Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam pytanie odnośnie opel Vectra 1.9 CDTI GTS rok prod.2007 z silnikiem Z19DT 120 KM. Wiem że temat był już na pewno poruszany ale w dalszym ciągu mam wątpliwości co do stosowania odpowiedniego oleju do silników wysokoprężnych z filtrem DPF. Wiem że instrukcja podaje by najlepiej stosować olej GM-LL-B_025 (5W40). Oleje najwyższej jakości są oznaczone klasą B3. Moje pierwsze pytanie czy olej oznaczony klasą B4 mogę zastosować do w/wym. auta? i jaki byłby odpowiedni olej do silnika Z19DT z DPF. Proszę podac marki olejów wraz z oznaczeniami. Z góry dziękuję za szybką odpowiedź. Pozdrawiam...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 44
  • Utworzono
  • Ostatniej odpowiedzi

Najbardziej aktywni w temacie

Najbardziej aktywni w temacie

instrukcja obslugi i czytac...

tu z zafiry (te samne silniki)

zalecany GM-LL-B-025 = Silniki wysokoprężne

alternatywny ACEA-C3 = Silniki wysokoprężne z filtrem cząstek stałych (DPF)

 

dla insignii

zalecany Dexos 2 lub GM-LL-B-025 = Silniki wysokoprężne

alternatywny ACEA-C3 = Silniki wysokoprężne z filtrem cząstek stałych (DPF)

 

klasa lepkosciowa

dopuszczalne SAE 5W-30, 5W-40, 0W-30 lub 0W-40.

Do -25°C: SAE 5W-30 lub SAE 5W-40

Poniżej -25°C: SAE 0W-30 lub SAE 0W-40

 

tematow jakiej firmy olej wybrac sporo wiec nie ma co dywagowac w nowym.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam pytanie odnośnie opel Vectra 1.9 CDTI GTS rok prod.2007 z silnikiem Z19DT 120 KM. Wiem że temat był już na pewno poruszany ale w dalszym ciągu mam wątpliwości co do stosowania odpowiedniego oleju do silników wysokoprężnych z filtrem DPF. Wiem że instrukcja podaje by najlepiej stosować olej GM-LL-B_025 (5W40). Oleje najwyższej jakości są oznaczone klasą B3. Moje pierwsze pytanie czy olej oznaczony klasą B4 mogę zastosować do w/wym. auta? i jaki byłby odpowiedni olej do silnika Z19DT z DPF. Proszę podac marki olejów wraz z oznaczeniami. Z góry dziękuję za szybką odpowiedź. Pozdrawiam...

To co napisze nie jest złośliwe lecz przestroga!!!

Nie kupuj oleju czy tez filtra oleju w pierwszym lepszym sklepie. Miałem przygody z zakupionym przez allegro olejem. Ludzie którzy naprawde maja wiedze beda tak samo przestrzegali jak ja.

Jesli chcesz wymieniac sam lub w jakims warsztacie(nie aso) to udaj sie po olej do serwisu tam po vinie dobiora odpowiedni olej wraz z filtrem.

W serwisach są promocyjne tzw. usługi błyskawiczne. Np za wymiane oleju wraz z filtrem w VC z18xe zapłaciłem 199zł.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 weeks later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez lipisz
      Witam mam problem z błędem P03080-08 ( z opcoma)wymieniłem wszystkie świece dałem tez nowy moduł i dalej wyskakuje po rozgrzaniu auta kluczyk znika i pokazuje się po zgaszeniu nie wiem co jeszcze sprawdzić .
    • Przez Gryceq
      Witam,
      Jestem tu swiezy i przewalilem juz chyba caly internet.
      Wiec u mnie temat jest taki. Jechalem wczoraj do rodzinki i w trasie postanowilem troche wypalic dpfa wiec wkrecilem mojego diesla na 3,5tys obrotow i tak przejechalem ok 5km.pod koniec zobaczylem ze rosnie temperatura, normalnie to ok 80-85stopni, przekroczylo 90 i delikatnie roslo oczywiście juz zaprzestalem go katowac,pomyslalem ok wysoka temp.przy procesie wypalania raczej ok no i tak jechałem jeszcze z 50km temp trzymała sie ok 95stopni jak wchodziłem na obroty to rosla dziwne.ok wiec dojechalem postawilem autko i dzis ruszay do domu,temperatura przy -15na zewnatrz a mi po paru min jazdy zaczyna rosnac temperatura silnika do ponad 90 i ciagle rosnie doszlo do 100wiec sie zatrzymalem, dodam ze wogole nie grzalo w środku zero ciepla po ok 20km gdzie jeszcze wczoraj grzalo az milo.zawrocilem wiec do rodzinki i zaczalem ogladac czy nie wzielo plynu czy gdzues nie leci,wszystko ok poziom ok nic nie cieknie nie dymi z rury jak np przy uszczelce pod glowica,ale zobaczylem jakis syf w zbiorniczku wyrownawczym czarne jakby cos przypalonego,brud...i tu zagwostka co to moze byc? Dodam ze pompa wody chyba ok bo widac jak gorny wezyk pompuje plyn normalnie leje ja nie saczy ni nic tylko papuje.
      Help co robic?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.