Skocz do zawartości

mareti

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mareti

  • Urodziny 16.01.1964

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1,7DTI
  • Nadwozie
    Kombi
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witam, Potrzebuje pomocy w znalezieniu dobrego specjalisty, warsztatu w Krakowie od pomp wtryskowych, moja astra odmawia współpracy, sterownik pompy naprawiony, sterownik silnika naprawiony, a do 2 tysięcy obrotów szarpie jakbym po podkładach kolejowych jechał, powyżej 2 tysięcy też szarpie, ale nie jest to tak dotkliwie odczuwalne, 370 tyś przebieg. Pomóżcie, z góry dziękuję. Marek
  2. U mnie sytuacja się nasiliła, ponieważ na postoju też mi zaczął silnik przerywać, nie miałem czasu żeby zająć się sterownikiem pompy, bo wyczytałem że się przegrzewa, ale teraz w te mrozy to się bardziej przechładza, bo nie zależnie czy silnik zimny czy ciepły przerywa. Nie mam żadnego garażu żeby to zdemontować, a jest troszką za zimno żeby dłubać na świeżym powietrzu , może do wiosny mi nie padnie, ale może ktoryś z forumowiczów ma jeszcze jakieś pomysły na tą przypadłość, ostatnio dałem w dupę dieslowi i przy dużych prędkościach jak na tego diesla nie przerywał już sam nie wiem co o tym sądzić. Pozdrawiam serdecznie Marek
  3. Dziękuję Ci "Bosman" za filmiki instruktażowe, myślę że jak będzie troszkę cieplej, albo uda mi się jakieś pomieszczenie wynając to spróbuję swoich sił i powiadomię o efektach mojej pracy jeszcze raz serdecznie dziękuję za okazaną pomoc i pozdrawiam serdecznie życząc szczęśliwego Nowego Roku. PS Jak by były problemy ze sprzętem grającym (audio) to służę pomocą
  4. Serdecznie dziękuję wszystkim forumowiczom za odpowiedź, Nawet nie myślałem że jest tylu życzliwych, nigdy sie nie udzielałem na forum tylko czasem czytałem różne wyśmiewki, a teraz mam konkretne odpowiedzi, jeszcze raz dziękuję. Co do przelutowania to nie będę mieć z tym problemów bo jestem elektronikiem, ale za to problem jest w tym że nie wiem gdzie ten sterownik się znajduje, czy są na forum jakieś zdjęcia gdzie można go szukać lub któryś z kolegów powie gdzie jest i jak wygląda. Pozdrawiam serdecznie Marek
  5. Dziękuję za odpowiedz, dokładnie chodzi mi o to szarpanie, jestem ziemia do kwiatów w tej dziedzinie i nie chciałbym płacić za naprawę nie mając pewności że to zadziała. Jest jakaś rada na to czy trzeba udać się do specjalisty? Pozdrawiam Marek
  6. Witam wszystkich forumowiczów i Wesołych Świąt życzę. Mam problem z silnikiem, Astra II 1,7 z silnikiem Isuzu 2004rok polegający na przerwach w pracy. Spróbuję opisać w skrócie: Jeżdżę tylko na nafcie V-pover lub ultimate silnik odpala przy -25 bez żadnych problemów, jedyne co przeszkadza to podczas jazdy z prędkością ok 100 km i wyżej występują krótkie przerwy w pracy ok pół sekundy, ale nie zawsze i przy różnych obrotach, więc nie ma reguły. Komputer podłączony w serwisie nie wykazał nic, reset komputera w postaci odłączenia akumulatora pomaga do pierwszego dania w tyłek silnikowi (prędkość ok 150-180). Czy może, któryś z forumowiczów miał coś takiego lub spotkał się z podobną usterką to poproszę o poradę. W serwisie powiedzieli że może wtryskiwacze, ale jak wymienią to nie dają gwarancji że to to. Ja obstawiam że to może być pompa paliwowa, ale nie jestem ekspertem w tej dziedzinie więc proszę o poradę. Z góry dziękuję i pozdrawiam Marek
  7. Witam forumowiczów, Jestem pierwszy raz na jakim kolwiek forum, więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z silnikiem 1,7 CDTI Isuzu polegający na przerwach w pracy można to tak określić. W trakcie przyspieszania silnik przerywa jak by miał czkawkę, ale nie jestem w stanie określi przy jakich obrotach bo nie jest to regularne. Ostatnio nawet pojawiło się na wolnych obrotach. Zauważyłem tylko że jak jedzie się autem do prędkości 120km/h samochód nie przerywa i można nim przejechać 1000km i nic, ale wystarczy dać mu w "dupę" i pojechać 180km/h to usterka powraca. Odłączenie akumulatora resetuje komputer i znowu jest ok do następnej ostrej jazdy, w salonie podłączyli komputer i nic nie wykazał, któryś z modrych mechaników powiedział że to wtryskiwacze, ale nie miał 100%pewności. Auto zapala prawidłowo, nie dymi, nie bierze oleju przebieg 130tyś, wszystkie filtry nowe, paliwo shell V-pover diesel lub BP ultimate. Czy może któryś z forumowiczów spotkał się z taką przypadłością i wie coś na ten temat to proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam Marek
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.