Skocz do zawartości

wesol

Zasłużony
  • Liczba zawartości

    5620
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    45

Ostatnia wygrana wesol w dniu 14 Wrzesień

Użytkownicy przyznają wesol punkty reputacji!

Reputacja

106

O wesol

  • Urodziny 27.07.1979

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Nie Opel
  • Silnik
    BLS+ i CAYC
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. dawke sie podnosi przez zmiane w sofcie nie mechanicznie. w vagach na pompie vp37 ez mowi sie ze pukajac w nastawnik go przestawiasz i tez dawke zeiwkszasz. To nie zwiekszenie dawki bo tak auta sie nie chipuje. Jakby zwieksyc doladowanie powietrza i puknac w nastawnik i go przestawic to co przybedzie 40 koni?? No nie. A jak wezmiesz podniesiesz doladowanie i w sofcie podlejesz paliwa to przybedzie te 30 koni? Tak. Nastawnik jest ustawiany tak by mial odpowiednie ustawienie na jalowych, Jakby start swoj mosie miec znaczy sie pozycje startowa. Pukniesz w nastawnik i sie przestawi o milimetr i auta nie odpalisz bo jakby jalowe beda ustawione na taka dawke ze nawet 200 obrotow by nie bylo. Pukniesz w druga strone za mocno o milimter i masz jalowe na 1500-2000 obrotow.
  2. To o czym mówisz to domyślam się co chodzi ale to ustawienie że tak powiem nastawnika. To tylko wyjściowa nastawa. Nie jest to ilość paliwa podlewana. Dymić by mógł na jałowych a właściwie zaraz po ruszeniu jak silnik zaczyna się wkręcać wyżej jak jałowe. To nie świadczy amino wydajności pompy ani o wydajności wtrysków. Szkoda że nie ma już forum mastersa bo tam ten silnik był mocno zagłębiony jako ciekawa konstrukcja ale malo-rozwojowa. Ja ci mówię że paliwa nie pidkejesz więcej za bardzo a z big turbo nic nie ugrasz. Ja się bawiłem na hamowni z tunerem i podnieśliśmy powietrze tak dla jaj dużo więcej i o dziwo wypluł 3 koni mniej jak to co przed chwilą hamowalismy na niższym doladowaniu.
  3. W jakim programie i 2.5 czego na ile? 2.5 wiadra czy kapsułki na sekundę na suw czy na co? Nie podajesz parametrów a to ma znaczenie przecie diametralne. Program też nie wiem jaki? Zresztą w programie tuner to może wpisać i 50 tyle że muszą wtryski i pompa to podlać.
  4. Tak bo bezpiecznik to się tak często przepala że napewno to on. Kolego nie było w serii nigdy ogrzewania postojowego w żadnym aucie. Czyli bezpiecznik może być wszędzie. Musisz podłączyć sprzęt do diagnostyki i sprawdzić co go boli. Przy okazji dowiesz się z jaka wersja mamy do czynienia tego pieca.
  5. Sprawdź ciśnienie oleju bo to też ma kluczowe znaczenie dla popychaczy.
  6. To czy jest syf w kolektorze czy go nie ma to nie wpływa na moc silnika ani też nie wpływa na to czy kopci. Ja bym jeszcze zrobił oct na odmie i wtedy wyjdzie czemu kopci. N75 to oznaczenie EZ w grupie vag więc nie wiem jakie ma w oplu ale to nie takie ważne w sumie. Tak z czapy to nie pamiętam co to za EZ co pod pompa jest. Może jeszcze trzebaby sprawdzić rozrząd bo tu też może być psikus.
  7. Gruszka ma taki pręt czyli sztangę. Masz to odłączyć od turbiny. Wtedy na turbinie zostaje taka mała łapka długości może 2 cm i masz sprawdzić jak chodzi ta łapka popychając ją palcem milimetr po milimetrze. Ma chodzić płynnie bez nawet malutkich oporów. Gruszkę też możesz wyropowac, rozruszać ją.
  8. Nie ma opcji. Do tych prądów co tam ida to moze być stal czy nawet aluminium i będzie wystarczające. Z 12 volt taka ładowarka ma za zadanie zrobić jakieś 5 voltów a tak naprawdę gdzieś z 5.3V i to mocno stabilne by te 2 ampery dać do telefonu czy navi. Problem musi leżeć albo w niezbyt dobrym styku gniazdo-ladowarka albo jednak jest problem kablu, wtyczce do telefonu
  9. To problem w wezykach podcisnieniowych, EZ, pompie vaq, kablotece. Pompa jak pompa vp44 to samo nieszczęście i jak kiedyś masters pisał z wydatku paliwowym skromnym. Ciężko przy sprawnym aucie zauważyć by puścił kopciucha. Gdyby było to takie proste to już chyba z 12 lat temu bym to zrobił w swojej astrze g. Także problem leży we wtryskach. Otworki za małe to nie ma też jak podlac więcej paliwa. Turbo zawsze można wpakować większe. Ja no w swoim jednym aucie z małej suszarki dałem duże turbo na 250 koni gdzie seria mogła dopompowac tak do 140 koni.
  10. W nowych autach odpięcie wtyczki od egr to już nawet nie tyle co check ale odrazu z miejsca zdławienie mocy nawet jak egr jest sprawny czy nowy.
  11. Bez paliwa to większe turbo tu nic nie zadziała. A osobiście bym dorwał jakaś suszare niedroga z auta z mocą seryjną powiedzmy 140-160 koni z podobnej pojemności silnika. Takie turbo przyspawał do kolektora od naszej seryjnej suszary. Tu można nawet zapodac turbo z vnt bo sterowanie jest podciśnieniem. Niestety przeszkoda tu są wtryski i pompa vp44. Moznaby było zapodac podtlenek LPG przy max bucie to może by coś ugrał ze 20 koni więcej jak to co po chipsie. Tyle że to tak czy siak dużo roboty i inwestycji a i tunera dorwać co będzie się mu chciało plus imodlic się by dało się to okiełznać to by te 160 km może wyszło.
  12. Inny kabel, inaczej używasz telefonu? Czy wszystko tak samo?
  13. Żaden producent nie robi całego zestawu. Zawsze jest to zbieranina. Kup pasek contiego pompę hepu a najlepiej dolza rolki ina i masz najlepszy zestaw jaki może być. Takich rozrządowa do leciwego tdi vp to już narobiłem w setkach choć dawno już nie robiłem vp bo raczej pd lub cr. Paski contiego potrafią wysmigac nawet podwójny interwał. Pompy dolz nie do zabicia. Z kraftami i takimi rzeczami to daj sobie spokój. SKF się spodlil strasznie i w pompach wodnych i w piastach też.
  14. Ładowarka szmelc albo kabel szmelc. Dość często też producenci wypisują brednie w danych ładowarek. Niby 2A a ląduje mi jedną ładowarka prądem około 1.4 A. Druga mam innej marki i ładuje też niby 2 A już prądem 1.9 A. Kable podpięte te same dość dobre. Jak się do takiej ładowarki powiedzmy 1A podepnie kabel może nie lichy ale nie najlepszy to jak będzie ładowało że 0.7 czy 0.8 ampera to będzie sukces. To niestety przy pracującej navigacji w telefonie to spowoduje że telefon będzie się rozładowywał pomału. W domu.mam trzy ładowarki 2A Samsunga i te lądują takim prądem jak podaje producent. Mam soniacza jeszcze 0.8 A to daje takie 0.7 A a druga Sony 1.5 A daje nawet mniej bo 0.6A. Miała by. Mocniejsza a mniej daje. Mam jeszcze od noki e51 ładowarkę 1.2A to ta skubana ładuje 1.4 A czyli z nadwyżka. Wszystko mierzyłem miernikami. Dobra ładowarka do telefonu to z ładowarki ori z nawigacji jakiejś lub rejestratora. Mają po 1.5 A ale spokojnie dają tyle lub więcej odrobinę. Tylko trzeba wtyczkę przerobić lub dobra przejściówkę zastosować.
  15. Co ma to dać ta mocniejsza turbina? Paliwa ta pompa więcej nie podleje, wtryski też słabo wydajne. Żeby zrobić ze 160 koni (o ile się da) to trzebaby wymienić tyle gratów że przerośnie wartość auta a robocizna mechanika i praca tunera o ile się zdecyduje na to podwoi ten koszt.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.