Skocz do zawartości
Gość Anonymous

swap 1.4 na diesla

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

W moim kadecie zakończył żywot silnik 1.4, 1991r. zastanawiam się czy jest możliwość wsadzenia diesla. Może ktoś coś wie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Wrzosek

wiem tylko tyle ze musialbys zmienic cala elektryke, mocowanie silnika jest inne. to samo z zawieszeniem. diesel jest ciezszy. nie wiem jak ze skrzynia ale mozliwe ze by podeszla.

 

ale ja sie nie znam az tak wiec niech sie wypowie ktos bardziej kompetentny :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Święty, podstawowe pytanie to jakiego diesla?

Bo jak wolnossacego 1.6D, 1.7D to tam jedyna elektryka to kabel pradowy do rozrusznika i alternatora :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a zasilanie zaworka pompy? :beer::D

część wydechu, przednie hamulce są też bodaj inne, itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

W moim kadecie zakończył żywot silnik 1.4, 1991r. zastanawiam się czy jest możliwość wsadzenia diesla. Może ktoś coś wie

szczerze mówiąc dużo taniej będzie zakupić kadetta w dobrym stanie z dieslem za 2000 zł niż się bawić w przekładkę. masz do zrobienia to co napisali wyżej plus układ zasilania, nie wiem jak tam z pompą paliwa jest, filtr na pewno inny, no i głupia sprawa - wlew paliwa. pistolet z ropą nie wejdzie do wlewu benzyniaka...

 

pierwszy z brzegu kadett z alledrogo.pl:

KLIK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Chodzi o to żę w tamtym roku zrobiłem porawki blacharskie i obecnie nie ma w mim ani jednej dziurki i szpachli, trochę mi go szkoda na żyletki . Myślałem właśnie o wolnossącym. Myślicie ze zmieścił bym się w 1500PLN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Święty, nie kombinuj, szukaj silnika c14nz, jest tego masa, przekładaj i jeździj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Chodzi o to żę w tamtym roku zrobiłem porawki blacharskie i obecnie nie ma w mim ani jednej dziurki i szpachli, trochę mi go szkoda na żyletki . Myślałem właśnie o wolnossącym. Myślicie ze zmieścił bym się w 1500PLN

jeżeli masz zdrową budę, to w takim układzie znajdź silnik 1,4, za 300-400 pln dostaniesz kompletny motor. wkładasz i śmigasz bez karkołomnych przeróbek. w tej pojemności spalanie i tak jest bardzo małe, a inwestować kasę w diesla to wg mnie nieopłacalna sprawa, jeżeli nie robi się potężnych przebiegów.

 

Przy przekładce na diesla myślę, że 1500 zł może wystarczyć, ale musiałbyś dostać jakiegoś pukniętego kadetta za grosze i go oskubać z potrzebnych części. Dodam, że diesli na rynku nie jest tak dużo jak benzyniaków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a zasilanie zaworka pompy? :drunk::?:

No nie wiem. Padl mi alternator w trasie, a pozniej akumualtor tak, ze nawet digital zgasl a to juz bylo ponizej 3V i pojechalem tak jeszcze 30km (bo akurat tyle mialem jeszcze do domu) i dopoki go nie zgasilem to chodzil caly czas bardzo dobrze. W nowym dieslu byloby to nie do pomyslenia.

 

Ja chetnie oddam swojego za 500zl :drunk: Silnik, a samochod gratis. Troche mu kola zaczynaja sie rozchylac /--- ale jezdzi :drunk:

 

IMO nie oplaca sie swapowac bo ile zaoszczedzisz? Przeciez 1.4 nie pali chyba 7l benzyny, a o zapalaniu w zimie tez trzeba powiedziec, ze diesla lubia byc kaprysne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wlasnie zmieniam z 1.4 na diesla 1.6 i duzo przerobek nie ma :drunk:

wymiana baku , przewodow paliwowych , łapa od strony rozrzadu no i zawieszenie z półośkami od diesla bo mocniejsze :drunk: no kabli za wiele nie ma ..

sam bede sie meczyl z podpasowaniem kabli :drunk:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.