Skocz do zawartości

Astra 2 1.7 CDTI nie pali na ciepłym silniku


Gość plaze

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak w temacie gdy auto ciepłe nie idzie go zapalic, kreci rozrusznik i nic. Gdy uplynie pare godzin postoju to zapalam bez problemu. Sprawdzilem kody błędów podłączając pod kompa i wyszedł tylko błąd EGR który skasowałem a problem z zapalaniem na ciepłym silniku pozostał. EGR był czyszczony i nie podejrzewam aby to było problemem nie zapalania na ciepłym.

Co moze byc przyczyną? ktoś miał podobny problem albo doświadczenia w tym temacie?

Jezeli zgaszę samochód i prubuję od razu zapalic to zapala bez problemów ale po kilku minutach juz nie zapala.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maniek-75

witam, mam podobny problem z silnikiem w Astrze G z silnikiem 2.0 16V, 101KM. Polega on na tym, że jeśli silnik jest gorący trochę postoi, tak ponad godzinę lub więcej mam problem z jego uruchomieniem, polegający na tym że muszę pokręcić rozrusznikiem nim załapie i pojawia sie chmura siwego dymu. Natomiast jeśli silnik jest zimny pali od pierwszego. Może ktoś wie co może być tego przyczyną. Zawór EGR jest czysty, po odpaleniu moc

jest taka jak powinna być.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześc Ja też mam taki sam problem od 2 dni po rozgrzaniu silnika Z17 DTL oznaczenie na klapie 17 CDTI nie chce palić. Sprawdziłem komputer nie ma żannych błędów choć na jakiś czas zapaliła ni się kontrolka ale po dodaniu gazu zgasła i już się nie zaswieciła. Ktoś mi powiedział z mechaników że może to być pompa. Jest tam układ który spręża paliwo do kilku atmosfer i to może być przyczyną. Jutro oddstawiam auto do servisu opla jak coś będę wiedział to dam znać.

 

[ Dodano: Pon Lip 26, 2010 17:35 ]

Cześć

W sobotę odebrałem samochód z servisu okazało się że przyczyną niemożliwości uruchomienia silnika ciepłego był uszkodzony czujnik wałka. Po wymianie wszystko wróciło do należytego porządku, pali bez problumu czy zimni czy gorący. Cena czujnika w servisie to ok 550 zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
  • 1 rok później...

Cześc Ja też mam taki sam problem od 2 dni po rozgrzaniu silnika Z17 DTL oznaczenie na klapie 17 CDTI nie chce palić. Sprawdziłem komputer nie ma żannych błędów choć na jakiś czas zapaliła ni się kontrolka ale po dodaniu gazu zgasła i już się nie zaswieciła. Ktoś mi powiedział z mechaników że może to być pompa. Jest tam układ który spręża paliwo do kilku atmosfer i to może być przyczyną. Jutro oddstawiam auto do servisu opla jak coś będę wiedział to dam znać.

 

[ Dodano: Pon Lip 26, 2010 17:35 ]

Cześć

W sobotę odebrałem samochód z servisu okazało się że przyczyną niemożliwości uruchomienia silnika ciepłego był uszkodzony czujnik wałka. Po wymianie wszystko wróciło do należytego porządku, pali bez problumu czy zimni czy gorący. Cena czujnika w servisie to ok 550 zł.

Czujnik wałka rozrządu czy czujnik wału korbowego? Pilne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Może komuś się przyda - miałem to samo. Wymiana czujnika położenia wału korbowego wyeliminuje objawy o jakich piszą poprzednicy. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności