Skocz do zawartości

roko

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    195
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O roko

  • Urodziny 24.09.1974

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Ugniewo
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    X17DTL
  • Nadwozie
    5d
  1. silnika nie wyjmujesz,rozłączasz mcphersona ,wypinasz półoś i już jest wszystko na wierzchu
  2. potencjometr od sterowania pedałem gazu do wymiany
  3. problem rozwiązałem ,problemem były zle podpięte wężyki przy zaworku od podcisnienia,teraz już jest cacy,check się nie pali, nie poddymia z rury i zniknęła zadyszka,dziękuje wszystkim za pomoc,możemy zamknąć ps, wniosek taki ,jeżeli zaślepimy egr w silniku X17DTL wywala błąd P0400 ,lepiej naprawić ,niż zaślepić
  4. roko

    sztanga od turbo

    a jak sprawdzić czy ten aktuator jest sprawny?czy można sprawdzić programem do diagnostyki działanie tego aktuatora?
  5. więc tak ,zaślepiłem EGR-a ,inny samochód ! przyspieszenie dobre,brak "zadyszki" i mniej poddymia z rury, tylko zapalił się błąd ,sprawdziłem P0400,co teraz z tym zrobić?wniosek nasuwa się taki,że przed zaślepieniem miał za dużo powietrza i dlatego go dławiło i poddymiał z rury,jednak egr do wymiany?czyściłem go ,grzybek ładnie się ruszał.
  6. roko

    sztanga od turbo

    aktuator ?czyli ta gruszka?a jak będę dodawał gazu ,tak na 2500 obr/min nawet na postoju to ta sztanga powinna się wychylać?
  7. a jak wygląda procedura regeneracji turbo ? wysyłam do was swoje turbo kurierem i czekam na zregenerowane turbo ? jak to by było czasowo i kasowo w przypadku turbo do silnika X17DTL?
  8. Witam,po raz kolejny proszę o pomoc lub wskazówki,otóż czy sztanga od turbo powinna ciężko chodzić? u mnie to ledwo co mogę ją przełamać czy tak powinno być?czy ta gruszka się zaciera?będę wdzięczny za jakieś wskazówki,nadmieniam iż borykam się z poddymianiem na czarno ,i delikatnym zamuleniem motorku przy 1500 obr/min
  9. myślę o zaślepieniu bo asterka ma delikatną "zadyszkę " przy 1500obr/min :mam jeszcze taki pomysł aby wyczyścić kolektor dolotowy
  10. w X17 dtl nie ma dwumasy,nowe poduszki załatwia sprawę
  11. Witam,czy po zaślepieniu słynnego egr-a nie będzie zapalał się check w tym silniku? egr mam sprawny,był czyszczony i sprawdzany auto-comem , ps,trochę mi poddymia czarnym dymem z rury ,ciekawę czy zaślepienie egr-a zmniejszy ten efekt
  12. zestawem nie dysponuję, jeśli dobrze cie zrozumiałem to trzeba wykręcić cały wtrysk z silnika i heja z nim do majstra , oczywiście końcówkę nową daję majstrowi w łapę wraz z całym wtryskiwaczem, a następnie cały wtryskiwacz to już normalnie się wkręca w głowicę ,przykręcam przewód wysokiego ciśnienia i po zabawie?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.