Gość Raffal2.0i Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Cześć!Problem polega na tym że cały czas odkręca mi się dwururka od kolektora i dźwięk wtedy jest mało przyjemny takie pierdzenie Spowodowane jest to sztywnym wydechem otóż Kolektor skręcony z dwururką,Dwururka skręcona z tłumikiem początkowym,początkowy skręcony z tłumikiem środkowym,środkowy skręcony z tłumikiem końcowym jest oczywiście podwieszony na gumach tak jak powinien Zdaniem mechanika nie może tak być,bo cały wydech jest sztywny,a silnik ruchomy i cały czas będzie mi się odkręcała dwururka od kolektora Dodam linki żeby było widać jak te tłumiki są połączone początkowy: http://allegro.pl/katalizatora-strumienica-opel-vectra-a-calibra-i1259928439.html środkowy: http://allegro.pl/opel-vectra-a-calibra-2-0i-2-0i16v-tlumik-srodk-i1260971046.html końcowy: http://allegro.pl/tlumik-koncowy-opel-calibra-i1264362210.html I wszystkie są skręcone ze sobą i rzecz jasna z dwururką a dwururka z kolektorem Mechanik powiedział że muszę kupić plecionkę elastyczną http://allegro.pl/tlumik-zlacze-opel-vectra-a-b-c-wszystkie-model-i1271356498.html No ok rozumiem że to pomoże,ale gdzie ją wstawić   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Między dwururkę a pierwszy tłumik (katalizator).   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raffal2.0i Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 czekaj,czekaj czyli przeciąć dwururkę i wspawać plecionkę i potem skręcić tak? dobrze rozumiem?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Musi być plecionka. Ja te,ż miałem sztywniaka i jak 3 razy musiałem spawać środkowy tłumik, bo się łamała rura wchodzaca do niego wstawiłem złącze elastyczne i jak reką odjął.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 czyli przeciąć dwururkę i wspawać plecionkę i potem skręcić tak?Dwururka przechodzi w pojedynczą rurę,czyli tniesz ta pojedyncza i wspawujesz plecionkę(lub skręcasz,zależy jaką kupisz)Coś na ten styl.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raffal2.0i Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 ok Dzięki pomogliście   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi