Skocz do zawartości
Tomek76

Uszczelka pod głowicą brak kompresji

Rekomendowane odpowiedzi

Witam proszę o pomoc w takim temacie ! dziś wymieniałem w kadecie uszczelke pod głowicą ponieważ robiło sie ciśnienie w układzie chłodzenia ! wszystko rozebrałem wyczyściłem oczywiście rozrząd ustawiony wszystko zgodnie z zasadami wymiany ,uszczelka faktycznie była walnięta to założyłem nową i poskładałem wsszysko do kupy!i jakie było moje zdziwienie gdy zacząlem go zapalać silnik kręcił jak by nie mial żadnych oporów !szok! wykręciłem świece i na żadnym cylindrze nie ma kompresji !co jest grane doradżcie coś !

Edytowane przez Tomek76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez marekswiatek
      Wykreciłem wtrysk w celu jego przeczyszczenia po zamontowaniu samochod nie odpala tylko go zalewa po przekreceniu stacyjka rozrusznika w gardzieli zbira sie duza ilosc paliwa prosiłbym o zdjecia jak te oringi dokładnie przychodza na ten wtrysk albo co sknociłem
    • Przez kubas
      Witam!
      Coś stuka w silniku, najpierw stukało tylko na zimnym gdy się nagrzał przestawało. Teraz stuka cały czas.
      Czy to mogą stukać popychacze zaworów? Na uruchomionym silniku odkręciłem korek wlewu oleju i nie widać żeby na wałku rozrządu był olej.
      Olej w silniku zalany na nowy!!
    • Przez Pan Kadzik
      Cześć.
       
      Silnik C 14 NZ, benzyna. Wtryskiwacz jest suchy-benzyna nie dociera do samego wtryskiwacza. Po wlaniu zakrętki benzyny w gardziel-odpala bez problemu. Na gazie pali normalnie.
       
      Pompka paliwa sprawdzona, filtr wymieniony, paliwo dociera do gaźnika (patrz zdjęcie poz. 2) - po odłączeniu węża i włączeniu zapłonu sika aż miło.
       
      Wykręciłem coś co było przykręcone tlyko przez jedną śrubę ( poz. 1 na zdjęciu) - co to jest i do czego służy. ten element też był suchy.
       
      Co to za element zaznaczony cyfrą 3? Gdzie szukać usterki? Paliwo dociera do gaźnika, ale ginie gdzieś w środku? Może trzeba cały układ (gaźnik) jakoś odpowietrzyć? Gaźnik był odkręcany przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą i po tej czynności przestał palić na benzynie, tzn paliwo przestało dochodzić do gardzieli.
       
      Ktoś pomoże?


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.