Skocz do zawartości

wesol

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    6126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    65

Ostatnia wygrana wesol w dniu 24 Lutego

Użytkownicy przyznają wesol punkty reputacji!

Reputacja

139

O wesol

  • Urodziny 27.07.1979

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zgl
  • Model
    Nie Opel
  • Silnik
    BLS+ i CAYC
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dużo warsztatów ma takie coś. Taki ręczna nagrzewnica indukcyjna też się wyłącza po minucie grzania bo wiatraczek nie daje rady z chłodzeniem. Bawiłem się taką wersja mocniejszą bo coś koło 5-6 kW i niekiedy nie dawała radę śruby uwolnić. Zazwyczaj w audi w zawieszeniu przednim przy wielowahaczu. Śruba stalowa a wahacz aku jak i sanki.
  2. Żadna astra G w dieslu nie miała pompy podającej w baku. Wymieniłeś filtr a śrubkę która orzykrecasz pokrywkę na sto procent dokreciles mocno. I pokrywka się krzywi i ciągnie powietrze. Na pokrywce masz napisane ile niutonów siły masz użyć. Oczewiscie zalej filtr paliwa. Próba odpalenia i za trzecim razem powinien zagadać. Potrzymał na gazie to się napełni układ i odpowietrzy.
  3. Opcom i jazda na drogę z podpiętym interfejsem i wszystko jasne będzie. Sprawdzisz jakie jest doładowanie i będzie wiadomo czy problemem jest turbo czy może coś innego.
  4. To z tej pierwszej fotki wygląda mi na czujni ciśnienia doładowania. Czujnik różnicy cisnien to musi raczej być oddalony od puszki DPF. Zazwyczaj do puszki wkręcona jest rurka stalowa i idzie jej choć z 20-30 cm i dopiero wężyk łączący do czujnika ciśnienia. Oczewiscie bywają układy z dwiema rurkami jedna przed druga za ale też tylko z rurka przed też są realizowane. Poprostu mierzy przed DPF i porównuje do atmosferycznego. Mam tak w 1.9 i 1.6 tdi.
  5. Można można ładować i agm.prostiwnikiem. jest to Aku który jest nawet w stanie większy prąd przyjąć na klatę. Więc można go nawet szybciej naładować. Mam stary agm i używam go do zasilania UPS na budowie. Nie mam tam jeszcze prądu więc by jakieś tam światło mieć mam ups. Tak to mam agregat prądotwórczy. Raz na jakiś czas biorę Aku na doładowanie i tyle. Taki zwykły kwasiak ale spory bo 180 Ah to zdechł mi bo się chyba zwarcie zrobili czy cela się oberwała jak miałem na budowie. To dla budowlańców bo radio posłuchać czy komórkę podładować mieli.
  6. Jak AGM to powinien nawet z systemem SS wytrzymać bite 10 lat. Używki 3 letnie agm zakładają ludzie i jeżdżą po kilka lat, minimum 5-7 lat jeszcze.
  7. System CR generalnie jest bardzo prosty. Problemy z odpalaniem to wynikowa dwóch rzeczy. Raz że ekologia wymusza podawanie minimum dawki startowej to druga rzecz też dzięki ekologii małe otworki na dyszach wtryskowych a wysokie ciśnienie. W zimę czyli powiedzmy poniżej zera to powinna być podawana duża dawka paliwa bez ograniczeń obrotów silnika podczas rozruchu. Ja wam powiem że mam dwa 1.6 TDI CR od vaga i w jednym.mam lichy akumulator. W 2.0 TDI już nie chciał kręcić. Nie mam żadnych problemów z odpaleniem przy -10 stopniach. Kręci jakby Gustlik korbowal ręcznie ale odpala autko. Grzanie ś
  8. Aku najlepiej AGM lub chociaż w technologii EFB. Marka to już wedle uznania. Chyba że wyłączysz sobie na stałe SS to można zwykły aku.
  9. Potrzebne jakieś 3-3.4 cm od boku rolki wolnej przestrzeni. Ja tak zmodzilem klucz/ściągacz że na dwa klucze płaskie oczkowe odkrecalem rolki altka.
  10. Miało być że silnik z dołu troszkę mulasty. Nie mogę już zmienić.
  11. Tak. Właśnie mi chodziło o ten xer. Większą moc ale silnikmzbdoluntriszke mulasty by od 3000 czy nawet 3500 obr dostać kopyto. Na wysokich obrotach idzie całkiem fajnie. Miewa problemy ze zmiennymi fazami. Jak nie koła to elektrozawory i takie tam.
  12. W obiegu zamkniętym zrób na wezykach. Są różne preparaty ale kolega mi mówił kiedyś że do czyszczenia gaźników jakiś specyfik do pił spalinowych husqvarny. Jeszcze ponoc top tec 2000 jest całkiem całkiem. Z pół litra specyfiku + litr ropy. Obieg zamknięty i gaz na 3000 obr u niech tak chodzi aż całość wypali. Ponoć cuda robi.
  13. Zależy też który silnik ten 1.8 było parę rodzajów.
  14. Pierwszy najgorszy. Najmniejszy wydatek ma paliwowy. Drugi też lichy. Jak zaciągniesz mocno ręczny, dodasz gazu tak na 2000-2500 i tak trzymając zaczniesz popuszczać sprzęgło z pierwszym.wbitym biegiem to zaczyna silnik klepać? Jakby młotem po głowicy walił?
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.