Skocz do zawartości

fander

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O fander

  1. Witam mam calibrę 2.0 16V - 150 koni napęd na przednią oś Mam problem z wrzucenie 1, 2 i wstecznym. Żeby wrzucić 1 muszę pociągnąć cyngiel od wstecznego na lewarku a następnie przesunąć lewarek na pozycję tak jakby za 1 (tak jakbym wrzucał wsteczny), to samo mam z 2. Wsteczny natomiast wchodzi po wielokrotnym szarpnięciu za lewarek. Czy może ktoś wie co to może być i w jaki sposób to naprawić ? Pozdrawiam
  2. dziękuje koledzy mam wolną sobotę i niedzielę to będę się bawił z samochodem. Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam.
  3. Ok dziękuje, czyli ten filtr powinien być nad dmuchawą. Ale też zastanawia mnie fakt po co ktoś na dmuchawę nałożył rajtki ? i czy tam powinny być. A i czy da się naprawić te biegi w dmuchawce. ps. to z klimą było z tym że posta edytowałem bo w tytule posta miałem literówkę było "Parowanie syk" zamiast "Parowanie szyb"
  4. no ok chłopaki ale gdzie to ustrojstwo jest, i czy może być powodem parowania szyb.
  5. w takim razie co to jest to ? link
  6. Witam Mam Calibrę 2.0 16V 94r z klimą. Parują mi w samochodzie szyby do tego stopnia że, podczas chłodniejszych dni to muszę przecierać szybę co 15 min, nawet gdy puszczę nawiew na max-a. Czytałem że należy wymienić filtr przeciwpyłkowy. Na forum znalazłem info oraz opis że filtr znajduje się pod szybą, z tym że opis był do vectry z silnikiem eco tec. Wczoraj postanowiłem sobie ten filtr wymienić, lecz natrafiłem na przeszkodę w postaci dmuchawy do nawiewu ;<, na dmuchawie ktoś zamontował jakieś rajtki (dziewczyny takie noszą, przezroczyste brązowe). Tego chyba tam nie powinno być, zastanawiam się co dokładnie powinno być zamiast nich. Ale przechodząc do sedna czy filtr przeciwpyłkowy będzie się znajdował pod dmuchawą czy gdzieś indziej. Ach i chce wymienić te rajtki z dmuchawy, jaki się nazywa to co powinno być zamiast tych rajtek, chciałbym to w sklepie kupić a ciężko będzie mi to wytłumaczyć ? A i jeszcze jedno coś nie tak mam z nawiewem, nawiew ma 4 biegi 0, 1, 2, 3, 4 max i z tego co zauważyłem to jest 0, 1, 2 i 4. Czy będę w stanie sam to naprawić i gdzie może znajdować się element odpowiedzialny za sterowanie dmuchawą. Pozdrawiam
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.