Skocz do zawartości

astra F - sprężyny tył - jakie, zamiennik, wymiana


Gość Maciej-123

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Maciej-123

Witam

 

Mam taki dylemat poleciała mi sprężyna z tyłu lewa i teraz czy mogę złożyć od vectry bo jest grubsza i auto tak nie usiądzie pod obciążeniem i będzie bardziej sztywne. Kolega też miał ten problem i kupił nowe sprężyny a teraz między oponą a błotnikiem ma podam 5 cm luzu a ja tak nie chce bo ma byś mniej więcej równo z błotnikiem bo mam 15" felgi 195/50 i to fajnie wygląda jak jest równo z oponą a jak tak wysoko stoi to trochę lipa ;]

 

Może już koś coś kombinował i coś podpowie może kupić nowe i do kowala żeby ścisnął je jakoś żeby był nisze i usztywnił czy to wogóle da radę zrobić ;]

 

popr.tytuł/DAROMV6

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Maciej-123

Wiem że dwie od razu (jestem mechanikiem z zawodu ale nie pracuje w swoim fachu tylko w klimach samochodowych i ogrzewaniach) tak jak amy itp tylko nie chcę żeby stało jak terenowe tylko równo z oponą i nie siadało za mocno przy 5 osobach a nie chce sportowych obniżających bo są zwykłe amy i boję się że szybko by się podały

 

[ Dodano: Sob Maj 01, 2010 09:29 ]

A takie pytanie czy te sprężyny mają być od sedana czy hb

 

[ Dodano: Nie Maj 02, 2010 10:28 ]

Może ktoś pod powie od jakiego lanosa mają byś te sprężyny sedan czy hb ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maciej-123

Więc sprężyny wymienione i jest lipa :( asia stoi jakieś 5 cm błotnik nad oponą i teraz pyt czy jeszcze usiądzie (na to liczę) czy nie bardzo. Domyślam się że kolega GrzECHO chciał mi dobrze doradzić i chwała mu za to ale coś nie wyszło albo ja jestem za nerwowy i muszę jeszcze poczekać na efekt kilka dni :(

 

Czerwonym to ja napiszę"poprawiłem/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DAROMV6

To jak nie chciałeś tak dobrze