Skocz do zawartości

jacek-79

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O jacek-79

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    1.7 CDTI 101 KM
  1. Może i rok temu, ale nie napisał czy rozwiązał lub co ważniejsze jak rozwiązał problem. A komuś kto szuka rozwiązania na forum (niekoniecznie temu co zakładał wątek) przyda się każda pomoc czy sugestia.
  2. Ja tam bym jeszcze sprawdził hamulce. tzn czy klocki nie ocierają. Taka mała sugestia, może niekoniecznie trafna ale jednak :-)
  3. jacek-79

    Gdzie umieścić smarfon

    Ja u siebie kupiłem uchwyt montowany do wejścia cd i powiem że chyba nie zamieniłbym na żaden inny ponieważ widoczność jest ok jak i możliwość przełączenia smartwona jest dobra. Wszystko pod ręką i solidnie. Jedynym mankamentem uchwytu może być tylko to że jest problem jak słuchasz muzyki z płyt cd. Dlatego jest to rozwiązanie dla osób słuchających przeważnie radia.
  4. Witam. Mimo że stary temat to chcę tylko napisać że u mnie w przypadku ciężkiego odpalania na ciepłym silniku winny był rozrusznik a dokładnie bendiks, który minimalnie przepuszczał i dlatego auto miało problemy. Po naprawie rozrusznika auto odpala bez problemu.
  5. jacek-79

    Meriva B 2010r 1.7 100KM 74 KW nie pali na ciepłym

    Witam. Ja u siebie w Merivce również miałem problem z odpaleniem na ciepłym. Na zimnym palił ok a wystarczyło że się trochę zagrzał i klops. Odpalenie polegało na długim kręceniu aż rzucało silnikiem tak jakby był zapowietrzony układ paliwowy. Przyczyną okazał się rozrusznik a dokładnie bendiks. po jego wymianie problem ustał.
  6. Mi jak ostatnio zamarzła linka ręcznego to czekałem z jakieś 20 minut na odpalonym silniku i temperatura która się wytworzyła pod spodem auta od rury wydechowej oraz tłumika spowodowała że linka puściła. Może nie jest to jakiś super pomysł ale to lepiej niż jechanie na zaciągniętym ręcznym w poszukiwaniu garażu :-)
  7. Witam. Po wizycie w warsztacie wyszła przyczyna hałasu. Powodem były uszkodzone poduszki silnika a dokładnie przednia oraz lewa. Powodowało to że podczas skrętu w prawo opadnięty silnik przesuwał się a sruba łacząca rury wydechowe uderzała w część karoseri albo zawieszenia (już nie pamiętam. Po wymianie poduszek problem przestał istnieć. Pozdrawiam.
  8. Witam wszystkich i proszę o radę. W mojej merivie ostatnio podczas jazdy a dokładnie podczas skręcania w prawo słychać dziwny dźwięk z prawego przedniego koła, takie niby chrobotanie. Moja pierwsza myśl to była że to przegub ale wydaje mi się że to byłoby przy każdorazowym skręcie a to jest przeważnie przy szybszym pokonywaniu zakrętu. Dźwięk ten jest najbardziej słyszalny gdy jadę po łuku przez wzniesienie. Tak jakby w tym momencie następowało mniejsze obciążenie danego koła. Sprawdzałem też czy to może być łożysko ale nie wyczułem żadnych luzów ani nie słyszałem żeby szumiało, dlatego proszę o pomoc bo zanim pojadę do mechanika to chciałbym wiedzieć co nieco co może być tego przyczyną. Dziękuję i pozdrawiam.
  9. Witam. Co do przyśpiesznia i szarpnięcia przy wysokich obrotach to u mnie pojawiają się takie same objawy - tylko że u mnie jest uszkodzony na 100% czujnik doładowania turbiny. Jest on uszkodzony mechanicznie i doraźnie uszczelniony silikonem co na pewien czas dało poprawę i objawy szarpnięcia oraz pojawienia się auta z kluczykiem znikły ale wymiana tego czujnika mnie nie ominie
  10. jacek-79

    Metaliczne stuki silnika

    Witam wszystkich. Ja mam Merive 1.7 CDTI i u mnie też pojawia się głośne stukanie tylko że jest to w granicach 1500 - 2500 tyś obrotów. Narazie to tylko teoretycznie mogę coś powiedzieć na ten temat bo jeszcze nic u siebie nie robiłem takiego co by mogło to wyeliminować. Chociaż jak wymieniałem rozrząd to z mechanikiem rozmawialiśmy na ten temat i podjeliśmy kilka prób znalezienia co jest przyczyną głośnej pracy mojego silnika. Tak więc doszliśmy do tego że gdy w momencie odłączenia jednego z wtrysków klekotanie ustępowało. Dlatego po tym wszystkim co sprawdzaliśmy ja u siebie stawiałbym na wtrysk lub wtryski ewentualnie jeszcze na regulację luzu zaworów. Dodatkowo rozmawiałem z kolejnym mechanikiem który zajmuje się naprawą pomp oraz wtrysków i stwierdził on na duże prawdopodobieństwo uszkodzonego wtrysku ale żeby to potwierdzić to musiałbym wymontwać wtryski i mu dać je do sprawdzenia co spowoduje postój auta a jak narazie nie mogę sobie na to pozwolić, więc póki co to tak jeżdżę. A co do tego że te silniki tak mają to jakoś mi się w to nie chce wierzyć bo jak widzę opla CDTI to nasłuchuję jak one chodzą i muszę powiedzieć że jest to różnie bo jeżdżą i klekoty ale także cichutkie że aż chce się ich słuchać tak więc jak te ciche mogą tak jeździć to dlaczego i moja meriva nie może - ale to kwestia czasu i pieniędzy :-) Aha czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki jest koszt regeneracji wtrysków - z góry dziękuję i pozdrawiam.
  11. jacek-79

    Prośba o rozkodowanie VIN

    Dziękuję za rozkodowanie Usunąłem zbędny cytat/daro
  12. jacek-79

    Prośba o rozkodowanie VIN

    Witam i proszę o rozkodowanie kodu VIN W0L0XCE7544368829 Z góry dziękuję
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.