Skocz do zawartości
Gość wisniaplc

kontrolka oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wisniaplc

ale przeciez jak juz sucho na bagniecie to juz chyba sie nie zapali :wesoly:

a tak mniej wiecej kiedy powinna sie zapalic przy jakim stanie na bagnecie?? tak mniej wiecej


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

np przy przechyle auta na zakręcie się zapali i bardzo niskim stanie oleju

na prostej równej drodze musiałoby być go jeszcze mniej niż jest w tej chwili

po prostu - jeśli kontrolka oliwy świeci na zapłonie, a po odpaleniu gaśnie - powiedźmy że kontrolka-czujnik są sprawne

ale olej dolej do wymaganego stanu zaznaczonego na bagnecie i kontroluj co jakiś czas jak jest to przykazane :wesoly:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wisniaplc

no tak wlasnie zrobie ale chce w jakis sposob sprawdzic ten czujnik :wesoly:


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

...... jak tak dalej będziesz sprawdzał, to niedługo napiszesz "Koledzy coś mi stuka w silniku"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wisniaplc

nie no olej juz dolewam a o tym czujniku juz zapominam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

No to i ja mam dylemat z czujnikiem.

Czujnik w GSI jest 2 członowy , wygląda identycznie jak standard z tym że ma dodatkowy przewód od ciśnienia roboczego.

Jakiś czas temu zaczęła mi się zapalać kontrolka smarowania nawet w pełnym zakresie obrotów. :beer::beer:

ALE wskaźnik LCD ciśnienia roboczego pokazuje normalnie. Na jałowych obrotach mam 3 pola , a przy obrotach 1500 ma full smarowanie. :beer::beer: To jakim cudem zapala się kontrolka? Trochę dziwne że robocze jest O.K. a kontrolka się pali. :wink:

Mam nadzieję że to sprawa kabelkowa.

Olej jest i nie ubywa , auto szyje że asz lata a te objawy mam gdzieś od trzech miesięcy i chyba bez prawidłowego smarowania już bym nie jeździł.

:beer:


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wisniaplc

kadety tak maja ze szaleja ...... ja swojego oddaje chyba do egzorcysty :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

pitero jeżeli wsaźnik ciśnienia pokazuje dobże to musisz sprawdzić tak jak twierdzisz kabelek bo tylko tego może być przyczyna lub czujnik zaczyna siadać ale w to wątpie pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Ogółem to już od dawna noszę się z zamiarem żeby to sprawdzić na zwykły manometr , tak jak wcześniej opisał kolega andrzej_m55. Tylko jakoś czasu nie ma.

 

Ale wiadomo że na manometr jest najpewniej , każdy to powinien zrobić jeśli ma wątpliwości z ciśnieniem.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.