Skocz do zawartości

GmsMetallica

Zasłużony
  • Liczba zawartości

    1216
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana GmsMetallica w dniu 29 Kwiecień 2012

Użytkownicy przyznają GmsMetallica punkty reputacji!

Reputacja

5

O GmsMetallica

  • Urodziny 14.02.1989

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    BDG
  • Model
    Opel Astra I
  • Silnik
    X16SZ
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wyglada Darku że ktoś rzeźbil, bo łeb śruby jest od wewnetrznej strony, a nie od kierunku. I to utrudnia sprawę. Tak z ciekawości teraz bym się dowiedział bo narazie zrobiłem na drut - trzyma jak nigdy . Astra i tak po nowym roku idzie do żyda więc szkoda było zachodu.
  2. pozostanie nam widzę liczyć na to samo szczęście co przy demontażu
  3. Też czytałem opisy jak wymienić skrzynię w Astrze F bez ruszania silnika, ale to nie dla mnie. Wolę odpiąć całe wiązki elektryczne, wymontować chłodnicę, zbiorniczek wspomagania kierownicy, pólosie i obudowe filtra powietrza. IMO jest to czasochłonne (zwłaszcza teraz gdy dzień jest krótki) ale nie wyobrażam sobie wyciągać skrzynię wśród gąszczy przewodów i kabli niechcacy urywając coś. Dołem wcale też nie jest tak kolorowo - podłużnica. My we dwójkę robiąc to poraz pierwszy w niecałe 5 h mają przygotowany silnik do wyciągnięcia (poodpinane wiązki, powyciągane w/w elementy) wykonaliśmy to z palcem w nosie. Pstrykając przy tym sobie fotki, robiąc przerwę na browarka, grzanie się w domu (akurat przymroziło tydzień temu). Dodatkowo auto z kanału przepychaliśmy pod prymitywny wiciągnik także odpowiednie ustawianie auta w tą i spowrotem również pochłoneło nam trochę czasu. Także w Corsie B tym bardziej nie odważyłbym się ze względu na rozmiary komory silnika wyciągać skrzynię bez wyciągania silnika.
  4. Bez kanału będzie moim zdaniem ciężko. W poprzedni weekend z moim kumplem wymieniałem skrzynie w swojej Astrze F. Z racji rozmiarów silnik+skrzynia podjęliśmy wyciągnąć całość. Kanał był niezbędny bo dojście do tylnej poduszki jest ciężki. P.S. ta F15 ma zatkane wyjścia na półosie ? bo jak nie to niezły syf mógł tam wpaść
  5. IMO nic nie robi że leżała bez oleju. Wsadzałbym jeśli przed demontażem była sprawna.
  6. Witam, Na samym początku pragnę zaznaczyć że nie oglądałem dokładnie tego o co będę pytać. Pytania kieruję do was w celu nabycia wiedzy teoretycznie. Praktycznie auto będę "macać" w weekend - nie mam go u siebie. Przechodząc do meritum sprawy: Jakimś cudem udało nam się zdemontować owe reflektory lecz wiemy że na 100% będą problemy z ponownym ich montażem. Opierając się na tym poradniku http://forum.astratuningteam.pl/viewtopic.php?t=24744 znalazłem jedną ale dość istotną różnicę. W moim HB przedni grill był demontowany na zatrzaski. Był bo są połamane (swoją drogą da się to powymieniać bez zmiany grila ?) Dodatkowo gril przykręcony jest dwiema śrubami, które kryją się zaraz pod lampą łącząc elementy (zaznaczone na czerwono tak jak na tym zdj. http://imageshack.us/f/155/pa160281.jpg/) i ni jak do tego dojść. Jeśli nie odkręce tych śrub to nie ma opcji żebym zdemontował grill. Nie jest nic napisane czy pacjent ma owe śruby (wychodzi na to że były tylko zatrzaski, a u mnie jakby było to wymienione na śruby) Zaraz zapytacie jak to zrobiliśmy. Pytanie na miejscu, ale nie jestem w stanie udzielić odpowiedzi. Po prostu fuks i tyle. Chciałbym złożyć to tak jak powinno się składać, aby lampy były na swoim miejscu. Pytanie jak to uczynić? P.S. górne zatrzaski na lampie mam też połamane. Czy wymiana ich wiąże się ze zmianą całej lampy czy można sam ten plastik wymienić ?
  7. z racji tego że za późno zapytałem zakupiłem kompletne sprzęgło LUK'a Miałem silnik wyciągnięty to podjąłem decyzję o wymianie sprzęgła (i dobrze bo było na końcówce). A co do kosztów wymiany to mnie nie dotyczą bo robię to sam także pikuś, tylko szkoda czasu, a tak to mam za jednym zamachem razem z kompletem poduszek Mam nadzieję że w sobotę/ndz astra będzie spowrotem na chodzie
  8. Siema, dawno mnie tu nie było. Ostatnio przytrafiła się przygoda i przy okazji wymieniam sprzęgło. Troszeczkę się przeraziłem cenami Sachs'a Luk'a i Valeo. W związku z tym zainteresowała mnie firma Nexus. Opinii na necie mało a cena zachęcająca. Podpowie ktoś ? Jutro ide części kupować.
  9. Siemka, czy jest ktoś z Wrocławia i ma możliwość wspomóc noclegiem na jedna noc dwie osoby (ja i kobieta) bo okazało się że znajomy który tam studiuje będzie nieobecny w domu. Ruszam z Bydgoszczy pociągiem i we Wrocławiu jestem 15.08 o 6tej rano, także na zwiedzanie mamy czas, gorzej z noclegiem, tym bardziej że same PTTK'i i schroniska do najtańszych o dziwo nie należą(nie mówiąc o hotelikach), a dalej ruszamy do Karpacza i chcemy uciąć koszty. Oczywiście nie potrzebujemy wypasu, tylko łóżka żeby mieć gdzie dupska położyć. Szczegóły proszę tu albo na gg 6347903.
  10. nie wiem jak w AMD ale u Intela czasami tak jest że jeden rdzeń jest dużo cieplejszy jak u ciebie, tylko nie pamiętam co tam się robiło, w każdym razie była to wada
  11. to fakt, a sprawdzałeś czy może tłoczki nie są zapieczone itp ?
  12. jeśli z tyłu nie łapie to może jakimś cudem zapowietrzony masz tył, albo trzeba podciągnąć samoregulatory. Osobiście zacząłbym od samoregulatorów
  13. na przeglądzie wciskają hamulce do deski także musi zaskoczyć tylni,
  14. z tego co wiem to najpierw łapie przód a dopiero na max wciśniętym pedale tył.
  15. no to sprawdzać rzeczy które pisałem wyżej + może faktycznie regulacja samoregulatorów, choć jak sama nazwa mówi powinny się ustawić same po kilkukrotnym hamowaniu ale nie za szkodzi podkręcić.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.