Skocz do zawartości

pan_wAZOn

Forumowicz
  • Zawartość

    181
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana pan_wAZOn w dniu 8 Styczeń 2018

Użytkownicy przyznają pan_wAZOn punkty reputacji!

Reputacja

9

O pan_wAZOn

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska południowa ;)
  • Model
    Opel Astra V
  • Silnik
    B14XFL
  • Nadwozie
    ST
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. pan_wAZOn

    Zakup Astry K w salonie

    ja zamawiając w 2017 auto do produkcji w styczniu /skonfigurowane indywidualnie/ dostałem na "dzień dobry" rabat równy ówczesnemu rabatowi na wyprzedaż poprzedniego rocznika, dodatkowo co-nieco jeszcze oberwałem z ceny, plus baardzo promocyjna cena na przedłużenie gwarancji do 5 lat /ale to podobno dlatego, że wcześniej też Opla miałem/; dodatkowo - zapisz konfigurację z konfiguratora na stronie Opla i roześlij do okolicznych dealerów - porównasz różnice; jak poszedłem do dealera w moim mieście z informacją (potwierdzoną @ od innego dealera) o cenie za moją konfigurację niższej o 1,5 kPLN - od ręki dostałem taką samą; czasami łatwiej niż upust w złotówkach jest uzyskać gratisy albo spore promocje na "akcesoria" - ja tak "wytargałem" chlapacze, dobre dywaniki i matę do bagażnika;
  2. pan_wAZOn

    Jaka kamerka do samochodu

    np. taki - z tego co wiem działa, sam zamierzam taki zakupić - u mnie w wozie można się bezpośrednio w skrzynkę bezpieczników przelotkami wpiąć /w tunelu środkowym skrzynka bezpieczników jest/ i całość puścić pod plastikami a kabelek pod uszczelką i podsufitką; no ale żeby Ci tryb detekcji ruchu działał kamera musi mieć zasilanie... podpięcie bezpośrednio w instalację /albo zapalniczkę zasilaną cały czas/ może skutecznie "opróżnić" akumulator - natura zna takie przypadki, szczególnie w nowych samochodach, gdzie akumulatory coraz mniejsze
  3. pan_wAZOn

    Jaka kamerka do samochodu

    raczej programowo się nie da /przynajmniej w AK/ - przeważnie ludkowie wpinają adaptery zasilania w skrzynkę bezpieczników - żeby zasilanie bez zapłonu mieć, ale akumulatora żeby nie opróżnić...
  4. pan_wAZOn

    Jaka kamerka do samochodu

    Tzn. chcesz mieć tryb parkingowy, czy kamera ma działać np. xxx jednostek czasu po odcięciu zasilania??? bo akumulatorki pakowane w kamerach to przeważnie wystarczają na zamknięcie zapisu pliku bez uszkodzenia go - w moim DOD np. akumulator jak był nowy - starczał na jakieś 1-2 minuty działania, teraz ... szkoda gadać;)
  5. Tak - w trybie "AUTO" ustawiasz tylko temperaturę, cała reszta "dzieje się sama" - pozostałe ustawienia są "ignorowane" - do momentu wyłączenia trybu "AUTO";
  6. pan_wAZOn

    Gdzie w góry oprócz Karpacza bądź Zakopanego ?

    Góry Stołowe, bardziej w centrum Pieniny i przyległości, po lub przed sezonem - Bieszczady - ale z racji w/w za daleko
  7. Depo - moim zdaniem przyzwoity zamiennik - raczej powinny świecić lepiej niż wypalone "oryginały"; żarówki - używam WhiteVision H7 + H1 i chwalę sobie; /dodatkowo w opakowaniu z H7 masz pozycyjne W5W z niebieskim "szkiełkiem"/; jak poczytasz szczegółowe opisy na stronie Philipsa - te niby +130% mają parametry światła porównywalne z WhiteVision; co do trwałości - w samochodzie od marca 2017 - ale mam dzienne LEDy - więc świecą tylko "po ciemności";
  8. pan_wAZOn

    Wskazania ciśnienia opon po zmianie kół

    czujniki są programowane każdorazowo po wymianie kół... z opowieścią o resecie ustawień się nie spotkałem, ale to raczej tak nie działa
  9. pan_wAZOn

    Wskazania ciśnienia opon po zmianie kół

    a czujniki z nowych kółek "zaprogramowane" po założeniu?
  10. w J-ce zapewne tak (no i można kabel puścić od strony kierowcy pod uszczelką drzwi - zapewne krócej jest;) ) - ale w Astrze K bezpieczniki mam "pod deską" - a pod tunelem w uj miejsca żeby ustrojstwa upchać i puścić kabel pod nogami pasażera i uszczelką drzwi w górę PS. skreślony mundur ASO widzę - czyżby jakaś zmiana nastąpiła?
  11. No - ArKos pokazał optymalne rozwiązanie - u mnie chłopaki z ASO podpięli właśnie taki gadżet jak na drugim zdjęciu (koszt max kilkanaście złotych) pod gniazdo zapalniczki (za robotę też "na flaszkę" wzięli) - całość ukryta jest pod tunelem środkowym - do tego oryginalna ładowarka od kamery, kabel upchany pod wykładzinami i uszczelkami drzwi oraz podsufitką - działa; u siebie z powodu m.in. "lichego" akumulatora przymierzam się teraz do małej modyfikacji - zakup adaptera zasilania i podpięcie bezpośrednio pod bezpieczniki taką przelotką jak ArKos na pierwszym zdjęciu pokazał /adapter chroni przed rozładowaniem aku przy działającym trybie parkingowym kamery - można na nim ustawić napięcie lub czas po jakim ma odciąć zasilanie/ - jedyny minus - cena adaptera (pomiędzy 100-250 za przyzwoity markowy), przy niektórych modelach można zrezygnować z oryginalnej ładowarki bo mają długaaśny kabel z miniUSB na końcu;
  12. no taka uroda współczesnych pojazdów - nie wystarczy mechaniczne połączenie elementów, to co "dołożone/zmienione" musi też "zobaczyć komputer" samochodu (oczywiście w dużym uproszczeniu rzecz opisując); serwis w którym założyli Ci kierownicę podpiął Twojego Opla do "Oplowego matrixa" i przesłał żądanie aktualizacji konfiguracji samochodu - po kilku godzinach/dniach/tygodniach... (bywa różnie - niepotrzebne skreślić) Centrala wygeneruje żądany kod i dostaniesz zaproszenie do kolejnej wizyty w serwisie - znowu Opel kablem do sieci podpięty zostanie - zassa sobie aktualizację oprogramowania uwzględniającą nowe elementy i powinno działać... PS. kwestię odpłatności za "kody" masz wyjaśnioną, bo w niektórych przypadkach takie aktualizacje odpłatne są z tego co wiem...
  13. pan_wAZOn

    Astra K 1,4 T 150kM na bezpośrednim wtrysku

    Ponoć - powtarzam - ponoć (bo wiedzę czerpię jeno z forum) w rm2017 nastąpiła modyfikacja systemu smarowania. Z tego co wyszperałem wszystkie opisane w polskich internetach przypadki uwalonego tłoka w 1,4T dotyczyły lat produkcji 2015-2016, nie dotarłem do informacji o awarii w roczniku późniejszym. Tłok padał nawet przy przebiegu kilkunastu tysięcy km.
  14. pan_wAZOn

    Astra K 1,4 T 150kM na bezpośrednim wtrysku

    Hej! Ten uwalony tłok to z produkcji 2016 czy 2017? Z wieści na innym forum wynikało, że głównie w produkcji z 2016 pierwszy cylinder "padał" - ponoć jakaś modyfikacja była później. No ale - przecież Dexos1gen2 dobry na wszystko... . GM faktycznie ma świadomość wady w 1,4T - bo nie tylko w Polsce przecież zjawisko występuje/występowało (na marginesie - u mnie w ASO pytałem - 1 przypadek taki mieli, nie wspomnę już czy wymiana była czy naprawa) Inna sprawa, że w K na dzisiaj w benzynach wielkiego wyboru niet - stukonny "dziadek" 1,4; dwie wersje mocy w 1,4T; no i dość wyśrubowane cenowo i mocowo 1,6T....
  15. pan_wAZOn

    Światła do jazdy dziennej DRL

    możnaby spróbować poszukać np. LEDów w okrągłej "puszce" montowanych w oryginalny okrągły otwór po halogenach, bodajże Hella produkowała swego czasu zestaw dedykowany do Astry H - światła do jazdy dziennej zabudowane w zaślepce kształtem identycznej jak ta oryginalna, ale to chyba jeszcze "żarówkowe" lampy były i wiadro hajsu kosztowały z tego co pamiętam... (wyglądało to mniejwięcej tak jak na zdjęciu które wkleiłeś) całej "zaślepki" w zderzaku raczej światłami nie zabudujesz - przynajmniej ja nigdzie tworu takiego nie spotkałem;
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.