Skocz do zawartości

arturro-55

Forumowicz
  • Zawartość

    359
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana arturro-55 w dniu 25 Maj 2014

Użytkownicy przyznają arturro-55 punkty reputacji!

Reputacja

20

O arturro-55

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Kielce
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    X16SZR
  • Nadwozie
    HB
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. arturro-55

    hak czy pasuje

    Dodam jeszcze że samodzielny montaż haka też nie wchodzi w rachubę bo będziesz musiał u diagnosty przedstawić papierek z montażu - nie pamiętam jak się to dokładnie nazywa ale tak zrobił mój teściu, chcąc oszczędzić: kupił hak i sam zamontował a potem jeździł po warsztatach bo diagnosta pognał go ze stacji. Co do problemu: stały czy demontowany to trzeba by zapytać jakiejś wyroczni bo opinie są różne (chodzi o przepisy) ale jeżeli będziesz miał demontowaną kulę to ma być zakładana tylko w przypadku ciągnięcia przyczepy - coraz częściej ubezpieczyciele patrzą na to w przypadku stłuczek - chodzi o rozmiar szkód tego z tyłu, a w Niemczech możesz stać się biedniejszy o sporą kwotę ojro.
  2. arturro-55

    Pilot centralnego zamka

    Rozbierz kluczyk tak jak do wymiany baterii, bateria jest w plastikowej oprawce ze stykami - u mnie nie jest ona przymocowana do płytki z obwodami. Oczyść miejsca styku na płytce, pomaga również przed złożeniem kluczyka położenie na baterii gąbki gr. ok 2-3 mm w celu mocniejszego dociśnięcia baterii z oprawką do płytki. Nie stosuj do tego celu twardych materiałów lub poskładanego papieru bo możesz przedobrzyć.
  3. arturro-55

    Opel Corsa C 1.0 drgania podczas cofania

    Gdyby nie ta "siatka" czyli łącznik elastyczny zgubił byś wydech bardzo szybko, ona ma być sztywna bo niweluje niewielkie poprzeczne wahnięcia układu - tłumiki wiszą na gumach. Piszesz że jest to drganie - takie jak przy ruszaniu kiedy dajemy mało gazu a silnik prawie gaśnie? jeżeli tak to drży cały silnik a wraz z nim układ wydechowy i wtedy należało by sprawdzić stan pozostałych poduszek silnika.
  4. arturro-55

    Nawiew Delphi [AG 2]

    Może to wina smaru jakiego użyłeś?
  5. arturro-55

    Urwało przewody i syczy przy włączonym silniku

    W mojej pierwszej Aśce woda dostawała się z miejsca gdzie odprowadzana jest z podszybia pod maskę, na boki do odpływów. Od strony komory silnika, głęboko za kielichem amortyzatora (niemal pod rogiem maski, oczywiście po obu stronach) jest otwór którym woda spływa pomiędzy przodem słupka a błotnikiem - niestety w tym miejscu jest też łączenie kilku blach nadwozia i fabrycznie jest ono uszczelnione jakąś masą która u mnie pękła. Przez to pęknięcie (+ liście w odpływie) dostawała się u mnie woda do wnętrza słupka a potem pod dywanik. Równie dobrze woda możne dostawać się pod dywanik poprzez uszkodzone korki w podłodze (widać je od spodu, a uszkadzają się wtedy gdy przytrzemy gdzieś podłogą) co prawda dzieje się tak tylko podczas opadów ale do środka i pod górę idzie jej zadziwiająco łatwo a w drugą stronę już nie bardzo. Myślę że w miarę jasno to wyjaśniłem - zdjęć nie mam już jak zrobć - potomstwo zamordowało Aśkę.
  6. arturro-55

    Zerwał się pasek rozrządu.

    Auć, uciekło mi pierwsze zdanie z samego początku. Oczywiście masz rację , moja kulpa.
  7. arturro-55

    Zerwał się pasek rozrządu.

    Ja sprawdził bym w pierwszej kolejności czy całe są dźwigienki zaworów - nie daje to 100% pewności że nie było kontaktu zawór-tłok, ale pomoże ustalić na co trzeba się przygotować.
  8. Jak znajdziesz pod maską w okolicach lamp płaskie trzypinowe wtyczki to regulacja elektryczna była, a przynajmniej jest wiązka. Następna sprawa - to we włączniku świateł powinno być kółeczko od regulacji - brak, albo wymieniony albo faktycznie nie było regulacji.
  9. Potwierdzam, zakładasz silniczki i masz regulację elektryczną. Nie wiem czy ze zmianami lift-owymi wiązała si e zmiana producenta ale były produkowane przez Boscha i Valeo - różnią się nieznacznie użebrowaniem szkła, co do kształtu się nie wypowiem.
  10. arturro-55

    ubytki płynu chłodniczego

    Korek powinien upuszczać nadmiar ciśnienia, bo inaczej coś w końcu puści. Obejrzyj dokładnie boki chłodnicy od strony silnika i na zewnątrz.
  11. arturro-55

    Prosze zagłosujcie

    http://www.missopenhair.eu/sonda_2013.php Poszło
  12. http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/36536-wymiana-kola-dwumasowego/page__st__240 Może jak się przez to przekopiesz to będzie trochę jaśniej.
  13. arturro-55

    Prosze zagłosujcie

    http://www.missopenhair.eu/sonda_2013.php
  14. arturro-55

    Prosze zagłosujcie

    Głos oddany.
  15. arturro-55

    Prosze zagłosujcie

    Prosisz i masz
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.