Skocz do zawartości
Gość Anonymous

Problem z pompą Vacum

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych użytkowników.

To jest mój pierwszy post.

Mam problem z pompą VACUM w astra g 1.7 td

Mam olej w przewodach podciśnienia miedzy pompa vacum elektrozaworem i zaworem EGR.

Zawór egr po wciśnięciu przez rurkę od podciśnienia wali olejem, i jak wyleci olej to chodzi idealnie a jak jest tam olej to chodzi ciężko.

To jest taka pompa jak pod tym linkiem:

http://allegro.pl/item960075357_vacum_pompa_astra_ii_g_1_7_1_7_x17dtl.html

 

Kiedyś czytałem żeby przekręcić pokrywkę pompy o jeden obrót.

Prosze was szanownych użytkowników forum o pomoc poradźcie coś.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam mam do sprzedania taka pompę Vacum 100% sprawna. Sprzedam za 120 zł+ koszt

jesli jestes zainteresowany to pisz lub dzwoń dogadamy sie 693-214-809

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego opcja szukaj jest aktywna lub przejrzy tematy w tym dziale a na pewno znajdziesz, jest dużo o podciśnieniu i waku pompie.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

dzięki za zainteresowanie ale :

1.mi chodzi o odpowiedz fachowca czy w tej pompie obrócenie tej pokrywki ma sens

2. czy od razu szukać innej i na co zwracac uwage przy szukaniu.

Dodam tylko ze nie mam problemów z hamulcami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem.Pompa dolnym krućcem pcha olej do elektrozaworu i do EGR'a.Dzieje się tak bo jak silnik nie pracuje to olej z pompy spływa sobie do tego cienkiego przewodu.Kupiłem drugą pompę i problem jest ten sam.Po tym co napisałeś o obrocie pokrywy rozebrałem tą drugą i faktycznie ma to sens-olej nie będzie spływał do przewodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

koledzy pomóżcie bo mam wyglądającą tak samo jak na zdjęciu zamieszczonym wyżej pompe vac tylko że w astrze jedynce i mam z nią problem,olej w przewodach.najważniejsze jest to że mam wątpliwości czy przewody do niej idące są dobrze podłączone bo silnik był cały zmieniany.nie moge zamieścić zdjęcia jak jest u mnie ale postaram sie opisać.u mnie jest tak:to grubsze wyjście(na zdj powyżej po prawej stronie) jest połączone z serwo a po drodze jest trójnik a do niego podłączona cienka rurka która z kolei idzie tak jakby pod podszybie(nie wiem jak to opisać,taki gumowy jakby rękaw)natomiast drugie wyjście z pompy,cieńsze(na górnym zdj na dole)jest połączone wężykiem z pompą wtryskową i zakonczone przy niej taką jakby gumową "fajką".tak jest u mnie,będe wdzięczny za sprawdzenie u siebie jak macie przewody od pompy vac i ewentualne poprawienie mnie,albo może jakaś fotka jak ktoś ma.bede wdzięczny za wszelki odzew.

 

[ Dodano: Wto Kwi 20, 2010 21:21 ]

nie chce sie naprzykrzać ale czy ktoś mógłby mi opisać z czym są połączone poszczególne wężyki vacu pompy.będe dozgonnie wdzięczny :wink:


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Obrócenie pokrywki nic mi nie dało w try miga zalało wszystko olejem łącznie z elektrozaworem..

 

Ja mam Astrę G 1.7 do mnie pompa jest droga ale astra f ma taka sama pompe tylko inaczej podłączany przewód od serwa tzn:

Astra G ma szybko złacze

Astra F jest na śrubunek.

Reszta jest to samo

Więc wyszukałem pompe od astry F która jest tańsza o około 70 zł od pompy astry G

Pompy mają te same nr producenta więc sa takie same.

 

Jest jeszcze jesden problem tej przeróbki a Mianowice:

Wąż od serwa od astry f jest grubszy niż w astrze G ale ja zawiozłem ten śrubunek co sie przykręca do pompy na przetoczenie do wymiaru astry G tam jest z czego przetaczać.

 

Potem podgrzałem przewód aby wyjąc szybko złacze i włożyłem ten śrubunek.

podgrzewałem przewód opalarką.

 

Po tym zabiegu mamy przerobioną instalacje pod pome astry F ale zawsze można wrócić do szybko złącza w odwrotny sposób.

 

pod tymi linkami są obie pompy

1. Astra F

http://allegro.pl/item995064485_pompa_vacum_1_7_dtl_td_astra_vectra.html

2.Astra G

http://allegro.pl/item1000473526_vacum_pompa_astra_ii_g_1_7_1_7_x17dtl.html

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

na początek dzięki kolego za zaintersowanie moim problemem.nawiasemmówc ja też obróciłem dekielek pompy i dalej leje olejem.dzięki też za rade,być może kiedyś skorzystam jak będe zmuszony.najpierw jednak chce być na 100% pewien że mam wszystkie wężyki od vac pompy dobrze rozprowadzone bo jestem po wymianie silnika i mam co do tego wątpliwości czy mechanik dobrze podłączył.dlatego prosiłem o taki właśnie opis.przeglądałem zdjęcia aut na allegro że może tam sie dopatrze ale niestety nic z tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Na elektrozaworach umieszczone są napisy VAC i OUT. Ta końcówka przy której jest napis VAC podłączone musi być do waku pompy, końcówka z napisem OUT - np. do zaworu EGR, turbina ...


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

kolego hadzii123tylko ze u mnie na elektrozaworze na pompie jest podpisany lewy króciec1 a prawy 2.podpinałem przewody od vac pompy chyba na wszystkie możliwe sposoby i kompletnie żadnych zmian.pare dni wcześniej opisałem,myśle że czytelnie,jak są u mnie podłączone przewody.czy ktoś mógłby zobaczyć u siebie i opisać tak dla konfrontacjii z moim opisem.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiadam taki oto problem z moim samochodem

Podczas Jazdy zapala się CHECK ENGINE i czuć jakby spadek mocy Sprawdziłem i wyczyściłem EGR i ten cały kolektor dolotowy i nic po paru dniach sprawdziłem vacum pompe i z tego dolnego miejsca gdzie wsadza się przewód od podciśnienia wydobywa się olej do wężyka czy to może być ta cała przyczyna usterki dodam że autko słabo przyspiesza jak świeci się check i dymi na czarno od innych słyszałem że to blaszke na tej pompie można obrócić tak żeby te miejsce co ten przewód siedzi był na gorze a nie na dole

A błędy to

P0400

P1220

czytałem o tym błędzie p1220 że to nastawnik wtrysku pompy coś się wali ale mi się zdaje że te błędy się jakoś łączą

PROSZĘ O POMOC

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować tak dać ale pytanie czy pompa Vacum da rady jeszcze wytworzyć wystarczające podciśnienie.

Musisz zmierzyć .

 

Ja kiedyś tak robiłem ( koledze)ale pompa nie dawała rady zasilić wszystkie urządzenia ( EGR , serwo i turbina)

Ja wyłączyłem wtedy EGR.

Turbo i serwo pracowało w miare.

Auto jeszcze pojeździło na tym trochę .

Sama pompa Vacum te kilka lat temu kosztowała ok 1800 zł.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak wyłączyc egr bo jak odłocze wtyczke od elektrozaworu to ciągle pali się check mam tylko 1 elektrozawór sterujący egr'em i w nim jest troche oleju też

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, avagea napisał:

A jak wyłączyc egr bo jak odłocze wtyczke od elektrozaworu

 

 

No właśnie .

Nie podałeś jaki silnik .

Ja pisałem o EGR sterownym podciśnieniem .

A nie elekrycznym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik to 1.7 td oplowski nie isuzu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Połączyłem tematy .

Przeczytaj wątek od poczatku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.