Skocz do zawartości
jarson

Meriva 1,7 CDTI 100km - DYMI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam Merivę 1,7 CDTI 100km z 2004roku , przebieg 110 000 km i zauważyłem ze przy dodawaniu gazu na wyższych obrotach zaczyna dymić. Jak jadę po "emerycku" to nie jest to tak widoczne ale wystarczy dodać trochę więcej gazu i dymi ( zaznaczam że nie katuję auta i nie kręcę go wysoko jak szlifierkę)

Czy też tak macie.

Szukałem na forum i nic nie znalazłem dlatego założyłem nowy temat.

 

pozdrawiam użytkowników tego zacnego sprzętu :)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam podobnie i pisałem już o tym kiedyś. Dodatkowo spostrzegłem, że dymek występuje

w lecie, natomiast w zimie jest OK.

Ktoś wskazał na przepływomierz i śmiem twierdzić, że to dobry trop.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podobny problem z dymieniem też miałem opis w temacie ''Głośna praca praca silnika Z17DTH str 2.''


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może wtryski może turawka może być i przepływomierz ,co do kręcenia wysoko obrotów nie bać się tego,to nie są stare diesle ,a później będzie płacz że koła dwumasowe padają i jakie to złe auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może wtryski może turawka może być i przepływomierz ,co do kręcenia wysoko obrotów nie bać się tego,to nie są stare diesle ,a później będzie płacz że koła dwumasowe padają i jakie to złe auta

 

 

A może wreszcie autko dostało w dupe i zaczęło się pozbywać syfu z cylindrów i kolektora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam - dymienie przy większym dodaniu gazu świadczy o zanieczyszczonym zaworze recyrkulacji spalin. Tak jak kiedyś było to opisywane najlepszą metodą jest przegazowac autko na 2 biegu na wysokich obrotach na drodze i niech se podymi - no chyba że odwiedzimy mechanika który wyjmie zawór recyrkulacji i go wyczyści. No i Mery nie jeździmy po " emerycku" - autko lubi jazdę na obrotach i najlepiej się wtedy sprawuje. Pozdrawiam.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EGR tylko na wolnych może dymić,a jazda na niskich obrotach zabija koło dwumasowe,to nie są stare diesle że jeździ się na 2 tyś obrotów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.