Skocz do zawartości
przemo222

Wielkie spalanie kadeta 1.3

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieje ze pomogłem tobie :) jak będziesz miał problem to pisz do mnie :)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok :SMILE: widać spoko z ciebie gość dzieki za wszystko napisze jeszcze tu jak dokładnie sprawdze ile pali a czasu brakuje :placze: pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

pisze tak po długiej przerwie (sprawy rodzinne) DZIEKUJE BARDZO TOBIE entereq pomogłes mi bardzo :brawo: równy z ciebie gośc dziekuje za włożone w twoje zainteresowanie i chęć pomocy!!!!!

 

teraz kadett śmiga i pali 7l/100km

 

Dziekuje!!! pozdrawiam i zamykam

 

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Mike606
      Witam wszystkich forumowiczów. Przejrzałem juz mnóstwo tematów ale chyba nikt nie opisał takiego problemu jaki ja mam.
      Mianowicie w moim Kadecie 13NB Pierburg 1b (ręczne ssanie) zgubiły sie wolne obroty dodatkowo to ok. 2500-3000 czy to na ssaniu czy normalnie pedałem gazu nie trzyma obrotów i szarpie/trzęsie (można mieć wciśnięty gaz lub wyciągnięte ssanie tak do tych 3tyś.obr. w stalej pozycji ale silnik zwalnia aż do zgaśnięcia i szarpie jak by miał zły zapłon ale dzień wcześniej chodził idealnie a nic nie zmieniałem) sprawdziłem wszystko co mogłem i nie mam pojęcia co dalej. Jedyna różnica to czarne świece choć wcześniej miały swój odpowiedni kolor piaskowy.
      W kadecie nie było nic regulowane przed awarią ani nic. Stalo sie to tak poprostu "przez noc" a wcześniej było wszystko na cacy.
      z racji świec zmniejszałem mu dawke paliwa bo myślałem że go zalewa, niestety to nic nie dało, cewka działa, pompa paliwa działa, gaźnik po awarii wyczyściłem i złożyłem ale zero róźnicy, elektrozawór w gaźniku działa, wężyki podciśnienia działają prawidłowo, aparat zapłonowy czyściutki, styki nie zaśniedziałe.
       
      Ma ktoś z Was pomysł co mogło paść bo już sam powoli sie poddaję
    • Przez R
      Jak w temacie; co wchodzi w skład rozrządu silników 1,3 60KM? Nie pamiętam czy mam N czy NB. Bo na allegro takiego kompletnego rozrządu nie znalazłem. Mam książkę "Opel kadett sam naprawiam", tam też nie znalazłem odpowiedzi na to konkretne pytanie. Stąd tutaj temat: z czego się składa ten rozrząd i co konkretnie w nim wymieniać?
       
      Wstawiłem rodzaj silnika w tytule/ andrzej_m55
    • Przez przemus22@one.p
      WITAM
      POMOCY! prosze pomożcie mój kadett ledwo jeżdzi szarpie i w ch..... pali masakra. jest kadett to silnik 1.3 nb na gażniku pierburg 1b.
      jak ustawic ten cały gażnik krok po kroku? i jak podłaczyć weżyki podcisnieniowe?
       
      wymienione zostały:
      swiece
      przewody zapłonowe
      palec kopułka czujnik halla
      filtr
       
      I nadal to sama już nie mam siły do niego. PROSZE O POMOC I PRZEMYŚLANE ODPOWIEDZI
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.