Skocz do zawartości

pan_wAZOn

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    192
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana pan_wAZOn w dniu 8 Styczeń 2018

Użytkownicy przyznają pan_wAZOn punkty reputacji!

Reputacja

9

O pan_wAZOn

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska południowa ;)
  • Model
    Opel Astra V
  • Inna marka
    ///
  • Silnik
    B14XFL
  • Nadwozie
    ST
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. roboczogodzina w ASO przeważnie kosztuje tyle ile kosztuje..../w mojej okolicy w mniejszych miastach przeważnie od 200 PeeLeNów w górę /patrząc u mnie na faktury - przynajmniej 2 roboczogodziny na przeglądach okresowych mam wpisane - tyle że bez LPG i przy niższych przebiegach/; ceny części "made in GM" też niskie nie są... chcesz historię auta uwiarygodnić, to raczej faktury za części i naprawy zbieraj... bo książki serwisowe własnym życiem czasami żyją; jeżeli LPG fabryczne "made in Opel" to nie każdy gazownik będzie chciał to tykać... tutaj też Arkos wiele na forum o tym pisał;
  2. bezinwazyjnie podpięta kamera poprzez "adapter" zasilania - bo zależało mi na trybie parkingowym - czyli zasilanie kamery po odcięciu zapłonu i zamknięciu auta - w owej skrzynce odnajdujesz bezpiecznik chroniący obwód, który jest ciągle zasilany /czyli ma prąda po odcięciu zapłonu/ oraz bezpiecznik od dowolnego obwodu zasilanego po uruchomieniu silnika; kabelki na adapterze są odpowiednio oznaczone, więc poprzez rozgałęźniki bezpieczników zwane też bajpasami wpinasz się w odpowiednie gniazdka w skrzynce, masę wychodzącą z adaptera do żelaza przykręcasz.... powinno działać; adapter chroni aku od całkowitego rozładowania; cała ta operacja ma sens przy kamerach obsługujących tryby parkingowe oraz jeżeli chcesz uniknąć "fizycznej" ingerencji w kablotekę auta /np. auto na gwarancji ;)/
  3. no kilku producentów kamer oferuje także takie właśnie gadżety - umożliwiają "bezinwazyjne" wpięcie się w instalację samochodu /np. poprzez skrzynkę bezpieczników obok kierownicy/, zasilają kamery działające w trybie parkingowym chroniąc jednocześnie akumulator przed rozładowaniem (ustawiasz pstryczkami na skrzyneczce wartość napięcia albo czas po jakim ma odciąć zasilanie kamery na postoju), produkuje to m.in. Viofo, DOD, Mio /tu już dość drogo za swojego Smartboxa wołają/ i parę innych firm, do kupienia w lepszych sklepach z wideorejestratorami...; jeżeli nie zależy Ci na trybie parkingowym - można po prostu pociągnąć dodatkowe kabelki od zapalniczki i gdzieś pod plastikami schować drugą "zapalniczkę" z oryginalną ładowarką od kamery, większość współczesnych aut po kilku - kilkunastu minutach od "zgaszenia" i tak odcina "wszystko" /chociaż niedawno koleżka jeżdżący nową Skodą twierdził, że ma zasilanie "na zapalniczce" przez cały czas - ale nie wiem, nie znam się ..../;
  4. do trybu parkingowego - raczej przez adapter zasilania w skrzynce bezpieczników bym się podpiął - koszt max. kilkadziesiąt złotych, a przynajmniej akumulatora "do zera" nie wyciągnie
  5. navi raczej jest zintegrowana w jednej paczce z radiem i odtwarzaczem - poza tym o ile pamiętam dvd90 czyta mapy z płyt dvd - czyli jeżeli wymontujesz cały moduł to navi też, z drugiej strony można stację multimedialną na 2DIN z np. Androidem poszukać i cieszyć się dowolną nawigacją działającą na tym systemie, tylko 500 zeta może być mało, co do sterowania z kierownicy - chyba inżynieria wymyśliła już i produkuje odpowiednie przejściówki/adaptery ale niech się ktoś bardziej ogarnięty wypowie
  6. nie wiem jak to w Mery wygląda, ale w Astrze z tych roczników do LEDów inna wiązka jest - da się "wyrzeźbić" ale trochę roboty jest - temat był rozpracowany przez usera z forum dedykowanego Astrze K;
  7. chodzi o tą zaślepkę w listwie na dachu??? co się do montażu bagażnika wyjmuje??? wydłubać taką samą z przeciwnej strony - obejrzeć czy od spodu na plastiku numeru części nie ma, jak jest to szukać na szrotach, złomach, alledrogo.... jak nie - to po VINie ustalić numer części - choćby w ASO i szukać jak wyżej; w ASO może ten plastik kilkadziesiąt zeta kosztować, albo i więcej...
  8. Ty tak chłopie na poważnie???? popatrz - tydzień temu zalałem za 250 przejechałem 500 km, przedwczoraj za 250 i zrobiłem 400 bo paliwo zdrożało .... zalej do pełna - wyjeździj do rezerwy, ponownie zalej do pełna - najlepiej z tego samego dystrybutora, powtórz ze trzy razy - będziesz widział ile Ci Opel pali, a nie licz od stówki....
  9. do wymiany chłodnicy klimatyzacji zderzaka mi spec od klimy nie zrzucał - oczywiście o Astrze H mówię;
  10. rozmiar bagażnika to chyba będzie taki sam jak w każdym innym egzemplarzu z takim samym nadwoziem, natomiast FlexFix chyba kasuje wnękę na koło zapasowe /bo przecież gdzieś mechanizm chować się musi/... czyli z montażem butli w tym miejscu może być malutki problem /tak to przynajmniej w Corsie i Merivie działa/;
  11. gdzieniegdzie piszą, że każdy silnik turbo w Astrze K to Ecoflex, np. tutaj; prawdę mówiąc nie spotkałem na drodze Astry K ze znaczkiem EcoFlex;
  12. ja zamawiając w 2017 auto do produkcji w styczniu /skonfigurowane indywidualnie/ dostałem na "dzień dobry" rabat równy ówczesnemu rabatowi na wyprzedaż poprzedniego rocznika, dodatkowo co-nieco jeszcze oberwałem z ceny, plus baardzo promocyjna cena na przedłużenie gwarancji do 5 lat /ale to podobno dlatego, że wcześniej też Opla miałem/; dodatkowo - zapisz konfigurację z konfiguratora na stronie Opla i roześlij do okolicznych dealerów - porównasz różnice; jak poszedłem do dealera w moim mieście z informacją (potwierdzoną @ od innego dealera) o cenie za moją konfigurację niższej o 1,5 kPLN - od ręki dostałem taką samą; czasami łatwiej niż upust w złotówkach jest uzyskać gratisy albo spore promocje na "akcesoria" - ja tak "wytargałem" chlapacze, dobre dywaniki i matę do bagażnika;
  13. np. taki - z tego co wiem działa, sam zamierzam taki zakupić - u mnie w wozie można się bezpośrednio w skrzynkę bezpieczników przelotkami wpiąć /w tunelu środkowym skrzynka bezpieczników jest/ i całość puścić pod plastikami a kabelek pod uszczelką i podsufitką; no ale żeby Ci tryb detekcji ruchu działał kamera musi mieć zasilanie... podpięcie bezpośrednio w instalację /albo zapalniczkę zasilaną cały czas/ może skutecznie "opróżnić" akumulator - natura zna takie przypadki, szczególnie w nowych samochodach, gdzie akumulatory coraz mniejsze
  14. raczej programowo się nie da /przynajmniej w AK/ - przeważnie ludkowie wpinają adaptery zasilania w skrzynkę bezpieczników - żeby zasilanie bez zapłonu mieć, ale akumulatora żeby nie opróżnić...
  15. Tzn. chcesz mieć tryb parkingowy, czy kamera ma działać np. xxx jednostek czasu po odcięciu zasilania??? bo akumulatorki pakowane w kamerach to przeważnie wystarczają na zamknięcie zapisu pliku bez uszkodzenia go - w moim DOD np. akumulator jak był nowy - starczał na jakieś 1-2 minuty działania, teraz ... szkoda gadać;)
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.