Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Mike606
      Witam wszystkich forumowiczów. Przejrzałem juz mnóstwo tematów ale chyba nikt nie opisał takiego problemu jaki ja mam.
      Mianowicie w moim Kadecie 13NB Pierburg 1b (ręczne ssanie) zgubiły sie wolne obroty dodatkowo to ok. 2500-3000 czy to na ssaniu czy normalnie pedałem gazu nie trzyma obrotów i szarpie/trzęsie (można mieć wciśnięty gaz lub wyciągnięte ssanie tak do tych 3tyś.obr. w stalej pozycji ale silnik zwalnia aż do zgaśnięcia i szarpie jak by miał zły zapłon ale dzień wcześniej chodził idealnie a nic nie zmieniałem) sprawdziłem wszystko co mogłem i nie mam pojęcia co dalej. Jedyna różnica to czarne świece choć wcześniej miały swój odpowiedni kolor piaskowy.
      W kadecie nie było nic regulowane przed awarią ani nic. Stalo sie to tak poprostu "przez noc" a wcześniej było wszystko na cacy.
      z racji świec zmniejszałem mu dawke paliwa bo myślałem że go zalewa, niestety to nic nie dało, cewka działa, pompa paliwa działa, gaźnik po awarii wyczyściłem i złożyłem ale zero róźnicy, elektrozawór w gaźniku działa, wężyki podciśnienia działają prawidłowo, aparat zapłonowy czyściutki, styki nie zaśniedziałe.
       
      Ma ktoś z Was pomysł co mogło paść bo już sam powoli sie poddaję
    • Przez R
      Jak w temacie; co wchodzi w skład rozrządu silników 1,3 60KM? Nie pamiętam czy mam N czy NB. Bo na allegro takiego kompletnego rozrządu nie znalazłem. Mam książkę "Opel kadett sam naprawiam", tam też nie znalazłem odpowiedzi na to konkretne pytanie. Stąd tutaj temat: z czego się składa ten rozrząd i co konkretnie w nim wymieniać?
       
      Wstawiłem rodzaj silnika w tytule/ andrzej_m55
    • Przez przemus22@one.p
      WITAM
      POMOCY! prosze pomożcie mój kadett ledwo jeżdzi szarpie i w ch..... pali masakra. jest kadett to silnik 1.3 nb na gażniku pierburg 1b.
      jak ustawic ten cały gażnik krok po kroku? i jak podłaczyć weżyki podcisnieniowe?
       
      wymienione zostały:
      swiece
      przewody zapłonowe
      palec kopułka czujnik halla
      filtr
       
      I nadal to sama już nie mam siły do niego. PROSZE O POMOC I PRZEMYŚLANE ODPOWIEDZI
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.