Skocz do zawartości
Gość Zypek

1.2 55kW 16V Z12XE Wycena wymiany rozrządu 1.2 55kW Z12XE

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Zypek

Witam szanownych forumowiczów.

Oto kosztorys wymiany rozrządu w Agila Z12XE 55kW

2002 160 tys. km.

 

Wartość

brutto

 

1 ZESTAW ROZRZADU LANCUCH. 1 szt. 23% 441,- zł

2 USZCZELKA ROZRZADU 1 szt. 23% 120,- zł

3 SIMMERING 1 szt. 23% 37,31 zł

4 USZCZ.MISKI OLEJOWEJ 1 szt. 23% 68,00 zł

5 USZCZELKA KORKA SPUSTU OLEJU 1 szt. 23% 3,80 zł

6 REINZ USZCZELKA SILIKONOWA 1 op 23% 28,00 zł

7 USZCZ.POD P.ZAWOROW 1 szt. 23% 108,83 zł

8 ZMYWACZ 1 op 23% 16,00 zł

9 FILTR OLEJU P9188,7015 1 szt. 23% 28,00 zł

10 OLEJ SYNTETYCZNY 5W40 GTX MAGNATEC 3,5 l. 23% 48,00 zł

11 Wymiana rozrzadu 23% 560,00 zł

Wartosc brutto:

Razem: 1.578,94 zł

Do zapłaty: 1 578,94 jeden tysiac piecset siedemdziesiat osiem zł 94/100

 

Uwagi: Rozrzad .Jezeli olej i filtr był ostatnio zmieniany mozna odjac pozycje 9 i 10,Wycena zrobiona na zamiennikach i

nie zawiera cen kół zebatych i jezeli bedzie koniecznosc wymiany to bedzie dodatkowo 300 zł w materiale.

ceny na towary wazne 7 dni i moga sie nieznacznie róznic w dniu usługi.

 

Mam wątpliwości czy rzeczywiście wszystko co jest przedstawione należy wymienić i czy koszty części i robocizny nie są za wysokie?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ta wycena jest z ASO?

Nie ma to tamto wymiana rozrządu w Agili to kosztowna sprawa :)

Ale koszt wymiany rozrządu to straszne przegięcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od regionu, u mnie na zamojszczyźnie za te pieniądze wymieniłbym rozrząd w dwóch agilach. Właśnie jestem w trakcie kompletowania części, części załatwiał mi kolega który jest mechanikiem i ma zniżki u dostawców takie jak ma Twój mechanik. Mechanicy zwyczajnie zarabiają na częściach. I tak, zestaw rozrządu (łańcuch ,napinacz, USZCZELKA pokrywy rozrządu, 3 prowadnice)febi/350zł - po zniżkach, pewnie normalnie 400zł.

Za uszczelkę pokrywy zaworów, uszczelkę miski olejowej, filtr oleju, filtr powietrza zapłaciłem suma 102,57 (u ciebie jedna uszczelka tyle kosztuje)

Podane ceny przez ciebie są chore, powiedz mu niech pocałuje cie w d...

 

Za wkładkę filtra oleju policzyć 28 zł?? przy ostatniej wymianie kolega mi policzył za nią 11 zł, twój mechanik też wiecej nie zapłaci....

Druga sprawa, co ma znaczyć:

Uwagi: Rozrzad .Jezeli olej i filtr był ostatnio zmieniany mozna odjac pozycje 9 i 10

Idiota chce zlewać olej i wlewać drugi raz ? Popytaj w sklepach o ceny części.

dodano

Acha , za robote to nikt nie powinien wziąść więcej niż 250 zł,zresztą napisze za 2 tyg ile mnie to kosztowało, musze kupić jeszcze pompe wody i pasek.

Edytowane przez daro
scaliłem posty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zypek

Witam

 

To nie jest oferta z Opla! Miałem z nimi niezłe jaja i im nie wierzę, żeby nie powiedzieć coś gorszego..

Cała historia może kiedyś opiszę, - o mały włos przez ich niekompetencję, zajechałbym skrzynie biegów.

Podane są zamienniki, jakie nie wiem.

Dziękuję Ci Fircyk, także mnie ta cena mocno zdziwiła.

Możliwe, że Dolnoślązacy to wybitni spece i cenią siebie. Jako anegdotę dodam, że po jajach z ASO na Dolnym Śląsku, jeździłem na Górny Śl. przy okazji oczywiście.

Tam chłopaki zrobili na mnie duże pozytywne wrażenie :)

Rozglądnę się. Czyli normalna cena na zamiennikach za pkt. 1-11 powinna oscylować ok. 900,- zł. Tu kłania się pewnie poziom "normalności" :)

Czy przy tym przebiegu dokładnie 164 tys. koła zębate będą także do wymiany?

Jakie zamienniki polecacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że za 900 zł spokojnie rozrząd zrobisz, tylko musisz sam się zainteresować co i ile. Jak widzisz , pojedziesz do pierwszego lepszego złodzieja i możesz się naciąć. Kółek nie planuję zmieniać a mam 150 tyś km, chodź nie widziałem ich i kto wie jak wyglądają . Niedawno tu na tym forum pewien kolega pisał że robił rozrząd chyba coś pod 190 tyś i kółek nie trzeba było zmieniać.

 

Napisz o co kaman ze skrzynią bo mnie to ciekawi, olej w niej trzeba zmieniać czy nie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że za 900 zł spokojnie rozrząd zrobisz, tylko musisz sam się zainteresować co i ile. Jak widzisz , pojedziesz do pierwszego lepszego złodzieja i możesz się naciąć. Kółek nie planuję zmieniać a mam 150 tyś km, chodź nie widziałem ich i kto wie jak wyglądają . Niedawno tu na tym forum pewien kolega pisał że robił rozrząd chyba coś pod 190 tyś i kółek nie trzeba było zmieniać.

 

Napisz o co kaman ze skrzynią bo mnie to ciekawi, olej w niej trzeba zmieniać czy nie ?

Na pewno kontrolować stan oleju, u mnie poprzednim właścicielem była kobieta, która nie dopilnowała tej czynności i mechanik dziwił się, że ta skrzynia jeszcze chodzi, gdy żaliłem się na ciężką pracę skrzyni. Po odkręceniu korka wylało się z niej coś przypominającego smołę i było bardzo dużo opiłek na korku. Zalałem nowy olej, przejechałem jakies 5tys i znowy zmieniłem olej w skrzyni. Tym razem przypominał konsystencją olej :) ale było w nim sporo tego co zostało po smole. Zalałem znowu nowy olej i od tamtej pory kontroluje stan a skrzynia chodzi jak nowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

i od tamtej pory kontroluje stan a skrzynia chodzi jak nowa.

tylko żebyś nie kontrolował oleju tak w skrzyni, jak dat na forum. (z 2011r temat)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Kompletny rozrząd można kupić za 285 zł firmy BGA. Łańcuch,koła zębate,napinacz, slizgi, uszczelka śruby,simmering i tuleja. A robocizna to nie wiem, zależy od regionu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem świeżo po wymianie kompletnego rozrządu w Agili z silnikiem Z12XE. Zastanawiałem się nad zestawami z Alledrogo firmy: BGA za ok 280zł :)

 

Ale decyzja padła na kompletny zestaw "KIT" firmy SKF nr VKML 85000 - cena 401zł (kompletny z kołami oraz uszczelką).

 

Serdecznie polecam ten zestaw - uważam, że warto ponieważ firma SKF reprezentuje dobrą jakość do rozsądnej ceny.

 

pozdrawiam Tomasz.

 

P.S. Przy okazji wymianie poddałem pasek klinowy (wielorowkowy również firmy: SKF) oraz uszczelkę miski olejowej firmy Victor Reinz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie odebrałem swoją corse c po wymianie rozrządu i koszty są takie : zestaw komplet rozrządu ( prawdopodobnie firmy dayco) koszt 461zl (można kupić i za 300) robocizna 430zl uszczelka miski olejowej 50zl pompa wody (u mnie już były luzy i mechanik zalecał wymianę) 180zl przy okazji zmieniono świece (kupilem używane auto i brak info kiedy co robione) plus dolewka oleju i płynu chłodzącego

Razem jestem lżejszy o 1200zl a jeszcze mnie czeka wymiana chłodnicy i rolki napinajacej pasek klinowy oraz wymiana klocków hamulcowych

Silnik 1.2 75km

Edytowane przez N-a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem świeżo po wymianie kompletnego rozrządu w Agili z silnikiem Z12XE. Zastanawiałem się nad zestawami z Alledrogo firmy: BGA za ok 280zł :)

 

Ale decyzja padła na kompletny zestaw "KIT" firmy SKF nr VKML 85000 - cena 401zł (kompletny z kołami oraz uszczelką).

 

Serdecznie polecam ten zestaw - uważam, że warto ponieważ firma SKF reprezentuje dobrą jakość do rozsądnej ceny.

 

pozdrawiam Tomasz.

 

P.S. Przy okazji wymianie poddałem pasek klinowy (wielorowkowy również firmy: SKF) oraz uszczelkę miski olejowej firmy Victor Reinz.

Cześć, jestem Z Čech. Kupiłem zestaw VKML 85000 i uderzyło mnie, że jest to „Made in China”. Uszczelnić jedynie "Victor REINZ". Miałeś to samo? Albo jestem fałszywy kopia. Dzięki Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego jakoś te Made in Chin nie cieszą się najlepszą opinią na forum.

Koledzy polecają inne firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego jakoś te Made in Chin nie cieszą się najlepszą opinią na forum.

Koledzy polecają inne firmy.

Cześć, Kupiłem zestaw VKML 85000 firmy SKF a niebieskie pudełka na opakowaniu z boku pod kodem EAN był „Made in China”. SKF ma tam fabrykę (http://www.skf.com/cn/en/our-company/SKF-in-china/Contact/index.html). Moje pytanie jest, wiadomo Ci sprzedawany komplet SKF 85000 VKML w Polsce jest także „Made in China”

Michal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Andrzej Kmicic
      Witam
      Zaczęła się zima i kłopoty wróciły. Rok temu miałem podobne objawy i wydawało się że pomogły czyszczenie przepustnicy, wymiana akumulatora (sprzedawca pomylił kody radia i od wymiany nie mam też radia :))  a najbardziej ostatecznie wydaje się pomogła wymiana świec. Nie pomnę teraz czy pomogły te zabiegi czy poprawa pogody i wiosna. Teraz kilka dni obniżonej temperatury, kilka niewielkich przymrozków i sprawa wróciła. Polega to na tym że po przekręceniu zapłonu bez rozruchu szybko miga lampka (silniczek) przy czym słychać stukot chyba przekaźnika lub zaworu ? dochodzący z przestrzeni miedzy konsolą kierownicy i liczników a tylnym pasem silnika (tak wydaje się zlokalizowałem na słuch). Jak włączę rozrusznik nie zapala. Znów wyczyściłem świece i sprawdziłem też iskrę na odkrytych cewkach zapłonowych, Iskra jest OK świeci na każdym kolejnym cylindrze prawidłowo. Podczas próby cewek zauważyłem (nie wiem czy to ok i czy tak jest normalnie)  że nie widać i nie czuć lub słabiutko czuć opary wtryskiwanej benzyny z odkrytych cylindrów). Jak na tyle kręcenia to świece też nie są wyraźnie zalane ?.
      Ponieważ jestem emerytem, mieszkam na pustkowiu potrzebuję samochodu 1 lub 2 razy w tygodniu. Wypracowałem metodę uruchamiania na około 1/2 do 1 godziny wcześniej ogrzewam silnik w ten sposób że umieszczam opalarkę na małym biegu (taka suszarka do włosów :)) przed prawym nadkolem, wieszając ją tak aby dmuchała w przestrzeń pomiędzy silnikiem a chłodnicą a komorę silnika okrywam starą kołdrą tak że ciepłe powietrze w komorze się trochę utrzymuje. Po rozgrzaniu przestaje migać lampka i z reguły samochód odpala. Rozgrzany już nie odmawia posłuszeństwa przez jakieś 1 do 1 i 1/2 doby. Potem muszę rozgrzewać ponownie. Jak były przymrozki i nie za bardzo czuć wtryskiwane paliwo pomyślałem że zamarza gdzieś i pomyślałem o wymianie filtra paliwa, może jakaś woda w filtrze ale teraz nie ma mrozu i ta wymiana niewiele pomogła. Po postoju 1..2 doby trzeba grzać. Komputer nie pokazuje błędów.
      Może macie jakiś pomysł, ciężko mam bo pustkowie i nie ma gdzie się zwrócić o pomoc.
       
      Pozdrawiam
      Wojtek
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.