Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewne pytanie czy ktos z Forumowiczów orientuje sie czy KADETT 1.4i 8V 1991r, posiada katalizator i czy zmieni sie dynamika jazdy po zdemontowaniu go i jak najprosciej to zrobic :)?? ??

Edytowane przez silvo44
poprawiłem temat - reg 3.1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy KADETT 1.4i 8V 1991r, posiada katalizator

 

Zapewne posiada - zajrzyj pod auto, przecież to nie igła ...

 

Poczytaj sobie to - http://www.chojnacki.com.pl/filozofia/9-katalizator

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Wersja ta posiadała katalizator.

Jeżeli katalizator jest sprawny jego demontaż nie sprawi jakiejś wyraźnej poprawy.

Natomiast jeżeli katalizator się już zapchał to rzeczywiście może trochę tłumić moc.

  • Upvote 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

apropo kata w moim kadecie :) tak jest. tak zdemontowalem go :) bez zadnych komplikacji :P

trzymały go 3 śróby po obu stronach zaznaczylem na czerwonopost-6988-0-30266600-1308782521_thumb.png post-6988-0-39362500-1308782811_thumb.pngśróby i nakretki 13 pierwotnie chyba:)

ja nabijalem 12 bo sroby wiekowe i zardzewiale:P na szrocie dostalem za kompletny i nie uszkodzony 150zł:P

co do dynamiki jazdy hmmmm moze cos mnimalnie sie zmienilo :P ale wydaje mi sie ze minimalnie zwiekszyl sie moment obrotowy :P zamiast srtumienicy zamontowalem wspawalem rurke :P nie posiadam zdjec zapomnielem :P zrobic :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Danex201
      Pacjent Kadett Moj widać w profilu jaki
      problem
      Auto pali jak nowe na raz :0 na wszystkie garki mowa o benzynie:)
      po jakims czasie chodzenia na wolnych obraotach mniej wiecej po 15 minutach auto się zadusza i gaśnie
      albo zaczyna szarpać silnikiem i benc gaśnie
      jeśli chodzi o kable świece kopułke palec filtry wszystko ok
      nie kiedy nawet na jedynce się dusi
      podejrzewam kończącą się pompe paliwa ?
    • Gość Anonymous
      Przez Gość Anonymous
      Witam mam już tego dość, parę dni temu zatankowałem za 43 zł (ponad 9l) i jeżdżąc, co prawda tylko w mieście, ale spaliłem to przez 80 km Cały czas mi tak dużo pali. W zimie raz nawet spalił 15l/100. Myślałem ze to może być wina walniętej sondy lambda dlatego wymieniłem ja na oryginalna BOSHA i zresetowałem ustawienia kompa. Nic nie dało, dalej dużo pali. Co może być przyczyna tak dużego zużycia paliwa? Nie mam żadnego gazu, mechanik mój mi powiedział ze silnik jest w bardzo dobrym stanie technicznym. Styl jazdy wydaje mi się że mam oszczędny, nie katuje go, biegi zmieniam już przy 2.5tys obrotów. Jak najmniej używam sprzęgła, dojeżdżam do skrzyżowań na biegu itp...Proszę pomóżcie bo już nie mam kasy co tydzień tankować go za 50 zł
       
      Wstawiłem rodzaj silnika/ andrzej_m55
    • Gość Arras81
      Przez Gość Arras81
      Witam.
       
      To mój pierwszy post na tym forum ,także jeśli będzie coś nie tak to wybaczcie.
      Mój problem polega na tym, że auto (Kadett 1,4 NZ rok 90) szarpie przy ruszaniu z jedynki i na wstecznym.Rok temu było wymienione sprzęgło na nowe Valeo.Z braku kanału niestety nie robiłem tego sam i robił to mechanik(mam nadzieje,że to było założone naprawdę nowe sprzęgło) .Do czasu jak była jesień i zima auto gładko ruszało.Wraz z ociepleniem zaczęło się poszarpywanie.Auto jest sprawne.Silnik prawidłowo chodzi na benzynie i gazie.Elektryka zadbana.Z początku obstawiałem sprzęgło (tarcza dociskowa) ,lecz zastanowiło mnie to ,że jak jest zimno to auto rusza gładko.Wystarczy parę kilometrów po mieście i strasznie szarpie tak ,że muszę na jedynce podnosić obroty i puszczać sprzęgło lub ruszać z dwójki i wtedy jest ok.Moje podejrzenia padły na olej w skrzyni (nie wymieniany od nowości czyli 20 lat) lub jakiś nieszczelny zimering na wałku sprzęgłowym ,który puszcza olej po nagrzaniu=rozrzedzeniu na sprzęgło. Co myślicie?Czy stary olej lub jego obniżający się stan mogą być przyczyną takiego szarpania?
       
      Pozdrawiam. http://www.autocentrum.pl/awc/arras81/opel-kadett-1990/
       
      Poprawiłem "regulamin 3,1"/ andrzej_m55
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.