Skocz do zawartości
kamil2007-85

Ślimak prędkościomierza w skrzynce przekładniowej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Bardzo proszę o pomoc. Mam malutki problem na wagę życia i śmierci.

Ślimak prędkościomierza wpadł mi do skrzynki przekładniowej.

Mam od tej chwili trzy godziny aby go wyjąć.

Bardzo proszę pomóżcie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam będiesz musiał albo kombinowac tak aby wyciagnąc go jakoś od góry albo od dołu odkręci miske spóścic olej ze skrzyni wyciągnac slimaka i spowrotem złozyc ale musisz miec do tego kanał i uszczelke silikonowa do miski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maxmat powiedz proszę czy u mnie jest pokrywa skrzynki ? to przecież 1. nie mam kanału ale czy jak podlewaruję na maxa to dam radę?od razu zabiorę się do pracy.

 

Uszczelkę zrobię z tektury bo nie dostanę jej dzisiaj.

 

Zaleję nowy olejem a bez prędkościomierza wytrzymam.

 

Daj nadzieję maxmat :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maxmat powiedz proszę czy u mnie jest pokrywa skrzynki ? to przecież 1. nie mam kanału ale czy jak podlewaruję na maxa to dam radę?od razu zabiorę się do pracy.

maxmat to mistrz jasnowidzów i na pewno wie, jaką masz skrzynię , na 99% masz pokrywę skrzyni, ale "uszczelka silikonowa" ?? to chyba jak sobie zrobisz :) jak podniesiesz auto to spokojnie dojdziesz do pokrywy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jadę z tym. Kurcze, uratowalibyście mi tym życie.

Uszczelka z tektury czy z gumoleum ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z gumoleum ?

:):):):):drunk: takie coś to w PRL-u na podłogi kładli a nie do skrzyń opla ... są róźne rodzaje najlepiej jak nie masz nowej to delikatnie zdejmij dekiel , odtłuść starą jeśli jej nie rozedrzesz i złóż na ten silikon , byle nie na gumoleum :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szymi870 nie trzeba być jasnowidzem wystarczy zobaczyć jaki silnik i raczej juz wszystko wiadome. kamil2007-85 Tylko nie zdziw się jak auto Ci bedzie gasło przez brak prędkościomierza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobione. stara troszeczkę nadpruta więc zrobię tekturową. jak dam na górę powinno wytrzymać z trzy, cztery godziny ?

 

[ Dodano: Nie Lip 25, 2010 20:24 ]

Zrobione.

 

Nie wiem czy dojadę ale dzięki wam na pewno pojadę.

 

Uratowaliście mi skórę.

 

Opowiem niebawem jakie były przygody w czasie jazdy, tzn.co wywaliło pierwsze.

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Ciutrella
      Witam. Zaślepiłem egr Lechem z biedry i teraz astra chodzi sobie na 1.5k obrotów to normalne po takiej operacji ?
    • Przez karol.niemiec1998
      Witam posiadam swoją corse b 1.4 z lpg .Od jakiegoś czasu ma ciężko odpalić na rozgrzanym silniku i na zimnym jest niekiedy podobnie .Trzeba trzymać po odpaleniu odrazu pedał gazu żeby załapał ,bo odrazu gaśnie .A jak już odpali to na ciepłym silniku wchodzi na biegu jałowym na wyższe obroty sama z siebie i faluje pomiędzy 2-3k rpm i jak dodam gazu ,to na chwilę się ogarnie i z powrotem wchodzi na wyższe i faluje .Jest również coś takiego ,że gaśnie przy skrzyżowaniu na lekko ciepłym motorze.
       
      Nie wiem co to może być .Wymieniłem krokowca ,odłaczylem parownik od podcisnienia na noc ,wymieniłem świece,przepustnica czysta i to samo się dzieje,odlaczylem sondę i to samo .
      Skończyły mi się już pomysły ,pomożecie ? :) 
       
      Pozdrawiam
    • Przez dariopi
      Witam wszystkich. Mam problem z moją Asterką 1.4 140km z fabrycznym LPG. Auto nierówno pracuje na biegu jałowym na LPG, raz obroty zwalniają aż trzęsie silnikiem raz pracuje w miarę równo. Na Pb pracuje równo. Od jakiegoś czasu pojawia mi się błąd P0172.
      Autko ma przejechanie 77tys km, wymienione świece, co 10tys filtry gazowe.
       
      Proszę o podpowiedzi gdzie szukać problemu, byłem ASO stwierdzili zawór w kolektorze dolotowym do wymiany?
       
      Pozdrawiam
      Dariusz
       
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.