Skocz do zawartości

jawor937

Użytkownik
  • Zawartość

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O jawor937

  • Urodziny 05.01.1984

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Nie Opel
  • Silnik
    C16NZ 8V
  • Nadwozie
    hatchbak
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Za każdym razem wymieniałem również piastę, ponieważ tak jak pisze Wesol bierznia piasty była wytarta, tylko że łożyska nie były niestety markowe, może tutaj leży problem....może zainwestuje jeszcze ten raz by uratować tego klasyka....
  2. Panowie czy mógłby ktoś opisać mi proces wymiany łożyska koła przedniego, mam z tym problem, ponieważ wymieniłem już z 4 łożyska, i nadal mam tą samą awarię, nie wiem czy ja coś źle robię czy może te łożyska są takiej słabej marki czy może coś z geometrią auta....Bardzo proszę o pomoc....
  3. Dzięki za pomoc zrobię tak jak poradziłeś. Pozdrawiam
  4. wita Problem rozwiązany pomogła wymiana uszczelki pod kolektorem ssącym gdyż 3 cylinder łapał lewego powietrza. Obecnie silnik pracuje równo stał się również żywszy :-) Mimo że chodzi teraz ok to nie obejdzie się chyba bez remontu gdyż pomiar ciśnienia wykazał że na jednym cylindrze jest dość spora różnica. poniżej wyniki pomiaru. 1:14bar 2:14bar 3:11bar 4:14bar Moje pytanie co może być nie tak skoro chodzi teraz ok a uszczelka póki co jest git (płyn-ok,olej-ok) Proszę o pomoc bo nie wiem czy się tym zając czy olać sprawę i śmigać dalej.
  5. Olej bierze standardowo bez odchyleni od normy. Pomyślałem jeszcze teraz że ten pomiar ciśnienia mógł być zakłamany bo powinienem wyjąć wszystkie świece i zmierzyć każdą. Przy pomiarze tylko jednej możliwe że łapało ciśnienie z sąsiedniego cylindra ale nie wiem czy dobrze kminie.
  6. Dzisiaj zamierzam zdjąć pokrywę zaworów to będę mógł coś więcej napisać . Zrobię też zdjęcie tej świecy. Ciśnienia na razie nie zmierzę bo nie mam urządzenia ale w tygodniu podjadę do kumpla i ogarniemy temat. Co do błędu to nic się nie zapaliło żaden check ale nie podłączałem kompa.
  7. Witam Drodzy koledzy mam problem z moją Asią tak jak pisałem w temacie nie pracuje na drugim cylindrze. Sprawdzone: -świece ok -kable ok -ciśnienie sprawdzane tylko na tym cylindrze wynik pomiaru 13 bar. -uszczelka sprawdzona testerem CO2 do badania szczelności układu chłodzenia jest ok -cewka zmieniona na nową Według tego, co kojarzę pozostaje jeszcze lewe powietrze na kolektorze ssącym oraz to, czego bardziej sie obawiam problem z zaworami (wypalone gniazdo) lecz nie wiem jak można to sprawdzić i czy jest to możliwe bez zdejmowania głowicy. Proszę o waszą pomoc i podpowiedz, co jeszcze może być powodem takiego zachowania Asi jak to ustalić.
  8. jawor937

    brak iskry, pali tylko z popychu :(

    ja się nie sadziłem....
  9. jawor937

    brak iskry, pali tylko z popychu :(

    Dobra Panowie, poradziłem sobie z tym tematem, uszkodzony był moduł zapłonowy, wymieniłem go i auto odpaliło z rozrusznika, jak na razie jest ok, mam pytanie jeszcze jedno, czy pod moduł zapłonowy należy zastosować pastę taka jak stosuje się w komputerach na procesor pod wiatraczek?
  10. jawor937

    brak iskry, pali tylko z popychu :(

    jak spiołem piny A i B check engine mrugał jeden długi i dwa krótkie i tak ciągle....czujnik Walu hmmm nie jestem pewien czy jest on w C16NZ, ale zaraz go poszukam...dziś wymieniłem aparat zapłonowy na drugi bo miałem w garażu taki i też nic nie pomogło, ale kopułka i palec były te same bo niestety tych części drugich nie mam....
  11. jawor937

    brak iskry, pali tylko z popychu :(

    prąd z cewki idzie na aparat zapłonowy i z aparatu na świece, co miałeś na myśli pisząc taką odpowiedź? Chciałbym rozwiązać ten problem i wymienić odpowiednią część, zaznaczam że cewkę już wymieniłem i to nic nie pomogło
  12. Witam, mam w kadecie taki problem że, nieraz nie chce zapalić, gdy tak mi się stało wykręciłem świece i zauważyłem że nie mam iskry, a gdy próbuję odpalić z popychu auto zapala, potem powiedzmy 10 razy odpala normalnie z rozrusznika aż do momentu gdy znów coś się zawiesi i znów nie ma iskry i znów zostaje tylko popych może ktoś z Was miał podobną przypadłość, albo jakiś pomysł od czego zacząć szukanie przyczyny awarii jeżdżę już tak z pół roku i strasznie jest to uciążliwe :(pozdrawiam
  13. jawor937

    wymiana uszczelek pod miską olejową

    Hej nikt, nic, w tym temacie nie Wie?
  14. Witam, chcę wymienić uszczelkę pod miską olejową, zdjąłęm miskę, i zauważyłem że w silniku C16NZ są dwie uszczelki, jedna pod miską a druga pod taką metalową osłoną. Wiecie może czemu ma służyć ta metalowa osłona? Czy można jej nie zakładać bo wydaje mi się że, jest troszke pogięta i może olej znów cieknąć, i ostatnie pytanie czy smarowaliście uszczelkę silikonem temperaturowym czy montowaliście bez silikonu? Dzięki z góry za porady Pozdrawiam.
  15. jawor937

    przerywa, brak mocy....

    filtry są niedawno zmieniane, zrobiłem tak: włożyłem zworke w pin A i B we wtyczce od kąputera, i ustawiłem zapłon na znaki które są fabrycznie, i bardzo wiele to pomogło, muszę kupić sobie lampę stroboskopową i dokładnie ustawić ten zapłon i myślę że wszystko będzie dobrze mam nadzieje....
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.