Skocz do zawartości

kluivert83

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kluivert83

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    Z17DTH
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Hej, W mojej astrze H 1,7 CDTI 74 kW mam problem z nawiewem Po pewnym czasie od załączenia przestaje dmuchać. Również w drugą stronę. Po włączeniu auta się nie załącza a nagle po przejechaniu kilu lub kilkunastu kilometrów samoistnie się włacza Nie mam żadnych problemów z temperaturą bo jak już dmucha to grzeje odpowiednio. Nie ma też znaczenia czy ustawiam siłę nadmuch 1/4 czy 2/4 czy pełna moc. Nie ma też żadnych błędów na wyświetlaczu Szukałem na forum i nie znalazłem podobnych problemów więc mam nadzieje że przyczyna jest błaha
  2. Witam Wykonałem wszystkie czynności z czyszczeniem jakie umiałem ale niestety nie pomogło. Błąd pojawia się coraz częściej. Dadatkowe informacje - "odcina" mi gaz nawet na luzie - jak jechałem na tempomacie też sie włączyło i musiałem wyłączyć silnik Błędy: ECN 112052 ECN 112252 ECN 050074 ECN 056003
  3. A jest jakaś metoda na wyczyszczenie błędów ręcznie czy trzeba jechać do kogoś kto ma komputer?
  4. Witam Przeczyściłem wtyczkę i przekaźniki. Choć problem się nie pojawia to błędy nie zniknęły i pojawiło się po tej akcji sporo kolejnych błędów 112252 - Czujnik 1 i 2 położenia pedału gazu - nieprawidłowa wartość sygnału 112052 - Czujnik 1 i 2 położenia pedału gazu - nieprawidłowa wartość sygnału 007074 - jest kilka oznaczeń ale generalnie chyba Temperatura powietrza otoczenia- duża wartość na wejściu B-16 210870 - jest znowu kilka wersji i jest on różnie interpretowany ale może to być: siłownik przepustnicy 05007E - Czujnik prędkości pojazdu - usterka 210308 - Znowu ciężko znaleźć 21397F - Przepustnica/czujnik położenia pedału? 213970 - Chyba to samo? Może AKU pada?
  5. Wykonałem sprawdzenie błędów systemem gaz hamulec i wyszły następujące informację ECN 112052 ECN 112252
  6. Witam Posiadam Opel Astra 3 kombi 1,7 CDTI 100 KM Tydzień temu podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka: układ stabilizacji toru jazdy i samochód stracił moc tzn ledwie jechał na 2 biegu. Wyłączyłem i włączyłem samochód , który zaczoł się zachowywać całkiem normalnie. Zlekceważyłem to niestety dzisiaj w korku sytuacja się powtórzyła z tym że problem pojawiał się co 2 minuty. Wystarczyło zgasić i włączyć i można było normalnie jechać ale co chwile musiałem go restartować by móc normalnie jechać. Akurat byłem blisko docelowego miejsca także zostawiłem go na ok 1,5 h i pełny obaw wróciłem do niego i rozpoczołem drogę powrotną. Godzina jazdy [50 km w korkach i na trasie] bez żadnego problemu Wyczytałem że trzeba sprawdzić blędy ale może miał ktoś podobne objawy lub specjaliści od razu napiszą co może być przyczyną problemu
  7. Przepraszam że się nie odzywałem Dolałem oleju , odpowietrzyłem i próbowałem jechać. Przejechałem ok 250 km i sprzęgło już tak opadło że się nie dało rady jechać. Z tych 250 ok 100 przejechałem już bez sprzegła [autostrada] Wezwałem lawetę [miałem assistance do 400 km od domu więc spoko]. Teraz samochód jest u mechanika który dzwonił że przyczyną jest zużycie łożyska w skrzyni biegów i tam puszczało olej. Mogę się jednak mylić bo przez telefon to mi mówił a ja to wogóle jestem laik Niestety powiedział też że wg Niego do wymiany jest koło 2 masowe. Mówi ze jest dużo pyłu i już stuka. Mam przejechane 190 tys na tym samochodzie. Wymieniać koło czy nie wymieniać?
  8. oczywiście że napiszę Już wiadomo że to nie brak płynu. A wiadomo ile mniej więcej może mnie to kosztować? Przy założeniu że korzystam z assistance Nie wiem czy teraz holować samochód do domu czy też do zakładu naprawczego w okolicy Niby do 400 km jest darmowe więc zostanie jeszcze ok 250. 100 w Polsce też jest darmowe Czy ktoś naprawiał samochód na Węgrzech i wie jak to wygląda?
  9. Ok dzięki za pomoc Mam wykupione assistance Wyczytałem na forum żeby spróbować dolać płynu hamulcowego DOT 4 i podpompować to ręcznie i chyba tak zrobie. Trzeba odpowietrzyć układ Niestety żadnego wycieku nie widziałem ale spróbuje to.
  10. Witam Posiadam samochód Astra H 1,7 CDTI 101 KM KOMBI W sobotę zaparkowałem samochód i kiedy chciałem nim dzisiaj rano ruszyć okazało się to niemożliwe Pedał sprzęgła jest miękki. To znaczy całkiem luźny Biegi przy zgaszonym samochodzie wchodzą ale przy zapalonym żaden nie wejdzie Wszystko było by nic tylko jestem ponad 700 km od domu [Węgry] Bardzo proszę o pomoc i wskazówki. Czy cokolwiek próbować samemu czy nie ma szans oczywiście zrobię co trzeba ale zbyt majętny to ja nie jestem Jeszcze raz proszę o pilną pomoc bo w czwartek rano muszę już opuścić mieszkanie a jestem z dziećmi
  11. Tak, cały czas pisze o starym akku Przed chwilą próbowałem go zapalić i nawet sie udało. Wyszły mi przy prawie rozładowanym jeszcze inne błędy, ale nie wiem czy ma to znaczenie. 034029 -> 0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu 21397F -> nie wiem 065074 -> 0650 Uszkodzenie lampki kontrolnej pracy silnika MI 038008 -> 0380 Usterka w układzie świec żarowych 060603 -> 0606 Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - uszkodzenie procesora Czy można prosić o pomoc w interpretacji. Oczywiście zrobię tak jak radzisz i w najbliższym czasie podjadę do elektryka i zrobie badania. Co do kontrolki sensor tlenu to pali się przy zapaleniu i po ok minucie gaśnie. PS. Na forum był gość który miał bardzo podobne błędy do moich ale jego konto jest usunięte a w odpowiedziach nie potrafię znaleźć pomocy. Oto link: http://forum.opel24.com/astra-h-17cdti-2004r-kody-bledow-ecn-vt24538.htm
  12. Ok Mam błąd ECN 056003 0560 Nieprawidłowe napięcie zasilające w instalacji elektrycznej pojazdu Czy jest to jakiś problem z napieciem czy problem z akumulatorem? Dodam że ten który podładowałem znowu się rozładował podczas jazdy. Naładowałem go full i po ok 50 km padł z takimi samymi objawami jak wcześniej (wyłączenie się wspomagania i włączanie ABS) Kicaj ratuj
  13. kicaj - szacunek To jednak był akumulator. Faktycznie w spoczynku pokazywał 12 V a przy zapalaniu okazało się że jest padnięty. Podłaczałem inny, ale na kablach i dopiero wymiana fizyczna i podłączenie do klemów dała rezultat. Pewnie to oczywiste ale nie wiedziałem. Świeci mi się jeszcze kontrolka układu elektronicznego silnika (sonda lambda?). Co to może być?
  14. Dzięki za podpowiedź Co to jest test mode i gdzie się to sprawdza
  15. Witam Kupiłem Opla 3 kombi 4 miesiące temu. Jest to Diesel 1,7 cdti Mój problem: Prawdopodobnie rozładował się akumulator poprzez niezgaszaenie świateł. Po podładowaniu go i rozpoczęciu jazdy samoistnie chwilami właczał się system ABS i wyłaczało się wspomaganie kierownicy. Po ok 5 km włączyła się kontrolka z akumulatorem i lamka kontrolna układu elektronicznego silnika (sonda lambda?). Dojechałem do domu na linie. Wyłaczałem i właczałem go normalnie Następnego dnia próba włączania nie pomogła. Przekręca 1 raz i słychać tykanie, prawdopodobnie odcina zapłon. Sprawdziłem akumulator i był naładowany. Podłączyłem inny akumulator i niestety to samo Jeśli bedą potrzebne jakieś informacje to dodam. Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.