Skocz do zawartości

Wymiana tarcz i klocków przód , tył


Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do wymiany tarcz/klocków. Graty już mam na przód Atlas (Kanada) a na tył Ate (tarcze) trw (klocki). Mam smar do hamulców i środek trw do czyszczenia tarcz. Napiszcie na co zwrócić uwagę przy wymianie. Chodzi mi generalnie a jakieś niespodzianki , które mogą mnie zaskoczyć np. dziwne śruby itp.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Żadnych niespodzianek nie ma, więc spokojnie wymienisz.

Nietypowy klucz to - mocna oczkowa 15-ska, do odkręcenia zacisków. :wesoly:

Przy wymianie tylnych możesz od razu podregulować ręczny (opis w tym dziale )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki . To bardzo pocieszające. Jak nie będzie padać biorę się dzisiaj porobię może parę fotek. Ręczny mam żyletę także nie będę go tykał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto poświęcić chwilę na bardzo dokładne wyczyszczenie piast przed montażem tarcz

No i po montażu nie heblować od razu

Poczekaj, aż się to wszystko poukłada

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto poświęcić chwilę na bardzo dokładne wyczyszczenie piast przed montażem tarcz

Sintra to taki amerykański wynalazek, że za dużo nie ma tam do czyszczenia przy piastach. :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Sintrze nie miałem nigdy takiego problemu. Za to w służbowej Toyocie tak i trzeba było walnąć młotem pięcio-kilowym aby się odkleiła felga. :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Żadnych niespodzianek. Miałem smar w saszetkach i jeden w tubce do zacisków. Z przodu to rzeczywiście bułka z masłem. W Sumie to 4 śruby na koło.

Z tyłu nie wiedziałem czy jak ściągnę starą tarcze to mi w rękach ten ręczny nie zostanie. Konstrukcja bardzo prosta i chyba przez to niezawodna. Z tyłu miałem ciekawostktę bo sruby od zacisków to 14 i jedna miała taki dłuższy trzpień a druga nie. Poskręcałem jak było i wszystko chula jak ta lala. Samochód przestał drgać i zaczął w końcu hamować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności