Skocz do zawartości

wesol

Zasłużony
  • Liczba zawartości

    5495
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    39

Ostatnia wygrana wesol w dniu 13 Lipiec

Użytkownicy przyznają wesol punkty reputacji!

Reputacja

98

O wesol

  • Urodziny 27.07.1979

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Nie Opel
  • Silnik
    ASZ+ i AUY++++
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Lekki podciek czyli pocenie się to nie dziura jak palec. Gdyby to musialoby być tak super szczelne to by połączenia zrobili jak w hydraulice domowej. A tam są szybkozlaczki z uszczelniającym oringiem gdzie to wszystko się ruszać potrafi. Pytanie ile oleju tam w dolocie masz w tym intercoolerze? Jeśli odrobinę to tak jak mówiłem że w nowych autach tak jest. Ale jeśli po przechyleniu IC czy węża wylewasz oleju tak z pół szklanki to jest niedobrze. Skoro masz niedoladowanie czyli brak powietrza to co ma do tego obecność oleju? Olej pewnie i tak tam się znajduje głównie z odmy a nie z puszczające go turbo co też można sprawdzić montując nawet na parę dni separator jakiś OCT. Ja bym tak jak mówiłem sprawił że WG jest cały czas zamknięty i DV też i wtedy loga z doładowania robił. Reszta wykresów tylko przeszkadza więc nie dawaj ich bo ciężko się tam odnaleźć w tym.
  2. Wyciąć okienko rewizyjnej i przyspawać migomatem. Temat znany tak jak mocowania sanek.
  3. Nie wiem jak jeździ, jaki styl itd. wiemy przecie że upg może delikatnie przepuszczać i to jak silnik jest pod obciążeniem. Skoro sugerujesz ten korek nieszczęsny to jak dla mnie niech go wymienia. Co tam takiego się psuje w tym korku? Tam jest sprężynka, gumka i tyle. Można to też rozebrać, wyczyścić. Pamiętasz jak było w żuku nysie itp autach kiedyś? Korek na chłodnicy też miał uszczelkę i sprężynę i w tek chłodnicy przy tym kielichu na korek był taki króciec z wężykiem że w razie zagotowania wody grzybek się unosił i woda wężykiem wylatywała na posadzkę. Zrobić fotkę jak ojciec ma w sztaplarkach swoich czy może w dźwigu marki Rigo?
  4. Ja bym spowodował by wg było zamknięte czyli ściągnąć gruszkę i podwiązać kapkę nawet drutem tą sztangę tak by wg był zamknięty. Wtedy loga dynamicznego z doładowania robisz. Nie poprawia się to podobnie robisz z tym DV i też loga. Nadal lipa to są takie korki i zaslepiasz węże od turbo aż tu przy kolektorze dolotowym i pompujesz w ten układ zamknięty powietrze. Nie musi być przecie tam dużego ciśnienia by bylo słychać czy syczy zwłaszcza że silnik nie pracuje. To że olej jest w IC to nie jest problemem bo ty nie masz ciśnienia doładowania a nie że olej jest. Poza tym czy ten olej się wylewa że jest w IC go tam szklanka lub więcej. Tam olej będzie zawsze nawet w nowym aucie. To że turbo po regeneracji to się boje najbardziej. Ten co regeneruje turbiny nie zrozumie tego co później to turbo zakłada i np robi program. Tuner w 90% przypadków powie ci że nie może dokoksiwac doładowania bo turbo ma albo źle skręcona sztangę albo wirnik ma tak duże opory że turbo się budzi przy prawie 3000 obr a powinno przy 2000 obr.
  5. Adam tak samo jak i w instrukcjach wszystkich marek i czasami nawet na tych zbiorniczkach są piktogramy odpowiednie żeby odkręcać ten korek ostrożnie lub przez szmatkę bo można się poparzyć. Można bo to oczewiscie możliwe jest. Tylko czemu jak ja jadę do Szczecina z Goleniowa i potem powrót np dziś ( to trasa nad morze) i ci co jechali no do Międzyzdrojów ostatnio to wiedzą jak się tu jedzie to mi się nic nie gotuje ani w obu touranach ani w poprzednich autach. Sharanem potrafiłem lecieć tam i grubo ponad 200 i zjazd na pobocze przed samym Goleniowem i jakoś mi nic nie bulgocze nic się poziom nie podnosi. Dziwne. Może mam korek uszkodzony, może wymienić. Z fizyki rozszerzalność termiczna ciał stałych w większości przypadków jest można powiedzieć znikoma, śladowa. Rozszerzalność cieczy też w zasadzie nieduża. Rozszerzalność gazów czyli też podnoszenie się ciśnienia w zbiorniku podnosi się znacznie. Dla przykładu. Butelka wody o temp po wiedźmy 15 stopni ile ma rezerwy i ile będzie miała ta sama butelka rezerwy przy szyjce jak ta butelkę podgrzejemy powiedzmy do 80 czy 90 stopni. Czy będzie mega syknięcie przy odkręcaniu? Gwarantuję że nie będzie.
  6. Mnie to wygląda tak: turbo dopiero przy samej górze prawie osiąga doładowanie zadane. Z dołu to jest bardzo licho z doładowaniem. Teraz zakładając że to turbo jest okej, regenerowane poprawnie (jak ja nie lubię turbin po regeneracji) to problem jest gdzieś na drodze zaworu DV jeśli mamy go na wyposażeniu tego auta lub nieszczelność na układzie dolotowym od turbo do kolektora dolotowego czyli intercooler i węże. Żadne tam odmy itp bo odma jest przed turbina i jej nieszczelność to niskie wskazania przeplywomierza. Zawór wg i gruszką wygląda że jest poprawnie ustawione. Pytanie czy w środku w tej części gorącej ta klapka faktycznie zamyka zawór wg, czy nie jest on uktuszony bo wtedy też będą takie niedoladowania. Czyli sprawdź szczelność IC i węży nimi to co mówiłem zawór wg wewnątrz kolektora. Logi robimy tak by przy niskiej prędkości np 30 km/h odrazu zapiąć bieg np 4 lub 5 i wtedy pedał gazu do podłogi i czekamy aż się rozpędzony tak by te obr silnika były gdzieś koło 5000 obr. Będzie mulasto się rozpędzał i oto chodzi.
  7. Dziwne bo moje auta minimalne ciśnienie trzymają po nocy. Tak jak zawsze mówię przy odkręcaniu beknięcie czy takie minimalne pass jest dopuszczalne i dość często wytrzymuje a poziom jak skoczy z 5 mm to standard. Zaś skoki poziomu 2-3 cm i dźwięk pssssssss trwający ze 3 sekundy to raczej nie wróży że jest okej. Uszczelka pod głowicą to nie żarówka że świeci albo nie świeci.
  8. Co nie znaczy że nie trzyma ciśnienia po nocy. Jedno nie wyklucza drugiego.
  9. Z tą teorią korkowa to cały internet zgłupiał. Z tą wymiana korków to śmiał się już dawno dawno temu pan Bogumił Wargenau. A kim on jest i czym się zajmuje to nie będę mowil ale mam do niego ogromny szacun. Co tam w tym korku jest jakiś procesor, elektronika. Co ci ludzie się tam upatrują w nim zawsze problemu. Skoro po zbutowaniu auta poziom płynu opada a odkręcenie korka powoduje syk i podniesienie się poziomu to chyba nawet nie muszę mówić co to oznacza. Łudzić się może każdy ale ja dobrze wiem co się stało.
  10. Wciskanie sprzęgła przy odpalaniu i gaszeniu to trochę mit. Za dużego obciążenia nie ma na luzie więc tym nic nie zyskamy, no może 1%. Ruszenie energiczne to obciążenie takie jak z 50 lub 100 odpaleń. Ja w swoich autach mam jednomas i sobie chwalę. Każdy kto przyjeżdża sprawdzić to wychodzi zdziwiony że jest bardzo okej.
  11. Do wcześniejszych wypowiedzi to mogę dopowiedzieć tylko że antara to taki opel jak Vivaro. Poprostu jest to tak naprawdę chewrolet captiva więc i silnik jest od chewroleta. Co do spalania to zależy od nogi kierowcy i gdzie się jeździ no i poza tym jakie ogumienie jest. Tu to może ktoś skiepszczyl soft. Kto usuwał DPF?
  12. M32 to porażka po całej linii. Z samej zasady już Sachs jest lepszy jak luk nie tylko w oplu ale i innych markach. Łożysko wyciskowe tu występujące z wysprzeglikuem trzeba też raczej wymienić bo podwójnego przebiegu raczej nie zniesie. Łożyska w skrzyni m32 to kicz bo się sypią.
  13. Spróbować nie zawadzi odpowietrzyć sprzęgło. Jeśli płynu hamulcowego nie ubywa to też szansa że sprzęgło się kończy. Czyli tarcza sprzęgłowa pewnie ma grubość ze 5-6 mm
  14. Nie da się. Nie tylko częstotliwość jest ważna. Inny algorytm pracy.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.