Skocz do zawartości

Po małym remoncie nie odpala!


Gość Eolawide

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tomekc16nz

podłącz 1 świece bezpośrednio pod cewkę-jeżeli dalej nici z iskry to sprawdz cewkę, czujnik halla...

kilka informacji

post-1533-0-13700200-1330415104_thumb.png

post-1533-0-89243300-1330415600_thumb.png

pomiar I powinien wskazać ∞ohm (nieskończoność)

II około 0.4 ohm

III mniej więcej od 4 do 7 kohm

 

odnośnie czujnika halla http://forum.opel24.com/topic/35759-parametry-czujnika-indukcyjnego-w-c16nz-brak-iskry/page__p__27605#entry27605

 

Powodzenia i daj znać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Eolawide

A więc tak iskra już jest! Przewody WN były namieszane (źle powpinane + przebicie)

Teraz brakuje paliwa, wtrysk w ogóle go nie podaję. Po wlaniu paliwa do kolektora autko odpala za pierwszym razem.

Później gaśnie z powodu braku paliwa. Pompa paliwa sprawna w 100% bo gdy odłączę przewód paliwowy i włączę zapłon wężykiem leci paliwo.

Miałby ktoś może jakieś zdjęcie połączeń wężyków na tym monowtrysku? Bo obecnie mam podpięte tylko 2 przewody od paliwa (zasilanie i powrót) A od czego do czego idą pozostałe przewody. W czujniku ciśnienia bezwzględnego jest wejście na wężyk ale gdzie on ma być podłączony? Albo od ciśnienia bo mam aż 3 wtyki w zespole odprowadzania ciśnienia. Albo od zaworu ERG gdzie idzie? Kiedyś gdzieś na forum widziałem coś o tych przewodach ale to za czasów kiedy jeszcze autkiem jeździłem czyli jakieś 40 dnie temu może więcej a teraz nie mogę tego znaleźć.

 

PS. Do wtryska idzie wtyczka z 2 kabelkami gdy pod ta wtyczkę podłącze masę z silnika (zwykłym kabelkiem) i wepnę tą wtyczkę z tym dodatkowym kabelkiem w wtryskiwacz to po przekręceniu stacyjki na zapłon wtryskiwacz dostarcza paliwo na kolektor. Auto odpala pochodzi chwilę na tym co wtryskiwacz dostarczył i gaśnie. Nie wiem o co chodzi.

Mierzyłem napięcie w 3 pinach (A,B,C) czujnika ciśnienia bezwzględnego i napięcie jest odpowiednie według książki WKŁ Opel Kadett E.

Aha i gdy mam włączony zapłon to na desce rozdzielczej mam jakieś pstrykanie co 5 sekund nie wiem co to i od czego to ale wcześniej tego nie było.

Więc teraz mam problem z elektryką.

Dobrze że mam silnik bezkolizyjny bo rozrząd miałem ostro przestawiony xD

Czekam na propozycje rozwiązania mego problemu bo nie chce mi się już wszędzie chodzić z trepcedesa :rolleyes:

 

Ah i komputer pokazuje mi kod usterki 34. No ale napięcie sprawdzałem i było ok.

Edytowane przez Eolawide

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekc16nz

Błąd 34- Przeczyść wężyk i rurke w kolektorze. Jak podłączyć przewody paliwowe było na rysunku. Jak podłączyć reszte poszukaj w goglach-jest tego multum np to http://imageshack.us/photo/my-images/263/kadettireszta007.jpg/ i wiele innych.

Co do tego pstryknięcia to co masz na myśli-jakiś przekaznik?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Eolawide

No wszystko mam przeczyszczone a przewody paliwowe odpowiednio podłączone. Resztę wężyków podłącze jak już normalnie paliwo będzie szło z wtryskiwacza. A z tym pstrykaniem, to na to wychodzi że to przekaźnik jakiś. Znajomy mnie straszy że komputer padł :klutnia: . Jakieś zwarcie czy coś i amba. No nic szukam dalej po przewodach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Eolawide

Podmieniłem cały kompletny monowtrysk z działającego kadeta wraz z czujnikiem ciśnienia bezwzględnego i dalej to samo. Wtrysk nie podaje paliwa i pstrykanie w okolicy bezpieczników. Bezpieczniki wszystkie sprawne.

Pozostaje chyba komputer. :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Eolawide

No prawdopodobnie będę miał dzisiaj takiego kompa na podmianę i będę wiedział czy to wina po jego stronie czy szukać dalej.

Akumulator naładowany, dwa miesiące go mam z czego miesiąc leżał w garażu i też ładowałem go kilka dni temu hehe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekc16nz

Musisz przeczesać instalacje. Wtryskiwacz nie dostaje impulsu (coś nie tak-przerwa w obwodzie lub jakieś zwarcie na mase)-te przewody sprawdz w pierwszej kolejności.

Jeżeli strona mechaniczna jest ok to pozostaje sprawdzenie instalki-gdziesz masz zonka. Zadanie jest na tyle ułatwione że c16nz nie sprawia wielkich problemów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Eolawide

No sprawdzam kabelek po kabelku :confused:

Ale jakiś nowy trop doszedł. We wtyczce co idzie do wtryskiwacza jest napięcie 12V (lekko ponad) Ale gdy wepnę tą wtyczkę we wtryskiwacz i włączę zapłon to napięcie znika do 0V. Na początku wtryskiwacz stara się odezwać lekkie pstryk w nim słychać a potem amba fatima było i nima.

Sapiej propozycje co sprawdzić? Czy dalej sprawdzać tą instalację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności