeżdżę i niby wszystko jest ok, dziś jednak był taki przypadek że w dłuższej trasie zapaliła mi się kontrolka od poziomu płynu chłodzącego na autostradzie, oczywiście już najgorsze myśli miałem. Cały czas miałem podgląd na temperaturę w ukrytym menu i było wszystko w normie tj: 98-99stopni, jednak nieraz było i 105 i dopiero szła na dół. Zjechałem na stację zajrzeć pod maskę, płynu ewidentnie było ok 1cm mniej więcej (przez pare dni tam nie zaglądałem więc nie wiem czy to naraz tak ubyło czy stopniowo przez te 4-6dn
  9. Na kompie u kolegi nie nie znaleziono, z braku czasu jutro wymieniam czujnik w chłodnicy z rana. Zauważyłem że po włączeniu klimy wentylator się załącza cyklicznie co jakiś czas, więc jak mam stać w korkach muszę jeździć na klimie, wtedy temperatura spada Dodano po 17 [godziny] 55 [minuty]: Wymieniłem dziś czujnik w chłodnicy lekko się przy tym oblewając (na zimnym silniku, wykręciłem stary, zatkałem palcem dziurę i wkręciłem nowy, śruba do wkręcenia miała inny rozmiar niż poprzedni czujnik), uzupełniłem troszkę płynu, zagrzałem auto i w ukrytym menu przy 101-102 st. C wentylator się załąc
  10. Witam, dziś na stacji diagnostycznej wymieniłem zbiorniczek i płyn, okazało się że wentylator mi się nie załącza (na krótko śmiga) kiedy osiągnie odpowiednią temperaturę. Czy to może być czujnik w chłodniczy czy coś innego ? Raczej to było przyczyną że wtedy mi płyn wywaliło, ale teraz jeżdżę cały czas, płynu nie ubywa i jest ok ale w większym korku może być różnie...
  11. Po prostu wyłącze przełącznik i instalacja lpg nie będzie pracować i będę jeździć na samej PB i wtedy zobaczę co i jak ale z 2 strony gdyby to by była wina parownika to by mi więcej lpg spalał a pali jak zawsze.
  12. Narazie nie mam możliwości zmierzenia kompresji, zapisałem się na ten zabieg za tydzień wraz z wymianą zbiornika i wlanie nowego płynu. Dziś mi mówił jakiś mechanik że jakby to była uszczelka (mimo że test na zabarwienie był negatywny) to by przewody puchły jak cholera (a nie są jakoś mocno twarde) a płyn by wyrzucało gdyż jest bardzo duże ciśnienie pracy silnika czy coś takiego (dokładnie nie pamiętam). Nawet jeśli wyjdzie że ciśnienia są ok to co do jasnej ciasnej było przyczyną mojej przygody? Nie odpuszczę póki się nie dowiem. Czytałem że może lpg z parownika przedostawać się do obiegu i j
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.