Skocz do zawartości

wesol

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    5925
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    57

Ostatnia wygrana wesol w dniu 11 Marzec

Użytkownicy przyznają wesol punkty reputacji!

Reputacja

125

O wesol

  • Urodziny 27.07.1979

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zgl
  • Model
    Nie Opel
  • Silnik
    BLS+ i CAYC
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wesol

    No dobra - chleb

    A to do tego potrzebujesz tej nagrzewnicy indukcyjnej.
  2. Widać korek spustowy z chłodnicy to duża szansa że albo korkiem albo sama chłodnicą.
  3. Tak szkoda że chemia już przy otwarciu z opakowania nie reaguje na spaliny w powietrzu. Chemia nie może być taka że drobna ilość już powie że upg do roboty bo by co drugi test pokazał że niestety trzeba zwalać głowice. Ci do pomiaru ciśnienia to też słabo bo skoro korek ma puszczać ciśnienie wyższe jak te 1.5 bara czy ile tam to co ma pokazać manometr? No chyba te 1.5 bara co nie.
  4. Nic nie pokazywało. Zazwyczaj ludzie robią test jak auto chodzi na jałowych obrotach i przez 5 czy 10 minut. Niekiedy uszczelka jest tylko troszkę dziabnieta i wtedy test tego nie wyłapie. Sprawdź jakie ciśnienie masz w komorze spalania na jałowych obrotach, jakie po dodaniu gazu powiedzmy do 2500 obr a jakie masz ciśnienie jak jedziesz autem załadowanym po dach i jeszcze depcząc go jadąc pod górę. Zobaczysz różnice. Dodam id siebie tylko że auto nawet prawie nowe nie ma szczelności 100 procentowej na upg. To nie żarówka że świeci albo nie świeci bo włókno jest przepalone.
  5. Nie ma fizycznie takiej możliwości by się parafinowy termostat zaciął w pozycji zamkniętej. Czasy termostatów zacinających się w ten sposób minęły bo to nie polonez czy fiat 125p. Ale pewnie kup kilka korków i sobie wymień to ci napewno pomoże. Tak jak test spalin wiele osób robiło i nie zawsze pokazało UPG.
  6. Były astry G bez ABS. Wtedy też miały korektor na tylnej belce.
  7. Ja dziś z ojcem rozmawiałem podczas jazdy i mu mówię że sprzedałem akumulator jednemu gościowi z OLX. U tego typa w viki b 2.9 dth po odpaleniu napięcie wynosi 13,2-13.6 V. Jak włączy światła itp też ma jakieś 12.9 v. Jednomyślnie stwierdziliśmy że problem w altku. Umnie w touranie mam aku varty z 2014 roku i kręci jak szalony ale co się dziwić jak mimo małych dystansów napięcie mam 14.7 V a pod pełnym obciążeniu ci sobie kto życzy 14.4 V. Jak już pisałem mam mocny altek bo 220 amperowym na dwunastu diodach z podwójnym uzwojeniem.
  8. Tarcze sprzęgłową przy jednomasie jak się założy odwrotnie to spoczywa sprężynkami na zamachu tak ze tarcza jest uniesiona okładzinami z 10-14 mm od zamachu. To powoduje że przykładając docisk to tzw żelazo to spoczywa ono na okładzinie jak jeszcze docisk do zamachu na jakieś 8 mm. Jak niby można to przykręcić na te małe śrubki jak one tak długiego gwintu nie mają. Nawet gdyby to chyba tarcze sorzeglowa by uszkodziło takie przykręcenie tylko wpierw jakoś trzebaby ścisnąć zamach razem z tym dociskiem.
  9. Ty weź sprawdź pod maską co masz a czego nie ma. Jak coś to powinien być skąd po pompie, mocowanie i kable. Przewody też są inne dla wersji z ABS i bez.
  10. Jak nie masz agregatu ABS to po co piasty z czujnikiem. Pompa hamulcowa tu nie ma nic do rzeczy. Tylko piasta przednia lewa jest zawsze z czujnikiem bo daje impuls na licznik prędkości. Piasta niby tak nie jest za bardzo rozbieralna ale da się to wykonać. Łożysko już nie pamiętam czy tam nie jest jakieś nietypowe że trzebaby podtoczyć piastę by można było założyć coś sensownego. Gdzieś w piwnicy mam jeszcze jakieś piasty to rozbiórek i sprawdzę co i jak.
  11. Można powiedzieć że tu się nie wymienia samego łożyska tylko cała piastę. Tylko nie kupuj zamiennika jakiegoś dziadowskiego typu NTY. Nawet SKF już się spodlil. Kup fag i będzie dobrze.
  12. Wierz mi że nawet jak by nie było silnika to wspoma elektrohydrauliczny się wyłączy przy niskim napięciu. Sterowanie musi być bo ten pseldo radiator to coś jak przekaźnik. Musi być czymś sterowany. Zawsze jest załączany przy odpalaniu zależnie od tego jaka jest temperatura silnika. Odpalanie silnika nawet letniego to włączenie grzania świec na odpalonym już silniku aż silnik osiągnie temp 68 stopni lub upłynie 2.5 minuty. Innymi słowy jakby nawet auto przerobić na pedały to wspoma działa lub nie działa zależnie od napięcia na sterowniku magla tu przy zbiorniczku z olejem.
  13. Ecm nic nie rozłącza dla oszczędzania energii. Co za pomysły. Ten Ala przekaźnik świec(bo tam przekaźnika nie ma tylko tranzystory dwa) to tak pracuje że zasila po dwie świece na przemian. To nie jego awaria tylko taka praca jego. Altek nie jest ciężko wyciągnąć. Od dołu idzie dość sprawnie. Prosiłem by sprawdzić napięcie i na samym altku i na słupkach akumulatora. Może się znacząco różnić. Programy na Androida można sobie darować bo żaden mechanik na tym nigdy nie będzie bazował. Altek w swojej budowie jest mega prosty. Można nawet osobno wymienić diody w mostku sztuka po sztuce. Jest tam 6szt. Regulator to też część wymienna. W tych aktach palą się diody prostownicze. Nie wiem czy są liche czy chłodzenie słabe czy jak ale palą się i tyle.
  14. Aku masz dobry skoro przy kręceniu ma ponad 10 volt. Ja jeszcze spytam gdzie sprawdzałeś to napięcie na odpalonym silniku? Na Aku czy na samym alternatorze. Sorawdza się tu i tu. To pulsowanie jakoś mi bardziej pasuje do problemu z tym potocznie nazywanym przekaźnikiem świec żarowych. Taka prostokątna alu puszka jak dwa opakowania zapałek przy Aku. Taki radiator. Tam w środku jest nie przekaźnik elektromagnetyczny tylko na tranzystorach. Po odpaleniu świece są jeszcze podgrzewane jakieś 2.5 minuty czyli te 5 km pasuje tu też. Zasila świeczki parami ale na przemian bo 1 i 4 razem oraz 2 i 3 razem. Przełącza tak raz na jedną parę raz na drugą. Jeśli jedna para nie dostaje zasilania (np padnięty tranzystor w sterowniku) to światło będzie pulsować właśnie tak dwa trzy razy szybciej jak kierunkowskaz.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.