Skocz do zawartości
ursus

Kod usterki 85 Astra C14SE 95`

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Dzisiaj pojawił się w mojej Astrze następujący problem: obroty silnika pod odpaleniu wręcz oszalały, totalne falowanie, pojawia mi się to już któryś raz z kolei po czym problem znika. Jak silnik się rozgrzeje to najczęściej falowanie ustaje ale silnik utrzymuje wysokie obroty. Dodatkowo w czasie jazdy zapaliła mi się kontrolka CE a samochód zaczął szarpać w czasie jazdy. Odczytałem kody i były następujące 85, 21,22. Dwa ostatnie to czujnik przepustnicy, sprawdziłem więc od razu i faktycznie wypadła wtyczka od czujnika, więc problem rozwiązany ale co oznacza ten kod 85?? Nie znalazłem do niego opisu, a sprawdzałem dwa razy dla pewności, na pewno pokazuje liczbę 85.

Pozdrawiam


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co oznacza ten kod 85?? Nie znalazłem do niego opisu, a sprawdzałem dwa razy dla pewności, na pewno pokazuje liczbę 85.

ja znalazłem taki opis na naszym forum

http://forum.opel24.com/blad-nr-85-vt23366.htm

lub 85 Wtryskiwacz 5. lub jego obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja znalazłem taki opis na naszym forum

http://forum.opel24.com/blad-nr-85-vt23366.htm

Też znalazłem ten temat, tylko nie wiem skąd chłopaki znaleźli taki opis tego kodu. Tam jest też mowa o Corsie, być może są tam jakieś inne oznaczenia kodów usterek. Przy opisach dla mojego mojego silnika, czyli 8V z wielopunktowym wtryskiem paliwa Multec.M firmy Delco-Remy nie wyszczególniono takiego kodu, bądź w opisie jest jakaś pomyłka. No cóż, póki co po dociśnięciu wtyczki samochód jeździ normalnie, spróbuję wykasować pamięć i sprawdzę czy ten kody wyświetla się ponownie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

85 Immobiliser Wrong signal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podepnę się pod ten temat bo w tigrze miałem problem z kodem 85 czyli błędny sygnał immobilisera i silniczek nie chciał zapalić, po wielokrotnych próbach odpuściłem bo nawet odpięcie akumulatora nie pomogło i dopiero wieczorkiem zapaliła po paru próbach, zastanawia mnie co było przyczyną tego błędnego sygnału, bo to niepierwszy raz tak się stało i samo przechodziło, a da się jakoś wywalić immo? Dodam jeszcze że tigra jeździ z błędem 93-moduł sterujący QUAD, czy jedno z drugim może być powiązane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.