Skocz do zawartości

grzes08

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    1661
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    26

Ostatnia wygrana grzes08 w dniu 28 Luty 2016

Użytkownicy przyznają grzes08 punkty reputacji!

Reputacja

73

O grzes08

  • Urodziny 13 Grudzień

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gliwice
  • Model
    Opel Meriva B
  • Inna marka
    Opel Corsa D
  • Silnik
    A 1.7 DTS 130 KM
  • Nadwozie
    Van
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam ponownie .. co stwierdziłem i co sprawdziłem .. brak bezpiecznika dla wycieraczki szyby tylnej :(, przekaźnik w module BCM zabudowany. Problem prawdopodobnie stanowi silnik z klapy, którą zakupiłem .. coś w nim jest nie tak i po załączeniu zdążył zespawać przekaźnik w module BCM. Jak podłączę stary silnik i podam napięcie na wyjście z BCMu to silnik z nowej klapy stoi a stary pracuje. No i chciałem zaoszczędzić ... to zaoszczędziłem. Teraz szukam na śląsku kogoś kto potrafi coś zrobić z tym modułem. Ktoś zna?? Bede wdzięczny za namiary. Co do jakiegos programowania wycieraczki .. w TECHU nic takiego nie ma.
  2. W Merivie A z tego co wiem to za zegarami .. niestety:(
  3. Witam To normalna praca tego silnika, niestety .. do tego trzeba się przyzwyczaić. Mój miał to od początku, niestety oprogramowanie nie do końca się udało. Ale poza tym jest OK. Ten dźwięk będzie się utrzymywał, jak na dworze będzie zimno, potem jak będzie ciepło ten dźwięk nie występuje i prawie zanika. Tak więc bez wariacji póki się nie nagrzeje. Potem jeździ się fajnie
  4. No i człowiek uczy się całe życie .. dziękuję za info .. zweryfikuje jutro jak podłączę kompa.
  5. no nic jak sprawdzę to napiszę i potwierdzę lub zaprzeczę temu co piszesz. A jaki moduł powinienem sprawdzić? Który z nich jest odpowiedzialny za pracę tylnej wycieraczki?
  6. nie mama bezpiecznika ani przekaźnika tylnej wycieraczki?? trochę dziwne jak dla mnie. pod warunkiem, że jakiś kod błędów będzie .. żadna kontrolka informująca o błędzie się nie pali ani nie ma informacji na wyświetlaczu.
  7. W temacie rozrządu: brawo .. rozumiem, że nie masz instrukcji obsługi?? Te rozrządy wymiana się nie rzadziej niż 120 kkm. Widzę, że prosisz się o kłopot.
  8. Adam Dziękuję za linki .. niestety mam instrukcję i nigdzie tam nie jest to tam podane. Po prostu brak tego w opisie. Co do Twoich pytań .. przejście sprawdzone pomiędzy pinami wiązki klapy tylnej i jest, zresztą drugą wiązka jaka mam ma tak samo. Mierzyłem napięcie na pinach .. na sterującym jest napięcie cały czas .. a nie ma napięcia na zasilaniu. Niestety na tą chwilę nie mam dostępu do kompa .. ale on mi nie powie gdzie jest przekaźnik i bezpiecznik. Ja 37 a tylną wycieraczkę się programuje?? nigdy o tym nie słyszałem.
  9. Witam Po krótce przedstawie całą sytuację co się stało. Z powodu uszkodzenia wymieniłem klapę tylną. Zakupiłem Vauxhalla bo taki był dostępny. Wymieniłem wiązką na oryginalną i po założeniu wszystkiego okazało się, że nie działa wycieraczka. Silnik nie działa. Są tam trzy piny czarny, niebieski, brazowo-niebieski lub fioletowy (środkowy). Niestety okazuje się, że nie ma tam napięcia bo silnik zosta ł sprawdzony na krótko. Moje pytanie: Który bezpiecznik odpowiada za wycieraczkę tylnej wycieraczki i który przekaźnik za to działanie odpowiada. Podpowiem że nie jest to wina silnika, ani wiązki ponieważ obydwa silniki są takie same i nie działają obydwa (ze starej i nowej klapy). Będę wdzięczny za pomoc.
  10. nie ma takie opcji .. dlatego, że element o którym mówisz to słownik klap wirowych .. jest sterowany podcisnieniowo .. nie daje informacji do ECU o tym, że jest w złym położeniu. Na jakiej podstawie mechanik stwierdził, że EGR jest OK?? demontował go?? czy sprawdził tylko czy działa silnik krokowy?? ... byc może jednak go demontował i sprawdził czy zawór działa i się rusza a nie zawiesza się w jakims położeniu???
  11. Jeżeli nie jesteś pewny .. zrób zdjęcie to powiem co tam jest włożone. Pozdrawiam
  12. Cześć którą dotykasz to siłownik sterowania klap wirowych w kolektorze dolotowym, sterowany podciśnieniowo za pomocą zawora VSV .. jeżeli jest pęknięta to znacz że nie masz sterowania klap wirowych .. ale to nie ma nic wspólnego z wyciekiem paliwa
  13. - Ja Ci powiem dlaczego .. dlatego, że kupując auto albo sam albo z kimś kto Ci doradzał kupiłeś diesla jeżdżąc po mieście non stop lub jeździsz po kilka kilometrów i gasisz silnik. To nie jest dobry teren dla współczesnych diesli. Wymień wtryskiwacze na nowe (nie regenerowane bo takich nie ma) .. na pewno sprawi, że problem minie i przebieg zwiększy się do ok. 15kkm. Prawdopodobnie gdybyś jeździł po trasie .. DPF nie miał by problemu z wypaleniem DPFa i problem by znikł. Poza tym sprawdź czy działa Ci aktuator/ siłownik na chłodnicy spalin a jezeli jest zablokowany to w jakiej pozycji. Aktuator / siłownik powinien pracować na zimnym silniku .. po nagrzaniu powinien wrócić do pozycji zamykającej bypass i spaliny leca przez chłodnicę. Co do wymiany oleju .. badaliśmy kiedyś taki oleju .. niestety proponuje go wymienić .. ma w sobie tyle paliwa, ze przekracza on normę.
  14. coś dzieje się z wtryskiwaczem no.4 ... natomiast nie pamiętam już w jakich jednostkach jest to podawane .. i nie pamiętam, jakie wartości są granicznymi ..
  15. 10 litrów to dużo w jeździe po mieście .. to rozpędzaj co chwilę 1500 kg .. na ma Corsę D z 1.4 benzyna 100 KM .. i pali ok 9 litrów ...
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.