Skocz do zawartości
Gość Anonymous

OMEGA C BŁĄD P0155

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam, może ktoś pomoże co oznacza błąd P0155 w Omedze C z 2001 roku benzyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dane - symbol silnika to z kuli do odczytania? - zamarzła :(

może być np - obwód podgrzewacza sondy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Silnik Y26

odczytane z kabla, ale niestety program wyświetla tylko włąsnie kod błędu a nie opisuje co oznacza, do kabla dostałem komplet opisów błędów ale go tam nie ma, te opisy raczej dotyczą błędów silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd odczytany ze sterownika silnika może tyczyć całej elektroniki tyczącej sterowania silnika

Przy większości silników P0155 - Obwód podgrzewacza czujnika O2 (Zespół 2, czujnik 1)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

a w jaki sposób można to zweryfikować? jak to sprawdzić, co mozna po koleji sprawdzić aby odkryć błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napięcie zasilania: 12V

opór elementu grzewczego: 3-15 omów (20°C)

kabel sygnału - czarny

sygnał, kabel uziemienia - szary

przewody elementu grzewczego - biały

 

"Sprawdzić złącza elementu grzewczewgo

Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon, wyjąć złącze z przewodów elementu grzewczego,

zmierzyć opór pomiędzy wtykami białych kabli, porównać z podanym oporem, sprawdzić napięcie zasilania.

Wyłączyć zapłon, wyjąć złącze z przewodów elementu grzewczego, uruchomić silnik, zmierzyć napięcie pomiędzy jedną końcówką złącza i ujemną końcówką akumulatora. Sprawdzić drugą końcówkę, jedna z tych dwóch wartości powinna być równa napięciu akumulatora. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie, bezpiecznik, przekaźnik.

Sprawdzić podłączenie uziemienia:

Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z przewodów elementu grzewczego.

Sprawdzić na schemacie, czy uziemienie elementu grzewczego jest podłączone do uziemienia bezpośredniego czy do ECU. Jeśli jest ono podłączone do uziemienia bezpośredniego, to należy zmierzyć opór pomiędzy jedną końcówką złącza i ujemną końcówką akumulatora. Sprawdzić drugą końcówkę, jedna z tych dwóch wartości powinna być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to należy sprawdzić okablowanie. Jeśli jest ono podłączone do ECU, to należy zmierzyć opór pomiędzy jedną końcówką złącza i odpowiednią końcówką w złączu ECU. Sprawdzić drugą końcówkę, jedna z tych dwóch wartości powinna być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to należy sprawdzić okablowanie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

DAROMV6 konkretna odpowiedź,

dziękuje,

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.