Skocz do zawartości

pan_wAZOn

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    183
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana pan_wAZOn w dniu 8 Styczeń 2018

Użytkownicy przyznają pan_wAZOn punkty reputacji!

Reputacja

9

O pan_wAZOn

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska południowa ;)
  • Model
    Opel Astra V
  • Silnik
    B14XFL
  • Nadwozie
    ST
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. rozmiar bagażnika to chyba będzie taki sam jak w każdym innym egzemplarzu z takim samym nadwoziem, natomiast FlexFix chyba kasuje wnękę na koło zapasowe /bo przecież gdzieś mechanizm chować się musi/... czyli z montażem butli w tym miejscu może być malutki problem /tak to przynajmniej w Corsie i Merivie działa/;
  2. gdzieniegdzie piszą, że każdy silnik turbo w Astrze K to Ecoflex, np. tutaj; prawdę mówiąc nie spotkałem na drodze Astry K ze znaczkiem EcoFlex;
  3. ja zamawiając w 2017 auto do produkcji w styczniu /skonfigurowane indywidualnie/ dostałem na "dzień dobry" rabat równy ówczesnemu rabatowi na wyprzedaż poprzedniego rocznika, dodatkowo co-nieco jeszcze oberwałem z ceny, plus baardzo promocyjna cena na przedłużenie gwarancji do 5 lat /ale to podobno dlatego, że wcześniej też Opla miałem/; dodatkowo - zapisz konfigurację z konfiguratora na stronie Opla i roześlij do okolicznych dealerów - porównasz różnice; jak poszedłem do dealera w moim mieście z informacją (potwierdzoną @ od innego dealera) o cenie za moją konfigurację niższej o 1,5 kPLN - od ręki dostałem taką samą; czasami łatwiej niż upust w złotówkach jest uzyskać gratisy albo spore promocje na "akcesoria" - ja tak "wytargałem" chlapacze, dobre dywaniki i matę do bagażnika;
  4. np. taki - z tego co wiem działa, sam zamierzam taki zakupić - u mnie w wozie można się bezpośrednio w skrzynkę bezpieczników przelotkami wpiąć /w tunelu środkowym skrzynka bezpieczników jest/ i całość puścić pod plastikami a kabelek pod uszczelką i podsufitką; no ale żeby Ci tryb detekcji ruchu działał kamera musi mieć zasilanie... podpięcie bezpośrednio w instalację /albo zapalniczkę zasilaną cały czas/ może skutecznie "opróżnić" akumulator - natura zna takie przypadki, szczególnie w nowych samochodach, gdzie akumulatory coraz mniejsze
  5. raczej programowo się nie da /przynajmniej w AK/ - przeważnie ludkowie wpinają adaptery zasilania w skrzynkę bezpieczników - żeby zasilanie bez zapłonu mieć, ale akumulatora żeby nie opróżnić...
  6. Tzn. chcesz mieć tryb parkingowy, czy kamera ma działać np. xxx jednostek czasu po odcięciu zasilania??? bo akumulatorki pakowane w kamerach to przeważnie wystarczają na zamknięcie zapisu pliku bez uszkodzenia go - w moim DOD np. akumulator jak był nowy - starczał na jakieś 1-2 minuty działania, teraz ... szkoda gadać;)
  7. Tak - w trybie "AUTO" ustawiasz tylko temperaturę, cała reszta "dzieje się sama" - pozostałe ustawienia są "ignorowane" - do momentu wyłączenia trybu "AUTO";
  8. Góry Stołowe, bardziej w centrum Pieniny i przyległości, po lub przed sezonem - Bieszczady - ale z racji w/w za daleko
  9. Depo - moim zdaniem przyzwoity zamiennik - raczej powinny świecić lepiej niż wypalone "oryginały"; żarówki - używam WhiteVision H7 + H1 i chwalę sobie; /dodatkowo w opakowaniu z H7 masz pozycyjne W5W z niebieskim "szkiełkiem"/; jak poczytasz szczegółowe opisy na stronie Philipsa - te niby +130% mają parametry światła porównywalne z WhiteVision; co do trwałości - w samochodzie od marca 2017 - ale mam dzienne LEDy - więc świecą tylko "po ciemności";
  10. czujniki są programowane każdorazowo po wymianie kół... z opowieścią o resecie ustawień się nie spotkałem, ale to raczej tak nie działa
  11. a czujniki z nowych kółek "zaprogramowane" po założeniu?
  12. w J-ce zapewne tak (no i można kabel puścić od strony kierowcy pod uszczelką drzwi - zapewne krócej jest;) ) - ale w Astrze K bezpieczniki mam "pod deską" - a pod tunelem w uj miejsca żeby ustrojstwa upchać i puścić kabel pod nogami pasażera i uszczelką drzwi w górę PS. skreślony mundur ASO widzę - czyżby jakaś zmiana nastąpiła?
  13. No - ArKos pokazał optymalne rozwiązanie - u mnie chłopaki z ASO podpięli właśnie taki gadżet jak na drugim zdjęciu (koszt max kilkanaście złotych) pod gniazdo zapalniczki (za robotę też "na flaszkę" wzięli) - całość ukryta jest pod tunelem środkowym - do tego oryginalna ładowarka od kamery, kabel upchany pod wykładzinami i uszczelkami drzwi oraz podsufitką - działa; u siebie z powodu m.in. "lichego" akumulatora przymierzam się teraz do małej modyfikacji - zakup adaptera zasilania i podpięcie bezpośrednio pod bezpieczniki taką przelotką jak ArKos na pierwszym zdjęciu pokazał /adapter chroni przed rozładowaniem aku przy działającym trybie parkingowym kamery - można na nim ustawić napięcie lub czas po jakim ma odciąć zasilanie/ - jedyny minus - cena adaptera (pomiędzy 100-250 za przyzwoity markowy), przy niektórych modelach można zrezygnować z oryginalnej ładowarki bo mają długaaśny kabel z miniUSB na końcu;
  14. no taka uroda współczesnych pojazdów - nie wystarczy mechaniczne połączenie elementów, to co "dołożone/zmienione" musi też "zobaczyć komputer" samochodu (oczywiście w dużym uproszczeniu rzecz opisując); serwis w którym założyli Ci kierownicę podpiął Twojego Opla do "Oplowego matrixa" i przesłał żądanie aktualizacji konfiguracji samochodu - po kilku godzinach/dniach/tygodniach... (bywa różnie - niepotrzebne skreślić) Centrala wygeneruje żądany kod i dostaniesz zaproszenie do kolejnej wizyty w serwisie - znowu Opel kablem do sieci podpięty zostanie - zassa sobie aktualizację oprogramowania uwzględniającą nowe elementy i powinno działać... PS. kwestię odpłatności za "kody" masz wyjaśnioną, bo w niektórych przypadkach takie aktualizacje odpłatne są z tego co wiem...
  15. Ponoć - powtarzam - ponoć (bo wiedzę czerpię jeno z forum) w rm2017 nastąpiła modyfikacja systemu smarowania. Z tego co wyszperałem wszystkie opisane w polskich internetach przypadki uwalonego tłoka w 1,4T dotyczyły lat produkcji 2015-2016, nie dotarłem do informacji o awarii w roczniku późniejszym. Tłok padał nawet przy przebiegu kilkunastu tysięcy km.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.