Skocz do zawartości

Mój Kadett podczas jazdy nagle zgasł


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Ruszyłem i nagle po dwóch kilometrach samochód się wyłączył (paliwo zatankowałem).Myślałem,że to moduł,bo sprawdzałem iskrę na świecy i nie zauważyłem podczas kręcenia.Zmieniłem cewkę i iskra pokazała się.Myślałem ,że mam problem z głowy ,ale próbowałem zapalić i po dłuższym kręceniu uruchomił się tylko na sekundę.To się powtarzało jeszcze dwa razy aż zarżnąłem akumulator.Może nie dostaje paliwa?jak to sprawdzić.Pozdrawiam

 

Wstawiłem rodzaj silnika/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Podłączyłem żarókę pod kable które dochodzą do pompy.Po przekręceniu kluczyka żarówka zapaliła się a póżniej gdy zapalałem rozrusznik to zgasła (może to narmalne).Pociągnąłem kable dodatkowe do pompy i stwierdziłem że jest na chodzie.Okazało się jednak ,że nie ma iskry.Podłączyłem inny moduł i nadal nie ma.Czy jest jakiś bezpiecznik,czy przekażnik dodatkowo odpowiedzialny za prąd który dochodzi do modułu?Pomóżcie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odezwij się na gadu to coś wymyślimy.

 

Prawdopodobnie padł moduł zapłonowy lub czujnik położenia wałka rozrządu(to by tłumaczyło brak iskry).

To że pompa po przekręceniu kluczyka chwilę chodzi to norma. Oznaczałoby to, że ECU(komputer silnika) jest sprawny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Zmierzyłem (omomierzem ) cewkę i wydaje się dobra.Natomiast we wtyczce po przekręceniu zapłonu nie mam napięcia w górnym konektorze (15) a w dolnym jest.Wspominałeś o czujniku

wału korbowego.gdzie on jest umiejscowiony w Kadecie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspominałeś o czujniku

wału korbowego

czujnik położenia wałka rozrządu

???

 

Zmierzyłem (omomierzem ) cewkę i wydaje się dobra

Oporność może się zgadzać, ale cewka może mieć luz i nie zawsze będą prawidłowe odczyty.

W moim c16nz jak padł moduł to silnik po długim kręceniu złapał, obroty podskoczyły pod 1,5-2tys. i zgasł i tak za każdym razem.

 

Codziennie po 15:00 mam czas. Zadzwoń do mnie to coś wymyślimy(jakbym nie odbierał to wyślij sms)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

dokladnie to samo mialem w swoim kadecie:) tyle ze mi padl 100 km od domu... wymienialem swiece, cewke, impulsator i dalej nic... zdjalem pokrywe z silnika i paliwo podawal, pompa pracowala bo bylo ja slychac, ale iskry brakowalo... okazalo sie ze w niektorych modelach w module montowany byl dodatkowo uklad "przyspieszenia zaplonu"... wystarczylo wypiac z impulsatora kabelek ktory szedl od modulu i zapalil jak nowy:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności