Skocz do zawartości
mlodyyy

wydech c20xe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam wywalony katalizator i wspawana rurke tej samej średnicy. Dalej tłumik środkowy i końcowy (polmostrów). Na wolnych obrotach nawet ładnie słychać. Przy delikatnym przyspieszaniu też ale przy gwałtownym wciśnieciu gazu wydech ryczy i słychać tak jakby był dziurawy. W jaki sposób można pozbyć się tego dźwięku?? na orginalnym wydechu końcowym tego nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy przelotach tak jest.

Dlatego ja u siebie dałem końcowy komorowy, jest o niebo lepiej - ciszej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co mógłbym zrobić, żeby tak nie hałasował przy przyspieszaniu?? z powrotem wrócić do katalizatora czy może jakiś tłumik przelotowy, albo rozpreżający?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wsadzic kata sportowego albo zwyklego )

albo srodkowy

zadnych strumienic

 

ja nie mam nic poza koncowym i zyje :beer:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymnieniłem końcowy z przelotowego WM Sport na komorowy z omegi B x20xev.

Jest o niebo ciszej.

Tyle, że juz szukam tłumików o wiekszym przekroju rur, 50mm to za mało i dławi górę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcąc zakładać nowego postu. Tak w ramach dygresji , aczkolwiek korzystając z tematu mam pytanko związane z układem wydechowym. Jaka rolę pełni złączę przegubowe? Te takie ze sprężynami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ze sprezynami tylko siatka

jak sama nazwa wskazuje zlacze elastyczne

uelastyczni uklad wydechowy :beer:

silnik wiadomo nie jest sztywny

uklad wydechowy tez nie

dzieki temu nie wpada w rezonans

to tak jak przegub w autobusie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o to elastyczne(plecionkę) o którym pisał Gawlak, czy o łączenie skręcane na pierścień i dwie śruby ze sprężynami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O łączenie skręcane na pierścień i dwie śruby ze sprężynami... głównie to czy jak wywalę te sprężyny i skręcę na maxa nakrętka i sama śruba , to coś źle będzie się działo? Bo mam tam szczelinę i spaliny mi dają tamtędy , a mocniej nie da się już dokręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam tam szczelinę i spaliny mi dają tamtędy

Bo masz pewnie pierścień wykruszony i dla tego dmucha.Samo dociągniecie na śrubach może sprawy nie załatwić i tak będziesz musiał wymienić ten pierścień.A wtedy skręć tak jak ma być,choć zawsze możesz spróbować na sztywno bez sprężyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.