Skocz do zawartości

wesol

Zasłużony
  • Liczba zawartości

    5853
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    54

Ostatnia wygrana wesol w dniu 4 Styczeń

Użytkownicy przyznają wesol punkty reputacji!

Reputacja

122

O wesol

  • Urodziny 27.07.1979

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zgl
  • Model
    Nie Opel
  • Silnik
    BLS+ i CAYC
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ewentualnie pędzel i jakim zabezpieczeniem antykorozyjnym można przejechać. Aczkolwiek jak Adam pisak miedź wytrzyma dłużej jak stal.
  2. Tam chyba z automatu jest.sporo tych danych. Ale wszystkie dawki paliwa jakie są obroty silnika, może być jeszcze doładowanie powietrza żądane i rzeczywiste.
  3. Dlatego ciekawi mnie co pokaże jak przy dynamicznym teście.
  4. W warsztacie spokojnie zrobią tylko od ogrzewań postojowych. Kupa firm jest takich bo tiry bez tego i taksiarze też by chyba umarli. Ja u siebie w okolicy to naprawiam taksiarza ale w sharanach, alhambrach galaxy. W Stalowej Woli masz szpeca od tego. Analog załącza się poprzez podanie plusa na jeden lub czasem dwa kabelki więc podłączenie tego to bułka z masłem.
  5. Egr też nie. Zresztą wynik w postaci 250 mg/się to wynik mega duży. Przy 60 mg robi się z auta lekko 170 koni. Przy 70-80 mg już dwieście koni. Przy 250 mg i to nie na gar a na całość to chyba z 500 koni by wyszło gdzie połowa poszła w komin.
  6. W opcomie możesz zrobić logi z odczytów wielu naprawdę czujnikow. Najlepiej żeby to było jak jedziesz na np 4 biegu z obrotami powiedzmy 1500 i zaraz wciskasz pedał gazu do podłogi bez redukcji. Auto będzie przyspieszać mozolnie wpierw bo zanim się turbo obudzi to musi tak pomylić do gdzieś 2000 obr. Dalej trzymasz pedał gazu w podłodze aż dociagniesz do 3500 a nawet 3700 obr. Tylko nie wciskaj mi pedału gazu na połowę czy 3/4 czy żebyś nie popuszczał gazu podczas tego zapisu. Wtedy wkleisz wyniki w pliku exela i będziemy myśleć.
  7. Ja tam tych wykresów nie kumam. Skale nałożone na siebie. Trzeba sobie wyliczać ilebtamnhest co i jak. Słabe to. Nie można w postaci tabelki. Już pomijam ten błąd opla że przeplywka ma wyniki w kg na godzinę. No szkoda że nie w tonach na rok. Pomiar jest chwilowy czyli przez kilka sekund to co to za wyniki. Przeplywka nie ma nic do zawyżonych ilości podawanego paliwa. Ona nie podwyższa dawki tylko ja może ograniczać. Czyli jeśli wyjściowa dawka jest przy pewnych obrotach itd powiedzmy 30 mg na suw to przeplywka może tylko raz dawkę ograniczyć np na 27 czy 21 mg czy nawet na 12 mg na suw.
  8. Te wywody są po części bezsensowne. Ile wyjdzie to wyjdzie już na hamowni. Tuner powinien wiedzieć ile może dmuchnąć daną turbina i tyle dmuchnie i wynik będzie.
  9. Fajne bo analogowe. Zawsze możesz w analogu podłączyć nawet telefon zmodzony i uruchamiać przez tel piec. Można też założyć centralkę oto z pilotami jak i nawet centralkę zmodzic bardzo prosto uniwersalna centralkę np od sterowania brama czy centralnym zamkiem.
  10. Trochę one silniki są w osobówkach a w dostawczakach choć nie zawsze oczewiscie. Tuner obeznany będzie wiedział co robi i na ile sobie może pozwolić. Nic DPF nie będzie zawalać. DPF siada od niesprawności układu, wężyków, czujników, jazdy na oparach, ale najbardziej od kiepskich wtrysków i puszczajacej turbinie. DPF to tylko przy ostrych modyfikacjach może nie przeżyć mega wysokich temperatur.
  11. Lampy, wiązka to pikuś, pewnie inny bcm no i kodowanie. Jakieś tam poziomowanie.
  12. Obie konstrukcje nie powinny się niczym roznic. Myślę że śmiało można u dobrego tunera liznąć go z lekkim zapasem by nie wyciskać mega wyniku bo nie oto tu chodzi. Wynik wynikiem ale w tego typu autach bardziej liczy się niuton.
  13. Vivaro to Renault więc szukaj ile się wyciska w tych traficach.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.