Skocz do zawartości
Gość Zypek

Wycena wymiany rozrządu 1.2 55kW Z12XE

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Zypek

Witam szanownych forumowiczów.

Oto kosztorys wymiany rozrządu w Agila Z12XE 55kW

2002 160 tys. km.

 

Wartość

brutto

 

1 ZESTAW ROZRZADU LANCUCH. 1 szt. 23% 441,- zł

2 USZCZELKA ROZRZADU 1 szt. 23% 120,- zł

3 SIMMERING 1 szt. 23% 37,31 zł

4 USZCZ.MISKI OLEJOWEJ 1 szt. 23% 68,00 zł

5 USZCZELKA KORKA SPUSTU OLEJU 1 szt. 23% 3,80 zł

6 REINZ USZCZELKA SILIKONOWA 1 op 23% 28,00 zł

7 USZCZ.POD P.ZAWOROW 1 szt. 23% 108,83 zł

8 ZMYWACZ 1 op 23% 16,00 zł

9 FILTR OLEJU P9188,7015 1 szt. 23% 28,00 zł

10 OLEJ SYNTETYCZNY 5W40 GTX MAGNATEC 3,5 l. 23% 48,00 zł

11 Wymiana rozrzadu 23% 560,00 zł

Wartosc brutto:

Razem: 1.578,94 zł

Do zapłaty: 1 578,94 jeden tysiac piecset siedemdziesiat osiem zł 94/100

 

Uwagi: Rozrzad .Jezeli olej i filtr był ostatnio zmieniany mozna odjac pozycje 9 i 10,Wycena zrobiona na zamiennikach i

nie zawiera cen kół zebatych i jezeli bedzie koniecznosc wymiany to bedzie dodatkowo 300 zł w materiale.

ceny na towary wazne 7 dni i moga sie nieznacznie róznic w dniu usługi.

 

Mam wątpliwości czy rzeczywiście wszystko co jest przedstawione należy wymienić i czy koszty części i robocizny nie są za wysokie?

 

Pozdrawiam


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ta wycena jest z ASO?

Nie ma to tamto wymiana rozrządu w Agili to kosztowna sprawa :)

Ale koszt wymiany rozrządu to straszne przegięcie


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od regionu, u mnie na zamojszczyźnie za te pieniądze wymieniłbym rozrząd w dwóch agilach. Właśnie jestem w trakcie kompletowania części, części załatwiał mi kolega który jest mechanikiem i ma zniżki u dostawców takie jak ma Twój mechanik. Mechanicy zwyczajnie zarabiają na częściach. I tak, zestaw rozrządu (łańcuch ,napinacz, USZCZELKA pokrywy rozrządu, 3 prowadnice)febi/350zł - po zniżkach, pewnie normalnie 400zł.

Za uszczelkę pokrywy zaworów, uszczelkę miski olejowej, filtr oleju, filtr powietrza zapłaciłem suma 102,57 (u ciebie jedna uszczelka tyle kosztuje)

Podane ceny przez ciebie są chore, powiedz mu niech pocałuje cie w d...

 

Za wkładkę filtra oleju policzyć 28 zł?? przy ostatniej wymianie kolega mi policzył za nią 11 zł, twój mechanik też wiecej nie zapłaci....

Druga sprawa, co ma znaczyć:

Uwagi: Rozrzad .Jezeli olej i filtr był ostatnio zmieniany mozna odjac pozycje 9 i 10

Idiota chce zlewać olej i wlewać drugi raz ? Popytaj w sklepach o ceny części.

dodano

Acha , za robote to nikt nie powinien wziąść więcej niż 250 zł,zresztą napisze za 2 tyg ile mnie to kosztowało, musze kupić jeszcze pompe wody i pasek.

Edytowane przez daro
scaliłem posty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zypek

Witam

 

To nie jest oferta z Opla! Miałem z nimi niezłe jaja i im nie wierzę, żeby nie powiedzieć coś gorszego..

Cała historia może kiedyś opiszę, - o mały włos przez ich niekompetencję, zajechałbym skrzynie biegów.

Podane są zamienniki, jakie nie wiem.

Dziękuję Ci Fircyk, także mnie ta cena mocno zdziwiła.

Możliwe, że Dolnoślązacy to wybitni spece i cenią siebie. Jako anegdotę dodam, że po jajach z ASO na Dolnym Śląsku, jeździłem na Górny Śl. przy okazji oczywiście.

Tam chłopaki zrobili na mnie duże pozytywne wrażenie :)

Rozglądnę się. Czyli normalna cena na zamiennikach za pkt. 1-11 powinna oscylować ok. 900,- zł. Tu kłania się pewnie poziom "normalności" :)

Czy przy tym przebiegu dokładnie 164 tys. koła zębate będą także do wymiany?

Jakie zamienniki polecacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że za 900 zł spokojnie rozrząd zrobisz, tylko musisz sam się zainteresować co i ile. Jak widzisz , pojedziesz do pierwszego lepszego złodzieja i możesz się naciąć. Kółek nie planuję zmieniać a mam 150 tyś km, chodź nie widziałem ich i kto wie jak wyglądają . Niedawno tu na tym forum pewien kolega pisał że robił rozrząd chyba coś pod 190 tyś i kółek nie trzeba było zmieniać.

 

Napisz o co kaman ze skrzynią bo mnie to ciekawi, olej w niej trzeba zmieniać czy nie ?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że za 900 zł spokojnie rozrząd zrobisz, tylko musisz sam się zainteresować co i ile. Jak widzisz , pojedziesz do pierwszego lepszego złodzieja i możesz się naciąć. Kółek nie planuję zmieniać a mam 150 tyś km, chodź nie widziałem ich i kto wie jak wyglądają . Niedawno tu na tym forum pewien kolega pisał że robił rozrząd chyba coś pod 190 tyś i kółek nie trzeba było zmieniać.

 

Napisz o co kaman ze skrzynią bo mnie to ciekawi, olej w niej trzeba zmieniać czy nie ?

Na pewno kontrolować stan oleju, u mnie poprzednim właścicielem była kobieta, która nie dopilnowała tej czynności i mechanik dziwił się, że ta skrzynia jeszcze chodzi, gdy żaliłem się na ciężką pracę skrzyni. Po odkręceniu korka wylało się z niej coś przypominającego smołę i było bardzo dużo opiłek na korku. Zalałem nowy olej, przejechałem jakies 5tys i znowy zmieniłem olej w skrzyni. Tym razem przypominał konsystencją olej :) ale było w nim sporo tego co zostało po smole. Zalałem znowu nowy olej i od tamtej pory kontroluje stan a skrzynia chodzi jak nowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

i od tamtej pory kontroluje stan a skrzynia chodzi jak nowa.

tylko żebyś nie kontrolował oleju tak w skrzyni, jak dat na forum. (z 2011r temat)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Kompletny rozrząd można kupić za 285 zł firmy BGA. Łańcuch,koła zębate,napinacz, slizgi, uszczelka śruby,simmering i tuleja. A robocizna to nie wiem, zależy od regionu.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem świeżo po wymianie kompletnego rozrządu w Agili z silnikiem Z12XE. Zastanawiałem się nad zestawami z Alledrogo firmy: BGA za ok 280zł :)

 

Ale decyzja padła na kompletny zestaw "KIT" firmy SKF nr VKML 85000 - cena 401zł (kompletny z kołami oraz uszczelką).

 

Serdecznie polecam ten zestaw - uważam, że warto ponieważ firma SKF reprezentuje dobrą jakość do rozsądnej ceny.

 

pozdrawiam Tomasz.

 

P.S. Przy okazji wymianie poddałem pasek klinowy (wielorowkowy również firmy: SKF) oraz uszczelkę miski olejowej firmy Victor Reinz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie odebrałem swoją corse c po wymianie rozrządu i koszty są takie : zestaw komplet rozrządu ( prawdopodobnie firmy dayco) koszt 461zl (można kupić i za 300) robocizna 430zl uszczelka miski olejowej 50zl pompa wody (u mnie już były luzy i mechanik zalecał wymianę) 180zl przy okazji zmieniono świece (kupilem używane auto i brak info kiedy co robione) plus dolewka oleju i płynu chłodzącego

Razem jestem lżejszy o 1200zl a jeszcze mnie czeka wymiana chłodnicy i rolki napinajacej pasek klinowy oraz wymiana klocków hamulcowych

Silnik 1.2 75km

Edytowane przez N-a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem świeżo po wymianie kompletnego rozrządu w Agili z silnikiem Z12XE. Zastanawiałem się nad zestawami z Alledrogo firmy: BGA za ok 280zł :)

 

Ale decyzja padła na kompletny zestaw "KIT" firmy SKF nr VKML 85000 - cena 401zł (kompletny z kołami oraz uszczelką).

 

Serdecznie polecam ten zestaw - uważam, że warto ponieważ firma SKF reprezentuje dobrą jakość do rozsądnej ceny.

 

pozdrawiam Tomasz.

 

P.S. Przy okazji wymianie poddałem pasek klinowy (wielorowkowy również firmy: SKF) oraz uszczelkę miski olejowej firmy Victor Reinz.

Cześć, jestem Z Čech. Kupiłem zestaw VKML 85000 i uderzyło mnie, że jest to „Made in China”. Uszczelnić jedynie "Victor REINZ". Miałeś to samo? Albo jestem fałszywy kopia. Dzięki Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego jakoś te Made in Chin nie cieszą się najlepszą opinią na forum.

Koledzy polecają inne firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego jakoś te Made in Chin nie cieszą się najlepszą opinią na forum.

Koledzy polecają inne firmy.

Cześć, Kupiłem zestaw VKML 85000 firmy SKF a niebieskie pudełka na opakowaniu z boku pod kodem EAN był „Made in China”. SKF ma tam fabrykę (http://www.skf.com/cn/en/our-company/SKF-in-china/Contact/index.html). Moje pytanie jest, wiadomo Ci sprzedawany komplet SKF 85000 VKML w Polsce jest także „Made in China”

Michal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinWKS
      Witam Wszystkich.
       
      Mam problem z Corsą mojej żony. Zacznę od początku....
       
      Otóż wczoraj pojechaliśmy na stacje zatankowac. Wlałem do odbicia pistoletu po czym jeszcze kilka razy "dolałem po korek". Po przejechaniu około 4km zostawiliśmy auto na parkingu i poszliśmy do znajomych. Po około 1.5 godzinie wróciliśmy i odrazu wyczułem zapach benzyny koło autka. Najbardziej wyczuwalny przy tylnym prawym kole. Pomyślałem, że może podczas tankowania się rozlało. Ale podczas uruchamiania silnika wyczułem, że jakby odrobinę dłużej krećił. Zapalił normalnie. Gdy wyjechałem z parkingu zobaczyłem, że w miejscu gdzie stało tylne prawe koło jest mokra plama (ok. 10cmx30cm) i gdy cofnąłem zobaczyłem na asfalcie jak paliwo cieknie ciurkiem. Pojechałem szybko pod swój blok (ok. 3km) zaparkowałem i o dziwo już nic nie ciekło. Zajrzałem pod spod od strony tylnego prawego koła to zobaczyłem, że cały filtr paliwa jak i część zbiornika jest mocno mokra. Był już wieczór więc nic nie ruszałem. Dzisiaj żona gdy wyjeżdzała do pracy mówiła, że odpaliła auto wyjechała z parkingu i nie było żadnej plamy po paliwie. Nic też nie ciekło. Pojechała do sklepu około 1.5km. Po wyjściu ze sklepu wyczuła zapach benzyny i zobaczyła znów plamę pod autem.  Dodam, że jak 2 tyg temu zmieniałem koła to zauważyłem delikatne zapocenie na wężu paliwowym, a dokładnie na tej złączce co wchodzi do filtra paliwa od strony zbiornika. Wyczyściłem to, docisnełem przewód do filtra kilka razy i miałem zobaczyć to za kilka dni, ale zapomniałem o tym i dopiero wczoraj mi się to przypomniało jak zobaczyłem ten wyciek... 
      Kupiłem dzisiaj nowy filtr paliwa, ale niewiem czy jest sens go montować jak na nim niema żadnego oringu. Wydaje mi się, że problem jest w tej złączce. Możliwe jest, żeby w środku w niej uszkodził się jakiś oring? Jest tam wogóle jakiś oring? Jak tak to można ta złączkę jakoś dokupić? A może lepiej ją uciąć i bezpośrednio nasunąć na króciec od filtra i ścisnąć opaską?
      Dodam jeszcze, że jakiś miesiąc temu padła pompa paliwowa ta w zbiorniku i wymieniłem na nową i wszystko było ok, aż do wczoraj...
       
      Mam nadzieję, że wszystko jasno opisałem. Miał ktoś podobny problem?
       
      Pozdrawiam
    • Przez Rst
      Cześć,

      mam wyciek z obudowy filtra oleju i zastanawiam się, którą uszczelkę zamówić na wymianę. Znalazłem takie zdjęcie (załącznik) gdzie widać że są dwie uszczelki - 1 oznaczona strzałką jakby wewnętrzna a 2 obok po lewej stronie (bardziej kwadratowa), która przylega do bloku silnika. W przypadku takiego wycieku, którą powinienem wymienić? Do czego jest ta uszczelka zaznaczona czerwoną strzałką?

    • Przez johnyb
      W dowodzie rejestracyjnym mam, że jest to silnik 1229 ccm o mocy maksymalnej 63kW. Corsa D, zakupiona w salonie w październiku 2014 r. Jaki olej silnikowy polecacie do tej konfiguracji?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.