Skocz do zawartości

jarek

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana jarek w dniu 30 Września 2014

Użytkownicy przyznają jarek punkty reputacji!

Reputacja

2

O jarek

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    Z16XE
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. dla potomnych. Mialem tez z tym problem. Sprawdzilem napiecia w opcom i byly ok. Zrobilem kalibracje kierownicy w opcom, potem przeczyscilem wteyczne i gniazdo pod kierownica z lewej strony i zazdzialalo!
  2. homologacja to podstawa + poprawny montaz zgodnie z prawem. Jak wkurzysz policjanta to pierwsze co zrobi to sprawdzi takie swiatla i udupi cie. Mandat to bodajze 500zl lub nawet odebranie dowodu rej.
  3. to wiem, pytam sie jak samemu to naprawic bez kupowania nowego czujnika kata skretu kierownicy. Moze da sie wyregulowac skoro dziala tylko ze 'przestawil sie'. Czujnik kosztuje 500 zl, naprawa w serwisie wysylkowo 700 zl, wiec 200 zl licza sobie za robocizne ale i tak ja musze wymontowac kolumne kierownicy i wyslac. W wolny weekend zdemontuje kolumne i wyjme czujnik. Zobaczymy co sie da zrobic. Ja w takie serwisy nie wierze. Tak jak z naprawa ECU. 500 zl zaplacilem i po roku czy dwoch znow problem. Sam zabralem sie za to i okazalo sie ze poprawili tylko 3 kabelki (!) a reszte zostawil
  4. Witajcie, Opel meriva A. Problem jest ze wspomaganiem kierownicy. Po zapaleniu silnika kierownica skreca sie w prawo. Zrobilem kalibrace op-com, polozenie pokazuje 0 stopni, ale mimo to nadal skreca sie w prawo. Zrobilem kalibracje na skreconej w lewo, to po odpaleniu silnika zaczela skrecac w lewo. Kalibracja na max w prawo i sciaga w prawo. Pokrecilem kierownica pare razy i kąt w op-com jest pokazywany prawidlowo, ale napiecia z czujnika maja po 2,5 V dopiero w skrajnie skreconej kierownicy na prawo. Jak to jest ze polozenie kierownicy jest pokazywane prawidlowo mimo zlego napiecia z c
  5. wracam z nowymi informacjami. ECU znow mi padlo. Tym razem problem byl z sygnalem pedalu gazu. Wyjalem sterownik i otworzylem go. Za te 400 zl koles przylutowac 4 czy 5 kabelkow ktore wtedy odpadly. Teraz odpadly nastepne. W sumie przelutowalem 10 kabelkow. Dzis bede instalowal i zobacze czy problem zniknie. Cos napewno sie poprawi bo podczas sprawdzania pare kabelko ledwo co sie trzymalo. Jezeli bedziecie naprawiac gdzies ECU to upewnijcie sie ze wszystkie kabelki laczace plyte z wteyczkami beda przelutowane. Inaczej bedziecie sie tak bawic non stop. Jak ktos ma dryg do lutowania to moze sa
  6. Dla potomnych: 1. Moj z16xe tez nie ma EGR od nowosci 2. Tez mam lpg i olej normalny Opel 5w30 3. Jak obroty zejda za nisko/spadnie napiecie to wylacza sie wspomaganie, po chwili wraca
  7. mialem to samo. Jak sie silnik nagrzal to gasl i nie dalo sie opalic. Problem byl z komputerem (sterownik silnika ECU). Zrobcie tak, odpalcie i dajcie nawiew na max i na grzanie, zobaczcie czy dluzej pochodzi. Niestety awaria kompa to czesty problem. Mnie kosztowalo 400 zl. Nie warto tez kupowac uzywki bo pewnie to samo sie stanie po jakims czasie. A i tez nie bylo zadnego bledu w komputerze.
  8. dla potomnych - mialem podobnie tyle ze mi silnik zgasl po nagrzaniu do 91 stopni. Sprawdzila osoba ktora sie na tym zna - diagnoza ECU. Koszt naprawy wraz z diagnoza 700 zl. Odebralem samochod i poki co jest ok.
  9. w merivie zabezpiecza się ranty drzwi. One lecą pierwsze - typowa sprawa, potem drzwi do listwy.
  10. wlasnie dostalem zamowione swiece. Co ciekawe sa 'made in russia'. Spotkal sie ktos z takimi swiecami? Wiem ze firmy maja produkcje w roznych krajach chiny, afryka ale rosja? Zastanawiam sie czy nie odeslac ich, ale jesli produkcja zostala przeniesiona do rosji to nie ma sensu. mam nadzieje ze jakosciowo trzymaja normy.
  11. jarek

    CB - Meriva

    to moze wiecie jak ladnie podlaczyc antene radiowa z TwinCar do radia CD 30 MP3?
  12. W bieżącym numerze motoru jest test kamerek. Przeskanowany tutaj: http://www.dusterklub.pl/viewtopic.php?p=391
  13. ja robilem merive. Powiem ci tak: nie kupuj bitumicznych czy dekarskich tasm za pare zl. Kupilem jedna na probe i masakra. Kupilem tez maty GMS - nie sa szalowe, nie warte swojej ceny, odpadaly (odtluszczalem powierzchnie). Potem gdzies czytalem ze wiecej ludzi mialo z tym problem. Ogolnie wkurzony kupilem http://www.sklep.axel2.pl/index.php?products=product&prod_id=1244 jest super - 100% butylu. Klei sie jak glupie, montaz nie sprawia klopotu, trzyma sie az milo. W internecie widzialem jak ludzie zdejmuja obudowe drzwi i wygluszaja cale drzwi zaslaniajac mechanizm opuszczania szyb. D
  14. jarek

    CB - Meriva

    mam sirio twin car. Jezdzilem z nia na dachu az 2 tygodnie, wiec jak chcesz to moge odsprzedac :-) Ogolnie tak: slaby zasieg nadawania, jak postawilem na trasie antene na magnes to musialem twin car odkrecic bo nic nie slyszalem. Do tego antena radiowa ma jakis nikomu nie znany wtyk ktory nie pasuje do CD 30 MP3. Pytalem na forach, sklepach car audio i nic. Oczywiscie mozna radio podlaczyc na krotko ale mnie takie rozwiazania nie kreca. Chodzi o to ze sirio nie ma wzmacniacza w antenie, jak oplowska antena, a radio opla przesyla napiecie do wzmacniacza w kablu antenowym.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.