Skocz do zawartości

wesol

Zasłużony
  • Liczba zawartości

    5377
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    34

Ostatnia wygrana wesol w dniu 6 Listopad 2017

Użytkownicy przyznają wesol punkty reputacji!

Reputacja

91

O wesol

  • Urodziny 27.07.1979

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Nie Opel
  • Silnik
    ASZ+ i AUY++++
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. raczje nie jest to normalne a napewno nie jakies dymy. Nie zawsze musi puscic uszczelka pdo glowica tak ze sie kanal olejowy z wodnym polaczy wiec i w zbiorniczku nie musi byc maź. Zazwyczaj puszcza uszczelka na laczeniu kanalu wodnego z komora spalania i wtedy pchane sa spaliny w uklad wodny.
  2. niby zazwyczja klima pracuje poprawnie bez wymiany ale zawadzic nie zawadzi jak go wymienisz. Tez potrafi nie tyle co ze juz nie robic swojej roboty ale nawet potrafi tamowac przeplyw czynnika a wtedy klima slabo chlodzi.
  3. Jak grzeje wodę to i też kabinę co nie. Nagrzeje 500 watami tyle stali jak silnik, po części też i skrzynie, parę litrów wody, osprzęt itd. Jak ci mówię ze 500 Wat to dużo za mało to tak jest. W dwóch autach mam dogrzewacz spalinowy a w trzecim takie grzanie świeczkami co tu podajesz i jest przepaść. Zależnie od marki bywa że są 3 świeczki a czasem 4. Jednakże nie ma tak że się załączają wszystkie i tak już grzeją. To jest zależne i od obciążenia alternatora i od obrotów silnika. Chcesz to zakładaj ale altek musi być mocny do tego. Tak że 120-140 amperowy. Ja w swoich autach wymieniłem na 180A a w touranie mam nawet 220 A(podwójne uzwojenia wszystkie i 12 diod prostowniczych). W tunelu nawiewu mam w touranie nagrzewnice powietrza 1000 Wat. To dobre jest do natychmiastowego ciepła na szybę by zamrożona szybko odpuściła. W Sharanie mam szybę przednią grzana drucikami bo to wymysł forda a tu była współpraca ford seat VW. Webasto ma 5000 Wat i startując po odpaleniu silnika to tak w 4-5 minut powoduje że na szafie mam 70-75 stopni zależnie od tego jak zimno na dworze jest. Co innego jak jest -18 a co innego jak -3. Te świeczki to znikoma różnica przy -3 stopniach a przy -15 to nic nie poczujesz.
  4. Nie chodzi o pojemności silnika a o wielkość budy. W Sharanie dogrzewacz spalinowy to standard i każdy diesel to ma. Tak samo Touran. Elektryczne sobie daruj bo z tego za wiele ciepła nie wyjeżdżasz bo ile możesz szarpać z alternatora? 50-70 amper to już będzie powodować że au będzie dostawał po tyłku a to daje jakieś 600-800 Wat mocy grzewczej. Webasto czy eber robi dogrzewacza spalinowe o mocy 5000 Wat. To jest jakieś 8 razy więcej jak na tych świeczkach żarowych. To na świeczkach to mam w golfie 4 tdi i czy podłącze czy nie to różnica prawie żadna. Na tyle nieduza że nikt nie powie czy odłączyłem czy nie. Rurkę sobie dodawaj do rury wydechowej tu zaraz przy kolektorze wydechowym to więcej ciepła uzyskasz.
  5. Jeśli mówisz o dogrzewaczu na ropę to zazwyczaj jest w autach większych gabarytowo. Elektryczne to kibel bo z 12v za wiele nie wyciśniesz. Ewentualnie spirale na wydech nawinąć i będzie grzało.
  6. Ja zostawiałem niezastąpione. Nie ciekło. Chyba że po kilku latach bo tak po roku dwuch nic nie było.
  7. Tak podaje producent. Teraz tylko przesledzic czy w tym konkretnie modelu silnika trafialy sie przypadki ze cos poszlo nie tak i nagminnie sie zrywaly paski czy cos innego. z moich informacji spokojnie wytrzymuja ten czas i przebieg. W fordzie pracowalem to np 2.0 tdci w focusie gdzie moc prawie 140 koni to rozrzad na pasku przewidzial producent na 270 tys km i 10 lat. Spokojnie tak wymienialismy i wytrzymywal to. Troszke tez sie orietuje w silnikach vagowskich (zreszta chyba wszyscy to wiedza tu) to Powiem wam ze 1.9 tdi na pompowtryskach spokojnie ma interwaly w roznych modelach nadwozia ( silniki sa mozna powiedziec praktycznie te same i z mocami od 90 koni po 160 koni jesli chodzi o 1.9 tdi PD) a maja interwal przewidziany od 60 tys km do 150 tys km. Tez to dziwne. Spokojnie wymienialem paski ktore mialy nalot duzo wiecej. U kuzyna wieki temu wymienialismy w alhambrze 115 KM gdzie niby co 60 tys bylo po uwaga ponad 200 tys km bo jak kuzyn powiedzial zapomnialu mu sie w tym natloku pracy i jazdy gdzie olej wymienialismy co miesiac bo potrafil robic rocznie po 110 tys km i wiecej. Producent tez nie majak okreslic co ile interwal robic jak auto wypuszcza dopiero co na rynek. Taki sharan 115 KM ma co 60 tys km a juz jednostka 130 i 150 konna ma co 90 tys km. Taki touran jak mam 1.9tdi PD 105 KM ma co 150 tys km. Paski i rolki sa te same w tych jednostkach. Czemu tak? ano w sharanie 115 Km wyszedl w 2000 roku 130-1150 Km wyszly pare lat pozniej czyli nie bylo poczatkowo 130 i 150. Touran moj byl po liftingu od 2007 roku wdrozony. W oplu antara czy tam chewrolet captiwa tez poczatkowo z silnikiem 2.0 mial 90 tys km a pozniej chyba 150. Nic nie zmienili a zwiekszony interwal. Ano zauwazyli ze spokojnie paski po 90 tys km jeszcze sa okej to zweikszyli. Aczkolwiek pamietajcie ze rozrzad sprawdza sie raz w roku lub co przeglad po 15 czy 30 tys km itd. Czyli sie zaglada pod oslone, nsluchuje jak pracuje itd. Nie ma tak ze wymiana co 150 tys to ze rozrzad sie nie wysypie po 50 tys km bo przecie zostalo go jeszcze ponad 100 tys km.
  8. moze podaj jak jezdzisz bo i przy tej jednostce jest mozliwe takie spalanie jak jezdzisz wkolo komina po miescie a z niesprawnym termostatem i jeszcze jakims niedomaganiem to nawet i wieksze.
  9. Powinno wszystko ładnie pasować. Ja miałem nowe z parametrami: 7 cali 16 średnica i et z zapasem sporym bo 42.
  10. Ten wrysk wyjdzie bez psikania preparatami. A jeśli dany wtrysk nie chce wyleźć to się go bombą traktuje. Taki młotek udarowy potocznie w warsztatach mówią bomba.
  11. podwazyc srubokretem i wpsikac tam odrdzewiacz. Wtedy poruszysz pare razy tym wezem i zejdzie. Zrob to jak najszybciej i wyplukaj uklad wodny bo weze napuchna od tego oleju w ukladzie. Weze wodne nie sa olejoodporne.
  12. Kiedyś sąsiadowi to pominięcie w Isuzu w AG robiłem. Spokojnie to działa. Olej się rozgrzewa szybciej jak woda. Nie jest to element konieczny.
  13. Tak nie ma potrzeby tego robić w takim przypadku. Albo sprawiamy że nie pracuje zawór albo blokujemy kanał by spaliny nie trafiały w dolot.
  14. Gdyby był usunięty to by nie było nic o nim. Zero danych. Były przecie wersję aut bez egr. Tu dał zapewne jakaś wartość zastępcza no i czułość na wywalanie błędu lub całkiem usunął dtc od tego.
  15. Test CO2 nie jest na obecność tego gazu w cieczy jako rozpuszczonego w cieczy jak napoju gazowanym tylko to test poprostu spalin przedostających się do układu wodnego przez padnięta uszczelkę pod głowicą. Stawiam właśnie na problem z UPG skoro mówisz że jak auto jest obciążone to wywala płyn.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.