Skocz do zawartości

Wasylek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Wasylek

  1. Gawlak, chodzi Ci o ten opis wymianu UPG: full serwis, czyli uszczelniacze i obróbka głowicy to 200zł + UPG 60zł + śruby 60zł + olej, płyn pierdoły, rozrząd - 1000zł Że to jest robota po łebkach? A co Ty byś jeszcze zrobił wymieniając upg?
  2. Rozbawił Cię? Ciekawe czemu, czyżby to było niezgodne z czymkolwiek? Sypię cyframi, bo w tym siedzę na codzień i nie jedno NE złożyłem. Z resztą założyłem sklep z częściami. Czas wiedza i miejsce - zgodzę się... A mój "sposób" nie jest w żadnym wypadku po łebkach. Jeżeli kupujesz całe auto na dawcę, to możesz skontrolować stan silnika - sprężanie, ciśnienie oleju (które powie wszystko o stanie dołu), spalanie oleju i paliwa. a jeżeli motor jest ok po sprawdzeniu, to po cóż go remontować na siłe? Chyba tylko po to, żeby wydać pieniądze i się zastanawiać, czy aby na pewno nikt nic nie spierdaczy przy remoncie... Tomek, czytam dlatego, że doszły mnie słuchy o pierdołowatości w tym temacie Napisał właściciel VA c16nz Jeżeli chcecie zobaczyć któryś z moich projektów, to zapraszam na KTK gdzie jestem modem w dziale mechanicznym lub samnaprawiam, bo nie zamierzam Wam nic udowadniać Chociaż powiem Wam, że jeszcze 5 lat temu też byłem podobny do Was jeżeli chodzi o mechanikę, ale różnica jest taka między nami, że ja zacząłem mniej czytać, a więcej robić, co Wam też polecam
  3. Niby poważne forum a pierdoły takie opowiadacie, że się śmiać chce Większość z Was chyba doświadczenie wzięła z 1 "remontu" głowicy u znajomego mechanika i sieje ferment na forum... UPG to koszt robocizny 200-300zł, czyli 200 + 40 uszczelka + 60 planowanie i budżetowa wymiana w kwocie 300zł, a full serwis, czyli uszczelniacze i obróbka głowicy to 200zł + UPG 60zł + śruby 60zł + olej, płyn pierdoły, rozrząd - 1000zł A teraz swap: kupujesz calibre/vectrę A c20ne za 1000zł, aplikujesz do Kadetta silnik razem ze skrzynią, zmieniasz rozrząd, który kosztuje 100zł, zalewasz nowy olej, płyn - kolejne 150zł i wychodzi Ci 1300zł SWAP. Odejmujesz resztę na złom - cała vectra/cali z Twoim starym silnikiem w bagażniku, po 65gr kilogram daje ci 800zł Ostatnio sobie zrobiłem swapa na c20xe za 1000zł - dawca był 500zł droższy niż przykładowy podany przeze mnie z c20ne. Teoretycy, albo praktycy, którzy naczytali się na forach teoretyków i robiąc swapa robili od razu generalne remonty - czytajcie dalej fora i wydawajcie pieniądze na goły silnik z allegro za 1,5 kafla, którego nie możecie sprawdzić przed zakupem i płaczcie, że każde xe jest zajechanym trupem
  4. No bez przesaaady... Obróbka głowicy+wydech+dolot(kolektory)+ ew program to ponad 180km z xe, a na cóż tyle nowych gratów... metric, Mając 10 tysięcy na Twoim miejscu kupiłbym Gieesa i doprowadził go do używalności. Powiedzmy zdrowe 16v wyrwiesz za 6-7 tysięcy jak poszukasz jakiś czas, zostaje uśredniając 3,5k zł Olej, filtry, płyny, rozrząd, uszczelka głowicy - w 1000zł się mieścisz, resztę (2500zł) wydajesz na dolot, wydech i obróbkę głowicy, może się zmieścisz w dwóch i pół tysiąca Przed modyfikacjami poćwiczyłbym tym co oferuje seryjna Astra GSi, mój Kadett z c20xe i o masie 900kg przyspiesza bardzo żwawo i na zwykłych oponkach naprawdę trudno mi opanować trakcję. A domyślam się, że jeszcze niezbyt dobrze sobie radzisz z rajdowaniem (inaczej chyba nie byłoby tego tematu) a zbyt duża moc, to jeszcze gorszy start w tym sporcie, bo trudniej się nauczyć na takim sprzęcie jeździć...
  5. mihau202, jeżeli Twój turbodiesel nie bierze wcale oleju, to lej 5w40 lub 0w40
  6. bogdbiR, prosta sprawa - albo uszczelka pod głowicą (płyn do oleju), albo ropka się przedostaje do oleju (jeżeli masz dpf to bardzo możliwe)
  7. Wyjmij i wyczyść rozrusznik od środka - 10 minut roboty, a będziesz miał z głowy jedną z przyczyn i rozrusznik będzie lepiej pracował
  8. strzala9999, przecież to są praktycznie seryjne parametry...
  9. I bardzo dobrze, że odszukał stary temat i się do niego podłączył, a nie 10 takich samych nowych tematów...
  10. luksyn, pod zielony przewód na cewce się podpinałeś?
  11. Generalnie układ w opelkach się odpowietrza sam, a drugie zdanie - potwierdzam, bo reduktor będąc wyżej niż głowica zbiera w sobie powietrze - fizykę znamy, nie?
  12. cursor, Już czaję. Faktycznie do clear looka będzie to lepsze rozwiązanie, fajna koncepcja ogółu. Ja chyba zrobię to w standardowym miejscu
  13. Póki nie wywiercę otworu, to przedstaw swoje rozwiązanie - może i ja bym zrobił podobnie. Co masz na myśli konkretnie? Bo nie rozumiem którędy chcesz poprowadzić wiązkę bez dziurawienia.
  14. Podziel się więc rezultatem, to ktoś mając podobny problem będzie miał ułatwione zadanie...
  15. cursor, Nie dokładnie, bo otwornicy nie miałem i komp jeszcze jeździ między ścianą grodziową a kielichem amorka od strony pasażera Ale siądzie tam gdzie jego miejsce, którego lepiej opisać nie mogłeś
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.