Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie masz turbo więc możesz tylko pooglądać filmik :-(

Kupisz na allegro albo ebay, a nazywa się to "blow off".

  • Upvote 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Gość medyk
      Przez Gość medyk
      Witam posiadam opla katetta 1.4.
      Mój problem polega na tym, że padł mi silnik i zamieniłem go na silnik 1.2 z corsy. Silnik po przełożeniu do kadetta nie chodzi na drugim i na trzecim garze ( w ogóle nie ma siły ), na wolnych obrotach gaśnie, w corsie nie było tego problemu, chodził równo. Wraz z silnikiem została przełożona instalacja z komputerem z corsy. jeśli ktoś wie co trzeba z tym zrobić to proszę o poradę.
    • Przez Danex201
      Jak sprawdzić wydajność pompy paliwa domowym sposobem ?
    • Gość kaskader83
      Przez Gość kaskader83
      Witam wszystkich!
      Mam pewien problem z kadeciakiem a mianowicie niedawno zakupiłem żonie to autko i już w drodze powrotnej zaczęły się cyrki czyli autko nie chciało przyspieszać,przerywało a o wolnych obrotach można było zapomnieć.Pełen entuzjazmu następnego dnia sprawdziłem błędy w kompie bo po dłuższej jeździe i dłuższym postoju zapalał się check i wyszło -sonda zbyt uboga mieszanka i silniczek krokowy.Pomimo tych błędów przeglądałem różne fora gdzie pisało również że przyczyną może być hallotron w aparacie.Zostały zakupione nowe-hallotron,cewka,kopułka,palec,kable WN i nowy krokowiec.Nadal czekam jeszcze na moduł zapłonowy-ten pod cewką.Po wymianie tych części różnica jest praktycznie zerowa-nadal autko robi "kangurki" podczas jazdy,wolne obroty czasem ma a czasem nie,jedynie co to kopyto mu się lepsze zrobiło.Dziś spotkałem znajomego który poradził mi wymianę MAP Sensora co też zrobiłem i nadal jest lipa!!!
      Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem??A!!!Zapomniałem dodać że-to zależy od widzimisię auta-obrotomierz raz działa a raz nie-bez wpływu na pracę silnika.
       
      W tej chwili zastanawiam się nad dwoma opcjami-czy to ten nieszczęsny moduł-być może jutro już będzie-o ile pogoda pozwoli to go wymienię-czy może mam zacząć grzebać w kablach???
       
      Jedyne co jeszcze nie zostało wymienione na nowe to czujnik temp.(sprawny-oporności się zgadzają),potencjometr przepustnicy,moduł (zamówiony),wtryskiwacz (wygląda na sprawny-daje mgiełkę),czujnik drogi (chyba nie ma wpływu-brak błędu) no i ECM.Pozostałe elementy są wymienione na nówki sztuki.
       
      Pomóżcie bo już mi się pomysły kończą...
       
      Poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.