Skocz do zawartości

wesol

Zasłużony
  • Liczba zawartości

    5718
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    49

Ostatnia wygrana wesol w dniu 15 Listopad

Użytkownicy przyznają wesol punkty reputacji!

Reputacja

114

O wesol

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zgl
  • Model
    Nie Opel
  • Silnik
    BLS+ i CAYC
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Odkrecasz poszycie drzwi i jak zluzujesz mocowanie szkła to po opuszczeniu prowadnicy przekręcasz szkło i wyciągasz do góry. Te mniejsze to jak odciagnuesz prowadnice z gumką wydostaniesz.
  2. Tak test można zrobić opcomem. Chodzi oto że jest możliwość stopniowania. Vcdsem tego już zrobić nie mogę. Musiałbym jeszcze kiedyś pobawić się vcds z innymi markami bo np niektóre Vectry można też nim podiagnozowac.
  3. Egr nie ma dwóch stanów czyli on i off. Ma polstany. O ile w vagu za pomocą vcds jest tylko opcja 0% i 100% otwarcia tak jak dobrze pamiętam na techu była możliwość co 10% zwiększania otwarcia egr. Czyli można sobie stopniowo sprawdzać czy egr prawidłowo reaguje. Może być tak że przy 50-60% zaczyna szwankować. W tym egrze jest potencjometr i tak jak w starym radiu przy pewnej pozycji może "trzeszczeć". Gubi swoją pozycję i daje mylne sygnały swojej pozycji do ecm. Naprawdę tech jest całkiem dobrym narzędziem diagnostycznym.
  4. Nie wiem może jakiś elektro-zawor. Miałem od piątku do soboty mere szwagierki 1.7 CDTI to bym się przysluchal a tak to lipa. Wiem napewno że sporo fordów 1.8 i 2.0 TDCi nie mają też pompy wstępnej i tak samo w astrze h 1.7 nie ma a już 1.3 i 1.9 CDTI już mają. Ja tam u szwagierki nic nigdy nie słyszałem. A zresztą kliknij sobie na allegro kosz do merivy. Pokaż mi tam gdzie ta pompka jest.
  5. Nie ten to już wygrał dziś. Słyszy pompę w baku w Merivie 1.7. ciekawe to jest bo akurat tam w baku poza pływakiem w koszu nie ma żadnej pompki podającej. Tu silnik sam sobie zaciąga, w zasadzie pompa CR. No ale jak ja słyszysz kolego to moim zdaniem problem nie jest auto.
  6. To wężyk łączysz z odpowietrznikiem zacisku hamulcowego z odpowietrznikiem na sprzęgle. Luzujesz oba odpowietrzniki i heja pompowac pedałami. Na zmianę oczewiscie ale więcej razy hamulcowym. Nie spotkałem przypadku by tym sposobem nie odpowietrzyl się układ.
  7. Przewody ucinasz i filtr zakładasz. Zresztą węża zawsze można kupić z metr i robisz co chcesz.
  8. Tak jak Grześ. Tylko ja radzę wywalić ten nieszczęsny filtr i wstawić sprawdzony od forda Escorta 1.8 td albo golfa 2 1.6 td. Koszt niewielki a nie ma lepszego. Ewentualnie założyć pompkę paliwa elektryczną od jakiego BMW.
  9. A na wtryskach są kody ima na tej plastikowej części?. Wydaje mi się że powinny byc. Pierwsze Isuzu nie miały kodów a późniejsze już tak.
  10. Strzałki powinny być na obudowie. Ten filtr to siedem nieszczęść.
  11. Może być różnica bo kiedyś przekładałem 1.9 CDTI z viki do astry i były różnice w łapach. Cis tam chyba było trzeba wiercić i łapę przełożyć.
  12. Altki w Isuzu mają na tylnej części pompę vaq. Przy jej ściąganiu, odkręcaniu czasami potrąci pęknąć obudowa. Oczewiscie jest zrobiona ze znalu (cynk i aluminium). Kruche dość. Żadnej żaróweczki tam nie powinno być. Cienki kabelek to wzbudzenie z kontrolki ładowania na liczniku. Te altki to też siedem nieszczęść. Diody się przepalają. Jakby to były tylko szczotki to robota bardzo prosta. Więcej zabawy z wyciągnięciem altka i włożeniem. Co zima to na warsztacie robiliśmy tego bardzo dużo w 1.7 i 1.9 cdti.
  13. Ja bym jeszcze na test odłączył ten wymiennik ciepła ala chłodniczke. Kawałkiem rurki mostkujesz węże wodne. Jak to nic nie da to tak jak Adam prawi, może poprostu głowica ma mikropęknięcia i dlatego mamy co mamy. Nie zawsze sprawdzenie jest pewne.
  14. Wszystkie 1.7 CDTI to isuzu. Tyle że nieco różniące się konstrukcje i moce.
  15. Wielkość Aku nie ma znaczenia. Można zna mieć w aucie i 60Ah i 160 Ah. Oba będą się sprawdzać pod warunkiem że bilans uplywnisci z tym co ładuje alternator będzie taki sam. Akumulatory kwasowe nie mogą być wyładowywane do zera a nawet i do poziomu choćby i połowicznego. Po wylądowaniu nawet niedużego procenta taki Aku musi być zaraz doładowany do pełna. Stan nuedoladowania powoduje zadiarczanie cel czyli nieodwracalna reakcje zmniejszenia powierzchni czynnej czyli spadek pojemności itp. Aku kwasowe można ładować i tydzień i miesiąc byle by dolewać wody destylowanej bo to ona odparowuje. Nic akumulatorowi się nie stanie tylko warunek że prąd ładowania nie może być większy jak q10.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.