Skocz do zawartości

pawlo007

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pawlo007

  1. auto ma 120 tys przebiegu i tak tez wyglada, bede sam w stanie zdiagnozowac po demontazu osłony luz czy to trzeba to zmierzyc? Chyba, że jesteś pewien to od razu do wymiany idzie nie mam zamiaru ryzykowac dla kilku stów
  2. Witam, mam problem a właściwie auto mamy ma problem po zagrzaniu dochodzą z niego następujące dzwięki, olej wymieniony na 5w40 elfa bodajże. Czytałem o akcjach serwisowych jednak po wizycie w oplu powiedzieli, ze dla mojego auta żadnej nie ma tak więc wada fabryczna chyba odpada. Dzwieki dochodza z lewej strony silnika tak jakby z góry. https://www.youtube.com/watch?v=HVYbB-kapH8&feature=youtu.be
  3. Witam, posiadam Opla Astre f 1.4 z 2002 roku, silnik 1.4 60KM i od jakiegoś czasu walczę z następującym problemem. Podczas jazdy gdy wrzucę na luz zdarza się, że obroty zaczynają falować i rosnąć np 1200-1600 następna fala to 1400-1800 kolejna 1600-2000 itp. Po zatrzymaniu pojazdu i upływie ~3 sek obroty momentalnie spadają do ~900 i tak się utrzymują. Dodam, że problem nie występuje za każdym razem i nigdy nie występują na postoju po dodawaniu gazu. Samochód był podłączany był pod kompa który nie wykazał żadnych błędów a wszystkie parametry są w normie(sonda, temperatury, napięcia itp). Silnik krokowy wymieniany a jego gniazdo czyszczone, przepustnica czysta jak nowa. Mam podejrzenia czy te przewody podcisnienia i inne dookoła przepustnicy nie mogą być za to odpowiedzialne? Pozdrawiam i proszę chociaż o podejrzenia - sprawdzę i może pomoże. Pozdrawiam
  4. A powiedz mi jeszcze tylko czy wspomaganie z vectry b 1.6 16v będzie pasować ? Ew czy trzeba będzie trzeba inną łapę do silnika?
  5. Witam. Przepraszam za odkopywanie ale mam pytanie czy taki zestaw będzie kompatybilny z astrą f 1.4 60 kucy z 2002 roku http://allegro.pl/przekladnia-maglownica-opel-astra-wspomaganie-i1250729370.html ? ew czy ma ktoś na sprzedaż w pełni przygotowany zestaw który wystarczy zamontować i będzie działać?
  6. Witam. Tak jak w temacie. Może być też w okolicach(do 50km) pod warunkiem, że jest tam taniej ew dużo lepiej i bardziej profesjonalnie. Pozdrawiam.
  7. pawlo007

    Co do Astry F 1.4 8V 60KM ?

    A ma ktoś wyrobione jakieś zdanie na temat serwisów które funkcjonują w Gliwicach i mogłyby zamontować mi taką instalację drugiej generacji? I jeszcze mam pytanie czy nie trzeba wymieniać katalizatora bo kiedyś czytałem że są jakieś chocki klocki przy tym wydechu. pzd @EDIT: dodam, że rok produkcji to '02
  8. pawlo007

    Co do Astry F 1.4 8V 60KM ?

    Witam. Podepnę się. Mam astrę 1.4 8v i chciałbym się Was zapytać jaka instalacja byłaby najlepsza dla tego modelu chodzi mi o typ oraz koszty montażu, ew relacje ile pali w mieście ile w trasie.. Pozdrawiam i jak ma coś pomóc to jestem z Gliwic.
  9. Nie wiem czy to może być to ale mój dziadek miał to samo w seicento. Pomogło czyszczenie całego układu. Wyszło 20 zł u mechanika no ale były też klocki oraz tarcze do wymiany bo trochę się zagrzały poza tym pierwszej świeżości nie były.. Jak coś pomogłem to super a jak nie to próbowałem Pozdrawiam.
  10. Miałem ten sam problem postaram Ci się opisać jak to rozwiązałem 1. bierzesz kostkę do ręki i ustawiasz tak żebyś przed oczami miał wnętrze kostki tj te płaskie odstające drutki które wchodzą w kostkę w samochodzi 2. szukasz śrubokręta płaskiego najlepiej i wkładasz go w dziurę równolegle do tego drutka znajdującego się w kostce. Następnie odginasz śrubokręt nie w stronę drutka tylko w przeciwną. Tutaj masz mój rysunek na którym starałem się pokazać Ci jaka jest idea tego zabiegu. Dodam jeszcze, że kostka może się trochę zniszczyć przy tym odchylaniu ale nie wpływa to na późniejsze trzymanie się druta w niej. http://img251.imageshack.us/i/beznazwyph.jpg/ Czarny to kabel, czerwony to drut któremu chcesz zagiąć tą odstającą część(dings). Żółty to śrubokręt a zielony to kierunek w którym masz zadziałać siłą. Niebieski to kostka. Zapomniałem jeszcze dorysować poprzeczki która znajduje się zaraz za tym wystającym dingsem. Chodzi o to żeby go zrównać z drutkiem aby ten przeszedł przez tą poprzeczkę-blokadę. Dodam jeszcze, że ten dings znajduje się na środku drutka i ma jakiś milimetr szerokości podczas gdy drutek ma jakieś 3-4 chyba. Nie jest to szczególnie trudne ale chwilę Ci na pewno zabierze. Trochę cierpliwości i to zrobisz. Ja bez niczyjej pomocy trzy drutki takie rozebrałem w 15 min. Tyle, że musiałem wymyślić o co chodzi. Ty masz prościej ale też musisz zajarzyć o co chodzi. Jak wyjmiesz pierwszego to zobacz sobie jak wygląda to będzie Ci łatwiej z następnymi. Dodam tylko na koniec, że jak nie chce wyjść jak lekko ciągniesz to nie ciągnij z całej siły bo on się odgina do góry a Ty tego nie chcesz To tyle w razie czego pisz. Potem jak wyciągniesz już to co masz wyciągnąć i dojdziesz do tego jak mają być ustawione nie zapomnij odgiąć tego dingsa do góry. Przejdzie on przez blokadę i potem nie wyleci a tego byś zapewnie nie chciał. Trochę się rozpisałem ale mam nadzieje że warto i coś Ci to pomoże Pozdrawiam @EDIT: tutaj masz poprawiony rysunek z poprzeczką-blokadą http://img714.imageshack.us/i/beznazwypr.jpg/
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.