Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry.Mam problem z diagnostyką a dokładnie chodzi ze jej brak :znudzony: po zwarciu pinu A i B powinna mrygać kontrolka check engine ale nie mryga tylko się świeci.....co mam zrobić z tym koledzy?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzien dobry

po pierwsze wypadaloby zwrocic uwage w jakim dziale sie pisze

po drugie zwrocic uwage czy dobre piny sie zwiera, wedlug mojej skromnej wiedzy niektore zlacza sa odwrocone, i sa co najmniej 2 rodzaje zlacz w oplu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest w złym miejscu temat to sorry. Spinam piny A i B a złącze jest ALDL , piny chyba nie można pomylić bo są oznaczenia na kostce....... nawet nie ma kodu 12. A diagnostyka ABS-u działa normalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie znam sie na calibrze, wiec nie pomoge

a post juz jest w odpowiednim dziale :super:

zeby mi to bylo przedostatni raz :piwo: ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :super: .Trudno będę czekał dalej może ktoś poradzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy po włączeniu zapłonu check się pali?

Bo może po prostu żarówkę masz spaloną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pali się cały czas..... kiedyś raz mi zgasł jak mnie zdenerwowała i dostała po garach....to mi zgasła.Ale ogólnie świeci się i nie ma zamiaru przestać :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To musisz sprawdzić kabelek niebiesko/brazowy od zegarów do kompa

Może gdzies go przyciąłeś i masę łapie.

Wtedy check będzie się świecił cały czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdzę bo już nie wiem co może być......a może pociągnąć nowy kabelek ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz i nowy, zawsze to łatwiej będzie.

 

Możesz się upewnić co do zwarcia tak:

Odłącz kompa z wtyczki i przekręć na zapłon.

Jak będzie się check świecić, to na bank zwarcie na kablu jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak zrobię dziś w pracy ;/ aby tak było to będę szczęśliwy ;/ A jeśli będzie zwarcie to który pin jest w kompie aby wymienić kabel bo powiem szczerze ze nie kumam za bardzo schematu ele. niby wszystko jest a jednak jestem ślepy ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewny, który masz rodzaj kompa, napisz, czy dwurzędowy, czy trzy.

W trójce pin 22, w dwójce pin 17.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. Więc zrobiłem tak jak mi radziłeś i po odpięciu kompa (dwurzędowy) kontrolka zgasła........więc zwarcia nie ma :wesoly: ehhh denerwuje mnie to autko powoli :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ty masz drugi przypadek taki z tym checkiem.

Wcześniej spotkałem to tylko u bandytów w kadziu.

Proponuję zmienić kompa.

Z omegi A c20ne też pasuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to tylko ratuje wymiana kompa?;)? czy tylko sprawdzić czy to jego wina ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz podmienić od kogoś, i zobacz, czy nie bedzie tak samo.

Ja miałem kompa 2-rzędowego i było wsio ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mam za bardzo od kogo podmienić kompa teraz pytanie czy mam kupić kompa z takimi samymi numerami jak mój czy to bez różnicy byle od c20ne :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie.

Bo były 3-rzędowe i 2-rzędowe, a nawet podział jest inny.

3-rzędowe miały różne przepływki, więc ciężko trafić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to zapytam konkretnie :beer: muszę mieć kompa o numerze GM 90 233 741 i ten drugi numer wyżej 0 261 200 100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.