Skocz do zawartości

wasil3

Użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wasil3

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    mazowsze
  • Model
    Opel Agila
  • Silnik
    1.2 55kW 16V Z12XE
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Tarcze miałem również TRW, za które zapłaciłem ponad 320zł i wytrzymały niespełna 4 miesiące. TRW .... z tego co słyszałem to porządny zamiennik, dlatego wykluczyłem tarcze jako problem.
  2. Witam po raz kolejny proszę was o radę. Sytuacja wygląda tak: Po zmianie tarcz hamulcowych i klocków na nowe wytrzymują mi one od 2-4 miesięcy. Tak po miesiącu- dwóch przy hamowaniu ciągle drży auto (przód). Drżenia na pedale nie odczuwam. Wymieniłem do tej pory tak 3 pary tarcz nowych, teraz zostały założone przetoczone i po 2 tygodniach znów są drżenia. Rozkładam ręce z bezradności. Z tym problemem byłem już u 2 mechaników, ciągle tylko tarcze zmieniają i nie widzą innych problemów. Poprosiłem znajomego ostatnio ( bardziej hobbiste ) o zobaczenie co się dzieje z hamulcami. Stwierdził, że mam drżenia/luz na przegubie maglownicy z prawej strony. Poradźcie co z tym problemem zrobić.
  3. Witajcie Czy mógłby ktoś podać jakie są numery spinek (zapinek), lub namiar gdzie je dostanę. Załączam na zdjęciach. Dziękuję.
  4. wasil3

    Interface

    Dziękuję i tego właśnie szukałem Przede wszystkim, żebym mógł sam (ucząc się z czasem) zdiagnozować swoje auto i nie pompować kasy za tą usługę, czy wyeliminowanie wymiany części w aucie na "chybił trafił". Przyznam że bardzo zaciekawiła mnie tematyka diagnozowanie auta, oraz możliwości zastosowania tych urządzeń.
  5. W związku z tym że z Agilką jeszcze parę lat będę związany , chciałbym kupić jakiś interface do niej (by poznać bardziej auto, móc nauczyć się korzystać z takiego sprzętu). Próbowałem rozejrzeć się samodzielnie, skacząc po naszym forum, forum elektrody i przeglądaniu allegro. Czytając posty zrozumiałem jedno, że na pewno nie kupować ELM 327. Moja wiedza jest jeszcze mała na ten temat, a chęci wielkie. Proszę o polecenie jakiegoś interface do kwoty oscylującej w okolicach 150 zł (który działał by pod Windows 7), lub namiar na informację które pomogą mi podjąć decyzję w wyborze interface. Dziękuję
  6. wasil3

    1.2 55kW 16V Z12XE Silnik traci moc

    W pierwszym przypadku, "auto z kluczem" po krótkiej chwili gaśnie. W drugim przypadku, "auto z kluczem" zaświeca się i od razu gaśnie(takie mignięcie) Z przebiegu rozmowy wnioskuje że mam jakiś błąd którego komputer nie rozpoznaje. Dodam jeszcze że zauważyłem wyższą temperaturę silnika, wcześniej temperatura rzadko wychodziła poza pierwszą kreskę (nie wiem czy dobrze pamiętam ale to było chyba 70st. celc) od tamtego momentu oscyluje w połowie czasem lekko nad,załącza się chłodzenie i wskazówka spada do około pierwszej kreski czasem niżej, wcześniej tak nie było. Bardzo podobnie jak w temacie: http://forum.opel24.com/topic/30022-Brak-mocy-i-przegrzewanie-sie-silnika/ z tym że zauważyłem większe zużycie paliwa. Co dalej robić?
  7. Jest śruba którą widać (od szyny szyby) i jeszcze ta z boku od poluzowania obudowy. Wykręciłem je wszystkie, odsunąłem szynę od szyby, ale i tak nie dało wyjąć, ani zdjąć czarnej obudowy blaszanej. Więcej śrub nie ma. Zamek jest tak głęboko, że nie da się tam śrubokrętem dojść, gdyby jeszcze tą osłonę dało się wyjąć, mógłbym więcej zobaczyć lub ręką się tam dostać, a tam pewnie są te śruby. (osłona jest jeszcze zamocowana przy samej szybie, ale nie widzę dokładnie gdzie i nie mogę się tam dostać). Jakie mam dalej podjąć kroki?
  8. Zamek jest bardzo zabudowany (na zdjęciu "miejsce zamka" kciukiem pokazuje gdzie się znajduje). Zdjęcie "zamka" nie mogłem się dalej dostać przez tą czarną osłonę. Co dalej?
  9. Jedyna śruba jaką wykręcam jest ta z boku drzwi, od tej osłony której i tak nie mogę wyciągnąć, innych nie widziałem. Do miejsca zamka nie dał bym rady dojść żadnym śrubokrętem (wykręcić). Widać tylko trochę z boku cylinder zamka i to po odchyleniu tej osłony. Nie wiem jak to zrobić?
  10. wasil3

    1.2 55kW 16V Z12XE Silnik traci moc

    Przed zapaleniem gaśnie tylko "auto z kluczem", "EPS" i "silnik" nie gasną. Po zapaleniu od razu gaśnie lampka "auto z kluczem", później "EPS" i na końcu ta z "silnikiem".
  11. Witam Jadąc któregoś razu wyprzedzałem auto. (120km/h) w pewnym momencie coś pod maską zaczeło "żucać", silnik zaczął ryczeć (wszedł na wysokie obroty), po chwili stracił moc, przestał przyspieszać. Sytuacja ta już więcej się nie powtórzyła. Gdy jeżdże po mieście (spokojnie, nie wciskam pedału gazu wiecej niż do połowy) wszystko jest wporządku, ala gdy wyjeżdżam na trasę (30km) i przeciągnę go troche na jakimś biegu 4 lub 5 na wysokich obrotach(1-2 min), po krótkiej chwili auto traci moc(tak jak by się dobrze rozgrzał), nie pojedzie więcej niż 120,110 czasami 100. W przypadku gdy jadę 80,90km/h na tej trasie ten problem się nie pojawia, nie wiem jak się zachowa na większych odległościach. Powiem szczerze, że obawiam się wyruszyć w dalszą trasę. Dzieje się już tak od około miesiąca. Samochód podłączany był pod kompa (wiem tyle ze było to oprogramowanie od opla), nie pokazał żadnych błędów. Mechanik też mi nic nie poradził, tyle że może zgadywać. Znajomy mi mówił że mogą to być świece, nie były wymieniane nie wiem od jak dawna (przejechałem na nim około 10000km ), lub silnik krokowy, ale nikt nie potrafił dokładnie określić. Zauważyłem że auto troszkę więcej pali. Może ktoś z państwa wie co z tym zrobić? Dziękuje za pomoc/ nowiciusz
  12. Witam Zakupiłem auto z niesprawnym zamkiem od strony kierowcy (klucz się tylko kręcił w zamku). Auto zawsze otwierałem przez centralny zamek. Jednakże korzystała z auta inna osoba, która wepchneła tak klucz że nie mozna go było wyjąć. Rozebrałem tapicerkę, ręką znalazłem zamek ale obudowa jego (zakrzywiona płyta blaszana)bardzo przeszkadzała przy jakichkolwiek ruchach. Udało się wyjąć klucz. Jednakże nie udało mi się złożyć zamka. Nie nałożyłem tej wyciętej nakłatki która jest na drucie co otwiera dzrzwi. Czasami przy zamykaniu drzwi słychać dodatkowo, jak drzwi się zamykają i od razu otwierają. Proszę o radę w jaki sposób mogę złożyć zamek w drzwiach? (jak się tam dostać), co ewentualnie dokupić (Zamek wcześniej nie działał, chyba był zerwany) lub jakiś link do miejsca gdzie znajdę opis. Dziękuję za pomoc/ nowiciusz
  13. Dziękuję za odpowiedzi Problem sam się rozwiązał, a dotyczy chyba zamarzania zamka. Do około -10 jest ok (wtedy było poniżej -15) A kable też obejrzę.
  14. Witam Mam problem, który polega na tym, że w tylnej klapie centralny już nie "blokuje zamka". Normalnie klapa się zamyka i otwiera, po włączeniu centralnego zamka nadal można otworzyć drzwi. Dzień wcześniej rozładował mi się akumulator o ile to może mieć związek? W chwili obecnej zdjąłem plastykową wewnętrzną ściankę z klapy i rozłączyłem zamek (nie znam nazwy tego, więc pisze na "drucie"). Z zewnątrz zamka już nie da się teraz otworzyć. Dodatkowe szczegóły: W tym roku auto było kupione i z kluczyka nie można było zamknąć ani otworzyć klapy (nie da się przekręcić klucza można wcisnąć), tylko przez centralny można zamknąć. Czasami centralny zamek wariuje, po wyłączeniu go, włącza się sam (1-2 razy i jest ok), tak się dzieje po całej nocy stania pod gołym niebem, zdarza się też, gdy wychodzę z auta i je zamykam, wyłącza się wtedy (przeważnie raz i załapuje), choć w tym przypadku rzadziej się to zdarza. Proszę o pomoc. Jak można naprawić tą blokadę? Czy opisane "szczegóły" są poważne? Dziękuję. Agila 1.2 16V (75KM)
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.