Skocz do zawartości

Delikatne przymulenie silnik 1.4i 8V 97r.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam wszystkich, mam mały problem, otóż od kilku dni dreczy mnie cos takiego...odpalam silnik, przejade gdzies ok. 1-1,5 km. i czuje jakby takie delikatne przymulenie, cos takiego jakby się delikatnie wcisło hamulec, takie delikatnie zwolnienie ale nie czuje żeby spadły nagle obroty silnika. Czy to moga być np. hamulce które po postoju na zaciagnietym recznym, moze sie zapiekają i póżniej odpuszczają czy jak...nie wiem jestem zupełnie zielony. Pomóżcie jezeli możecie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy koła dają sie obracać bo puszczeniu ręcznego.

No i gdybyś jechał na zakleszczonym ręcznym to smierdziało by pewnie palonymi hamulcami.

W taką pogodę nie warto zaciągać recznego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość czarny88

Możesz to lepiej opisać? (np. czy to się dzieje podczas przyśpieszania, czy stałej jeździe). To może być przepływomierz, albo zawór recyrkulacji spalin, ale musisz dokładniej powiedzieć jak to wygląda.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dokładnie to wyglada tak, jade sobie spokojnie na lekko wcisnietym pedale gazu (różnie na 3 bądź 4) i ni stąd ni zowąd takie zwolnienie, coś jakbym delikatnie wcisnął hamulec normalnie na sekundke, nawet nie...i dzieje się to nie zawsze, tzn jak już się dzieje to gdzieś tak po przejechaniu 1-1,5km od odpalenia silnika (silnik mam 1.4i 8V bez EGRu)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli usterka wystąpiła duzo później, niż robiłeś rozrząd.

 

Masz kumpla z takim silnikiem?

Dobrze by było podmienić aparat zapłonowy.

Filtry kiedy zmieniałeś?

Zobacz czy benzyna nie cieknie z regulatora cisnienia paliwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous