Skocz do zawartości

aszulczi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O aszulczi

  • Urodziny 16 Styczeń

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    Z17DTH
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Niestety auto oddane do dwóch mechaników / elektryktów samochodwych - diagnoza nie da się naprawic nie wiedzą co to bo komputer nie pokazuje błędów
  2. Nie wiem czy coś wnosi to do sprawy ale jak samochód stoi nie odpalany przez np jeden dzień , odpala i po kilkudziesięciu sekundach gaśnie, potem odpala ale trzeba go długo kręcić.
  3. Sprawdzone wszystko ok. Ładowanie cały czas w okolicach 14,1 -14,2 V Przepływka na wolnych ma 25 Było u mnie 256 ale w momencie anomali stał odpalony i po około godzinie słysze że głośno chodzi , podszedłem do auta a on sobie dodał obrotów na 4,3 tys i wtedy pewnie ta wartość. Po przygazowaniu ma powyżej 100 na wolnych. A może pedał gazu?
  4. Tak ale to bylo wtedy kiedy on dlugo stał i tak z ok minute mial 4 tys obrotów i ponad 4 tys. Macie jakieś inne pomysły ? Ciekawe czemu w okresie anomali napiecie spada do 13,2 V? A dodatkowo czy na wolnych obrotach i w czasie jazdy wskazania przepływomierza powinny byc takie same np 25kg/h obecna i wymagana tyle samo?
  5. Niestety chyba to nie przepływomierz, przejechałem co prawda 42 km i byli ok , był na postoju ok 30 min i po przejechaniu 2 km znowu taka akcja z obrotami
  6. Podmienilem przepływke i na luzie jeszcze dzisiaj nie jechałem przy temp ok silnika ok 69 stopni ,jest przepływie wymagana i obecna 25kg/h Tak też wcześniej było A temperatura powietrza wlotowego ok 22 stopni A na dworzu jest 13 stopni . Czy tak powinno być na biegu jalowym?
  7. Zrobiłem live data z op-com , samochód odpalony w trakcie postoju.Generalnie tak w momencie anomalii napięcie 13,2 V , wymaga prędkość obrotowa silnika cały 850 a spada od 596 aż do 206, prędkość obrotowa wałka rozrządu spada z 375 do 275 , przepływomierz pożądana wartość 256 i cały czas jest 256 , żądane cały czas ciśnienie ładowania 104 kPa a spada od od 72 do 34, wymagane ciśnienie szyny paliw Common Rail 24 MPa a spada od 6.60 do 3.29Obroty wtedy doszło nawet do 4,5 tysJakieś pomysły, przepływomierz? W załączniku logi logi2.xlsx
  8. Jutro zrobie dokladniejsza diagnostyke. Chyba coś jednak jest z temperatura silnika ..bo pojechałem dzisiaj 10 km i tempertura była ok 80 stopni , potem wracałem znowu te 8 km i temperatura spadła do 67 stopni , potem się zatrzymałem no i w ciagu 20 minut temperatura urosła o 98 stopni , w pewnym momencie w ciagu moze 30 sekund spadła do 92 stopni samochód był cały czas włączony na luzie.Następnie auto miało temperature ok 94 stopni i jak ruszyłem to po ok 1 km temperatura spadła do 80 stopni , wiec chyba coś nie tak?W miedzy czasie mialem kilka akcji ze obroty skoczyly podczas jazdy nawet do 3,5 tys czasami lekko tylko poszarpało. Czujnik temperatury ?
  9. Witam Wczoraj miałem dosyć dziwna sytuacje , odpaliłem auto rano bez problemów . Przejechałem ok 40 km i nagle zaczęły się podwyższać obroty na luzie ok 1100 , wiec troszkę za dużo , tak przejechałem ze 3 km i samochód stał z godzinę na postoju. Po powrocie i przejechaniu ok 2 km auto zaczęło wchodzić same w wysokie obroty podczas jazdy ok 2 - 3 tysiące. Dzisiaj natomiast chciałem to trochę przetestować , samochód odpalony na luzie i zaczęły się dziać po ok godzinie czyli jak już pewnie się dobrze nagrzał , takie rzeczy jak na filmie poniżej. Nie ma reguły czasami te obroty się zwiększają co 5-10 min czasami wcale czasami trwają 5-10 sekund a czasami dobrą minute jak na filmie. Oczywiście na komputerze błędów brak. Czy ktoś ma jakiś pomysł? https://www.youtube.com/watch?v=7Mj8Tl3N13M
  10. OK, czyli musze sprawdzić czy pasek jest ustawiony tak jak na rysunku ? Czy jeszcze na coś dodatkowego powinienm zwrócić uwagę? Znaki pamiętam chyba to te przy 8 i 9?
  11. Samemu sobie raczej rozrządu nie sprawdzę, jakimś programem ? Pozostaje tylko wizyta w warsztacie? Od czasu wymiany rozrządu zrobilem już jakieś 50-55 tys km.
  12. To mi nic nie mówi jedyne co się póki co dowiedziałem to że może być coś z czujnikiem halla ale nie wiem ile w tym prawdy . Nastawnik wałka rozrządu do wymiany?
  13. Witam, Autko stało jeden dzień , po odpaleniu przejechałem 80 metrów nagle zgasło , błąd P0025 zczytany z komputera, ktoś z Was je co może oznaczać?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.