Skocz do zawartości

wesol

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    6063
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    59

Ostatnia wygrana wesol w dniu 17 Kwietnia

Użytkownicy przyznają wesol punkty reputacji!

Reputacja

130

O wesol

  • Urodziny 27.07.1979

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zgl
  • Model
    Nie Opel
  • Silnik
    BLS+ i CAYC
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kiedyś robiłem taki przypadek w chewrolecie. Tam winny okazał się czujnik prędkości koła czyli od ABS. Gdzieś wyrywkowo gubił sygnał prędkości koła. Wszystkie pokazywały np 12 km/h a ten jeden tak na przemian 0-12. Przy prędkościach takich 30 czy więcej ładnie pokazywały wszystkie równiutko.
  2. Ja z pełnymi zniżkami to mam oc za rok niecałe 400 zł. Jedno auto 1.6 i drugie 1.9 TDI. Cis dużo płacisz. Ile tych zniżek masz ?
  3. Jest tak ale nie wiem jak auto jest sprowadzane czy też to się tyczy. Mają jeszcze teraz wejść zmiany odnośnie tego że trzeba przyjechać w ostatnim dniu ważności przeglądu lub wcześniej bo jak się spóźnimy to kara finansowa i wtedy przegląd jest droższy. Tak samo będzie można zakwestionować wynik negatywny. Wtedy jest drugi przegląd np za tydzień w obecności chyba kogoś i ITD.
  4. Akumulator EFB więc powinien być w miarę dobrej jakosci. Szkoda że nie AGM. Te wytrzymują po 10-12 lat bez problemu. Ale ja bym ten twój pozadnie podkadowal. Prostownik taki co faktycznie daje że 5-6 amper i napięcie ma ze 16 volt. Ladowalbym z dobę.
  5. Wiele akumulatorów można uratować tylko pozadny prostownik i czas ładowania nie 5 godzin tylko z dobę a nawet i więcej. Te napięcia to też nie wiemy gdzie mierzysz bo czasem jest różnica jak ktoś mierzy na alternatorze na klemach akumulatora a jeszcze co innego na słupkach ołowianych akumulatora. Teraz też ważne jest to jak akumulator przyjmuje bo może szybko przyjmować napięcie ale naładowany nie będzie. Bardzo istotna jest też upływność bo to ona dobija akumulatory.
  6. wesol

    Koronawirus

    Niby ściema z tym wirusem ale chyba jakaś część ludzi przez niego umiera. Nie wydaje mi się żeby ci wszyscy we Włoszech czy Hiszpanii to symulowali. Faktem jest to że kontroli nad tym wszystkim to nie ma nikt. Rządy udają że coś robią że niby jakoś temu zarządzają. Tak naprawdę to co ma być to będzie. Lekarze to nawet jak ktoś zejdzie na zawał to wpisują w papiery covid. Jest burdel jak wszędzie czy wojsko czy szpitale czy cała reszta. Dobrze jest puki nas to omija. Aktualnie czekam aż paliwo znowu potanieje do 3.20. kupię z tysiaka albo dwa litrów wtedy.
  7. wesol

    Koronawirus

    Ludzie jakoś bulwersują się by cis było białe albo czarne. Albo otwieramy wszystko albo zamykamy wszystko. Czy nie może być połowicznie? Może zachorowań mniej jest w kościele a więcej na basenie. Może zgromadzenie w kościele 100 osób nie powoduje takich szkód jak 10 na basenie. Tego nie wiem. Wszelkie zakazy i tak są przestrzegane w jakimś tam stopniu. Czy idąc do budki po kebaba która jest otwarta cały czas mniejsze jest zagrożenie jak w siłowni? Pewnie nie. Ale zamykając dwa z trzech to napewno zmniejszamy o 2/3 szansy na zarażenie. Zabronili imprez, wesel. Ale i tak ludzie się spotka
  8. Zależy gdzie co sprawdzamy ale wynik może być z odczytu jakiegoś modułu. Moduły też sobie monitorują napięcie. Nawet taki zewnętrzny sprzęt jakim jest Webasto to też można w nim podglądnąć parametry. Wtedy jeśli na kablotece do Webasto będą spadki i piec będzie miał napięcie np11.9V nie oznacza to że to jest napięcie na alternatorze czy akumulatorze bo tam nadal może być 13.8V. poniżej pewnego progowego Webasto się nie włączy lub po chwili wyłączy. Jeśli mnie pamięć nie myli w standardzie jest chyba 10.8 V. Kilka razy obnizalem napięcie progowe by Webasto działało bo Aku był sprawny. Dla
  9. Akumulator i alternator się sprawdza specjalnymi testerami. Opcom to ci powie tylko tyle że albo napięcie jest mega niskie albo mega wysokie że wnioski i tak musisz sam wyciągnąć. Zresztą rennidczyt opcoma na czym miałby być tego napięcia? Na altki na akumulatorze na sterowniku ecm czy może jeszcze gdzieś indziej?
  10. Ja bym wysłał do Łowicza do Jacka Bugajskiego.
  11. Może byc. Ale jeśli masz na linkach mechanizm to linki czasem się zacierają oraz ten mechanizm na skrzyni co te linki nim ruszają też warto poczyscic, nasmarować. Jeśli jest wodzik od góry to też jest takie łożysko igiełkowe które warto paroma kroplami potraktować wtedy to musi pięknie chodzić.
  12. Wtryski mają mieć to samo oznaczenie typu. Jazdy ma inny kod ima który trzeba wilepac do komputera silnika w miejsce które zajmuje w silniku. Czyli auta niemieckie mają liczone wtryski od rozrządu jako wtrysk pierwszy, drugi itd. w Isuzu że to Japończyk liczone jest odwrotnie. Kody ima to taki kod że drugiego takiego samego to praktycznie chyba nie trafisz.
  13. 1.3 i 1.9 miały chyba wszystkie. 1.7 nie miały tylko te w astrze g. Chyba podobnie też było np w Mercedesie Vito że te pierwsze też nie miały kodów ima.
  14. Ja bym nawet sprawdzał góra minutę po zgaszeniu. Po nocy może być max, po 15 minutach może być 3/4 na bagnecie a zaraz po zgaszeniu to może być pół miarki na bagnecie. Komp sprawdza jak silnik chodzi a nie w nocy jak auto stoi. Ja wczoraj miałem u siebie w touranie też konewkę i dolalem mu litra.
  15. Zapytajcie na e-service co sprzedają kable do diagnostyki i mpps'y. To nie znaczy że musi uwalić. Poprostu zależy od budowy. W każdym lapku są przetwornice na różne napięcia. Generalnie układ do ładowania baterii zazwyczaj 11.1 V i zasilanie podzespołów w łapki na 5 i 3.3 V. Są tam mosfety kluczujace, dławiki. Dość często jak nie mosfety siadaja to od zalania kondensatory, oporniki pomiarowe itp. w łapku jak wiadomo w portach USB owszem jest 5 V ale nie z jakimś dużym prądem. Wystarczy podłączyć telefon i zobaczyć jak długo będzie go ładować. To nie są moje jakieś wymysły czy teorie. Z
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.