Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

GrzECHO, z chęcią bym olał nawet inne sprawy ale jestem drobiazgowy i doprowadzę do końca żeby nie było żadnego błędu, proszę o podanie mi strony aby mógł sam sprawdzić co one oznaczają....

 

 

Pozdrowienia Kenny.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz napisane co oznaczaja

nie ma strony ktora bardziej to rozjasni

 

a ze masz notke '' nie wystepuja '' to to wykasuj

nie powinny sie wiecej pojawic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gawlak, z chęcią to bym zrobił ale się nie da ... kasuje błędy a one się pojawiają znowu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KennyHC, codziennie robię diagnostykę w zakładzie i w module sterującego nadwozia te błędy zawsze będą, nawet auta które mają rok i przebiegi rzędu 20 tys. mil błędy te są, ja je kasuje i tyle...

 

Dla przykładu Corsa z 2006r. - przebieg 26 tys. mil:

 

B1485 - Prad wzbudzenia alternatora zacisk 61, napiecie za niskie

(02) - Nie występuje

 

B3805 - Czujnik przyspieszania, wadliwe dzialanie

(00) - Nie występuje

 

B1424 - Napiecie zasilania za niskie przed lub podczas blokowania

(00) - Nie występuje

 

B3795 - Usterka żarówki kierunkowskazu, lub zbyt wysokie napięcie sygnału powrotnego

(01) - Nie występuje

 

U2108 - CAN-BUS - brak komunikacji z ABS/TC

(00) - Nie występuje

 

Tak więc nie szukaj dziury w całym i olej system :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GrzECHO, ok, to powiedz mi jak skasować te błędy żeby ich nie widział. Cały czas kasuje jej w programem i nie da się ich wyeliminować, to uznałem ze jest problem jak błędy powracają. Dlatego szukam przyczyny a nie opinii ze można kasować. Jak masz do czynienia z diagnostyką samochodową to powinieneś wiedzieć co one oznaczają i gdzie szukać.. Jak nie to koniec tematu bo też potrafię się chwalić w innych tematach co jestem bardziej kumaty. Fakt jestem drobiazgowy ale to bardzo pomaga mi w życiu ze do chodzę do każdej przyczyny i robię tak zeby było dobrze nic nie zostawiam nie wyjaśnione..

 

 

Pozdrawiam Kenny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mniej więcej o to iż błędy w "module sterującego nadwozia" są jakby od czapy. Nie maja one wpływu na pracę i funkcjonowanie auta. Wyjaśnienia tych błędów nie znajdziesz w Autodacie, ani w eTechu. Trudno mi to jakoś dokładnie określić. Bardzo możliwe iż błędy te prowadzą donikąd, czyli zostały znalezione, wykryte, ale nie są symbolem awarii. Jak zauważyłeś przy każdym z nich jest wyraz nie występują czyli ich nie ma. Wiem że tłumaczę to trochę zawile ale lepiej zrobić tego nie potrafię. Skup się na ważnych modułach czyli ECU, ABS, Airbag i tam musi być wszystko Tip Top.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GrzECHO, Dziękuję za odpowiedź, a co powiesz o radiu nr błędu 95 i bez symbolu.

 

były kable od czujnika temp. zewnętrznej przerwane i był inne błędy, porobiłem to coś i wyskoczył mi kolejny błąd 95 ...

 

..

...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.