Skocz do zawartości

wesol

Zasłużony
  • Liczba zawartości

    5416
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    38

Ostatnia wygrana wesol w dniu 2 Maj

Użytkownicy przyznają wesol punkty reputacji!

Reputacja

95

O wesol

  • Urodziny 27.07.1979

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Nie Opel
  • Silnik
    ASZ+ i AUY++++
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To jest w zasadzie chewrolet captiva. Silniki od chewi, instalacja też. Parę tam różnych napraw też robiłem ale czy altek wyciągałem to nie pamiętam. Napewno rozrządu i nieszczęsne przekładnie kierownicze. Ja bym napięcie sprawdzał podpinając miernik tu przy altku nie przy aku i kable puścił albo do kabiny z miernikiem albo przykleił taśma na podszybiu i pokręciło się trochę.
  2. To może nawet być że rolka alternatora przepuszcza tzw sprzegielko. Doczytałem teraz i wychodzi na to że jakby czasem nie ma ładowania a czasem musi być bo skoro pojechał kolega i pizalatwial sprawy to znaczy że czasem ląduje czasem nie. Ja bym kable prześledził, poczyscil, dokręcił. Później jak coś to wyciągnięcie altka i sprawdzenie diod, ewentualnych przebić itd. jeśli regulator nie jest drogi to bym go wymienił ale przy rozbieraniu też będzie widać czy czasem szczotki się nie skończyły.
  3. Regulator lub mostek diodowy. Oczewiscie kabloteka też ale raczej nieczęsto.
  4. Tak luzujesz śrubę centralna wpierw a potem ta większą kręcisz by zluzować naciąg. Uważaj przy napinaniu bo dość łatwo ta listwa zębata z kółkiem zębatym ulega uszkodzeniu.
  5. Oring o przekroju kwadratu jak wychodzi tłoczek robi się w romb. Guma chce powrócić do pierwotnego stanu więc cofa tłoczek o jakieś ćwierć może pół mm. Tłoczek jeśli nie jest podrapany można papierkiem wodnym przelecieć ale tak samo trzeba cylinderek liznąć. Papier wodny to tak 1500-2000 jakby się ktoś pytał.
  6. Tak dostępny jest zestaw naprawczy. Koszt jakieś 40 zł i masz tam wszystkie gumki. Wymienisz i powinno być ok.
  7. Chodzi ci o kontrolkę sygnalizująca zapalenie świateł mijania. Nie ma już w autach czegoś takiego. Meriva z 2003 czy nawet 2005 roku to raczej cana nie posiada. Jest z epoki astry g.
  8. mozna tez OPCOM sobie sprawic bo obecnie kosztuje juz okolo 100 zl czy 150 zl. Na ali mozna jeszcze taniej. Co do laptopow to jesli maja wejscie na karte rozszerzen to zawsze mozna kupic takowa karte i juz mamy port com. Tylko musi byc to karta fizycznie wpieta w plyte glowna laptopa. Dell np ma takie wejscia od zawsze i tylko karte sie kupuje. Koszt okolo 40 zl. Na com zawsze mozna wiecej zdzialac w autach i nie tylko w nich bo nawet sie programuje pod dosem. Aczkolwiek do diagnostyki starczy ci i opelscaner i opcom. i nawet tym insignie podlaczysz i sprawdzisz sporo. na viakenie to kupisz tylko ori opcom za niecale 4000 zl wiec to raczje odpada. Nic innego za 30 czy 60 zl czy za 100 zl od viakena ci nie zadziala pod usb.
  9. Taki sam jak do tych polo jeśli tak rocznikowi polo nie było z2010 roku tylko starsze. Tylko musi to być kabel nie na USB tylko port COM. Program diagnistyczny abcom albo tech2 na pc.
  10. po mojemu zamaist bawic sie apka na telefon to kupic lub samemu wylutowac ale chyba cena 27 zl nie jest kosmiczna by sobie zapodac kabelek i podpiac do stacjonara pod wtyczke COM lub jesli laptop ma COM to mozna i do niego i mozemy taka corse wzdłuż i wszerz zdiagnozowac. Apki to czasem bzdury pokazuja albo jak zapewne TU - nic nie pokazuja. Taki kabel ktory pieknie wspolpracuje z ABCom lyb TECH2 na PC. Chyba wszyscy tu starzy userzy na czym sakim dzialali jakies 15 lat temu na swoich autkach.
  11. Dużo zależy na jakich częściach to będzie robione. Auto już leciwe i jeśli to nie super stan i zabytkowy to przerosnąć moze wartość. Łożysko piasty powiedzmy z 70-90 zł amorki tak po 120 szt jeśli mają coś wytrzymać. Plus robota to ja myślę że poniżej 400 zł nie co marzyć.
  12. samoregulator jest fabrycznie cofniety wiec zakaldasz zamach tarcze przykladasz i przykrecasz docisk i juz mozesz zakladac skrzynie. Jesli sciagasz z jakiegos powodu docisk ze swojego auta bo np dajesz do obicia tarcze sprzeglowa nowymi okladzinami to wtedy wlasnie musisz cofnac samoregulator. Robisz to przez wcisniecie na prasie sloneczka, cofnieciu srubokretem regulatora i zwolnienie w tym samym czasie sloneczka. vagi np nie stosuja samoregulatorow.
  13. Łuk i Sachs to w większości marek aut na pierwszy montaż. Valeo to we Francuzach montowane no i producent zastępczych zestawów na konwersję na jednomas. Ja tam nigdy do nich nic nie miałem. Teraz będę zakładać taki zestaw do tourana z 2011 roku 1.6 TDI cayc.
  14. Porządna diagnostyką wiele powie. Czyli sprzęt do tego plus klimaty ziom co to obsługuje. Inaczej to zbankrutujesz zanim naprawisz.
  15. Albo Sachs albo jeśli jest to jednomas od Valeo lub KMgermany.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty && budowlanka / nieruchomości / finansowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.